Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisosi/kumppanisi joskus tartuttanut sinuun sukupuolitaudin, tai päinvastoin, oletko sinä tartuttanut?

Vierailija
09.07.2019 |

Minkä taudin ja mitä suhteellenne tapahtui sen tultua ilmi? Entä mikä puolisosi/sinun selitys asialle oli?
Itse olen välttynyt moiselta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exältä sain klamydian. Oli ilmeisen neitseellinen taudin sikiäminen, kun alussa vannoi olevansa puhdas eikä pettänytkään ikinä kuulema.

Tais vielä selitellä just että on jostain saunasta jne varmasti tarttunut :D

Jonkun aikaa roikuttiin siinä löysässä hirressä vielä ennenkun kävi taas jotain panemassa jonka vihdoin myönsi ja erottiin.

Vierailija
2/21 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Olisi äärettömän vastenmielistä.

Uuden kumppanin kanssa tietysti kumi, testien jälkeen ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että kaikilla on käytännössä HPV ja herpes, mutta suurella valtaosalla se ei ikinä ilmene. Se voi sitten laueta huonolla tsägällä milloin vain elämässä vaikkapa hormonaalisten muutosten takia. Ei ainakaan näistä kannata tehdä johtopäätöksiä. Klamydia toki on vähän eri eläin - käytännössä ainut "oikea" seksitauti.

Vierailija
4/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa, eipä ole kaikilla. Olen 100 % varma esim. itsestäni. Ei ne tyhjästä ilmesty.

Onhan noita tauteja muitakin kuin klamydia: tippuri, kuppa, HIV, hepatiitti...

Vierailija
5/21 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mycoplasma genitalium, tosiaan B- ja C-hepatiitti, trikomoniaasi ja satiaiset. Nämä nyt ainakin.

Vierailija
6/21 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saanut parikymppisenä herpekseen. Tiesin siitä kyllä ja pyrittiin välttämään yhdyntöjä kun se oli päällä. No parin vuoden päästä se oli sitten minullakin. Mutta tietoisen riskin otin ja ei tämmöisten maailma kaadu. Vieläkään hän ei ole saanut huuliherpestä, vaikka joka päivä pussaillaan, eli huonoa tuuriahan se vaan on.

Vierailija
7/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuoreelta tyttöystävältäni aikoinaan klamydian, jonka hän oli saanut exältään. Onneksi minulle tuli oireita, sillä heillä niitä ei ollut. Tartunta hoidettiin lääkkeillä ja elämä jatkui.

Vierailija
8/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että kaikilla on käytännössä HPV ja herpes, mutta suurella valtaosalla se ei ikinä ilmene. Se voi sitten laueta huonolla tsägällä milloin vain elämässä vaikkapa hormonaalisten muutosten takia. Ei ainakaan näistä kannata tehdä johtopäätöksiä. Klamydia toki on vähän eri eläin - käytännössä ainut "oikea" seksitauti.

Hyi! Taidat olla melkoinen visvarakkulavärkki, kun tuollaista väität. Ei todellakaan ole kaikilla noita. Itse en halua seurustella ihmisen kanssa jolla herpes, liian stressaavaa.

Vierailija
9/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska kortsut käytössä.

Vierailija
10/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole saanut, mutta ex ukko kertoi oletettavasti tartuttaneensa tyttöystävänsä. Hän oli siis pettänyt ja myöhemmin saatuaan oireita kävi testissä ja todettiin Klamydia.

Ei halunnut kertoa pettäneensä niin varasi äkkiä yksityiselle ajan ja kävi sielläkin testissä vaikka tiesi tuloksen. Sitten vasta meni terveyskeskukseen hakemaan lääkkeen, siellä lääke piti ottaa heti paikanpäällä, kun taas yksityiseltä sai mukaan tai haettiin apteekista, en nyt muista kummin.

Ylimääräisen lääkkeen piilotti naisystävälleen vitamiinien joukkoon. Aamulla sanoi, että tossa sullekin vitamiineja satsi, tekee kaikille hyvää ottaa. Ex ukko otti itse joka aamu eri vitamiineja ja hivenaineita. Muija kiskaisi tabut ja ukko kieltäytyi seksistä hetken aikaa, kävi myöhemmin varoiksi testissä ja tautia ei ollut joten selvisi tilanteesta.

Vierailija
11/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, käytiin sukupuolitautitesteissä ennen suhteen aloittamista. Kävin minäkin, vaikka ei olisi ollut mitenkään mahdollista saada tautia :)

Vierailija
12/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, käytiin sukupuolitautitesteissä ennen suhteen aloittamista. Kävin minäkin, vaikka ei olisi ollut mitenkään mahdollista saada tautia :)

Testeissä ei tosiaan näy HPV eikä herpes...

Vierailija
13/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testeissä ei tosiaan näy HPV eikä herpes...

Niitä ei voi saada, jos ei ole harrastanut seksiä :)

Vierailija
14/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mieheltä tarttunut huuliherpes alapäähän.. Naamassa ei oo koskaan ollut herpestä.

Vierailija
15/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mieheltä tarttunut huuliherpes alapäähän.. Naamassa ei oo koskaan ollut herpestä.

Tämän takia ei kannata ottaa kumppania jolla huuliherpes.

Vierailija
16/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh... Ei se mua haittaa. Menee niin helposti ja nopeasti ohi että en kyl tuota miestä pois antaisi. Ja suurimmalla osalla meistä se virus on veressä vaikkei näkyviä oireita oliskaan.

Vierailija
17/21 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höh... Ei se mua haittaa. Menee niin helposti ja nopeasti ohi että en kyl tuota miestä pois antaisi. Ja suurimmalla osalla meistä se virus on veressä vaikkei näkyviä oireita oliskaan.

Ei ole suurimmalla osalla. Ei se itsestään tule vaan tarttumalla. Jotkut typerät vanhemmat tartuttavat lapsilleenkin.

Herpes on aina sellainen asia joka pitää kertoa kumppaniehdokkaalle ennen fyysistä kanssakäymistä jotta voi itse päättääkö ottaa riskin.

Vierailija
18/21 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä en

Vierailija
19/21 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suurimmalla osalla. Ei se itsestään tule vaan tarttumalla. Jotkut typerät vanhemmat tartuttavat lapsilleenkin.

Herpes on aina sellainen asia joka pitää kertoa kumppaniehdokkaalle ennen fyysistä kanssakäymistä jotta voi itse päättääkö ottaa riskin.

60% kantaa herpesvirusta vaikka oireita ei olisikaan. Eli kyllä se silloin on suurimmalla osalla, puhutaan nyt siis aikuisista koska selvissäkin on kyse aikuisista.

Vierailija
20/21 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

60% kantaa herpesvirusta vaikka oireita ei olisikaan. Eli kyllä se silloin on suurimmalla osalla, puhutaan nyt siis aikuisista koska selvissäkin on kyse aikuisista.

Siis seksissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän