Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etä-äitejä?

Vierailija
08.07.2019 |

Löytyykö täältä ketään jotka on etä-äitejä? Mun lapsi muuttaa isälleen, kaipaan vertaistukea

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etä-äiti. Viikkoviikko systeemo ollut pitkään, nyt tyttö ollu paljon täällä.

Vierailija
2/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla tuleva etä-äiti. Ero ihan tuore ja mut vaan ajettiin pois kotoa (miehellä uusi) en osaa suhtautua asiaan vielä mitenkään. Oon vaan niin hajalla. Ja ihan pohjattoman yksinäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etä-äiti. Viikkoviikko systeemo ollut pitkään, nyt tyttö ollu paljon täällä.

No ethän sinä sitten mikään etä-äiti ole.

Vierailija
4/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei löydy.

Vierailija
5/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö etä-isä? 

Vierailija
6/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon etä-äiti, lapsella voi olla yksi virallinen osoite

Älkää tulko puhuu sontaa. Lapsen osote isällä, hyvätuloinen isä saa lapsilisät,. Korotukset sekä elarit. Maksoin 7000euroa oikeuden käynnissä tästä tiedosta,. Älkää tulko sanomaan ettwn oo viikko viikosta huolimatta etä.

Vierailija
7/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon etä-äiti, lapsella voi olla yksi virallinen osoite

Älkää tulko puhuu sontaa. Lapsen osote isällä, hyvätuloinen isä saa lapsilisät,. Korotukset sekä elarit. Maksoin 7000euroa oikeuden käynnissä tästä tiedosta,. Älkää tulko sanomaan ettwn oo viikko viikosta huolimatta etä.

Korkki kiinni ja pois tuosta katkeruudesta niin huomaat mikä on se pointti : se, minkä verran vietät aikaa lapsesi kanssa.

Vierailija
8/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte olla olla erossa lapsista? Mä oon ollut tosi ahdistunut

Vierailija
9/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki ollu kiinni vuoden kun on lapsi tulossa. En ole katkera, toinen vastapuoli on, mut eo näin viidenkään vuoden jälkeen oo saanu lasta multa vietyä vaikka kaikki oikeudet isällä (vaikka yhteishuoltajuys on)

Vierailija
10/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen eroon turtuu. Ota sinäkin viikko viikko systeemi jos lapsen edun kannalta hyvä

Vierailija
11/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut etä-äiti kun lapset olivat alakoulu/yläkouluikäisiä. Vanhin on nyt täysi-ikäinen ja nuorempi lukiossa ja asuu nyt luonani.

Ollaan kaikki järjissämme ja pärjätään hyvin. Lapset ovat fiksuja ja pärjääviä, henkisesti tasapainoisia. Isän kanssa on aina tehty kaikki hyvässä yhteisymmärryksessä ja lasten parasta ajatellen.

Vierailija
12/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkki ollu kiinni vuoden kun on lapsi tulossa. En ole katkera, toinen vastapuoli on, mut eo näin viidenkään vuoden jälkeen oo saanu lasta multa vietyä vaikka kaikki oikeudet isällä (vaikka yhteishuoltajuys on)

Ei ole saanut lasta vietyä sinulta, mutta silti olet etä-äiti? Ja kuitenkin yhteishuoltajuus?

Vierailija
13/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen on pakko olla etä. Se on lähi kellä lapsen osoite. Yritti estää tapaamiset mutta tajusi kun haastelappu tuli ettei varnaan halua sakkoja ja/tai vankeutta. Kyllä, etä olen mutta lapsi ollut mulla enemmän. (kesällä)

Vierailija
14/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luonnotonta että äiti ei asu lastensa kanssa, mitenkään nyt mollaamatta. Kaksi tuntemaani äitiä on nykyään etä-äitejä. Toinen löysi uuden miehen ja se oli lasta tärkeämpi ja toinen juoksee viikonloput baareissa.

Vierailija
15/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://etavanhemmat.fi/ onneks tuo liitto.

Vierailija
16/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon etä. Raskas ero ja oon mm köyhä.

En oo nähnyt lapsia vuosiin.

Kaikkeen tottuu.

Vierailija
17/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on sen ikäinen että voi itse päättää kumman luona asuu. Myös koulunkäyntiongelmia ollut. Ei siis ole kyse mun mahdollisista vioista. T. Ap

Vierailija
18/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on sen ikäinen että voi itse päättää kumman luona asuu. Myös koulunkäyntiongelmia ollut. Ei siis ole kyse mun mahdollisista vioista. T. Ap

No jos se lapsi haluaa sinusta eroon, niin kenessä se vika sitten on jos ei sinussa?

Ai niin joo, lapsessa tietysti. ..

Vierailija
19/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nrolle 20. Mun luota karkaillut koska asun lähellä kavereita, isänsä kauempana.

Vierailija
20/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus nrolle 20. Mun luota karkaillut koska asun lähellä kavereita, isänsä kauempana.

Eli sinussa vika.