Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etä-äitejä?

Vierailija
08.07.2019 |

Löytyykö täältä ketään jotka on etä-äitejä? Mun lapsi muuttaa isälleen, kaipaan vertaistukea

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen että-äiti. Lapsen isällä on yksinhuoltajuus. Päädyin erossa tähän ratkaisuun koska mietin mikä on lapselle parasta. Alkuun ikävä oli todella kova ja raastava. Kuitenkin ajan myötä helpottanut vaikka tietty omaa lastaan aina ikävöikin mutta raastava tuska on helpottanut. Tiedän ja näen lapsesta, että hänen on hyvä olla isän luona. Viikonloppuisin lapsi on luonani ja ihan hyvin on mennyt monta vuotta näin. Tosin eron aikaan lapsi oli niin pieni, että hänelle on normaalia tämä järjestely.

Vierailija
22/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit noin päätellä nro 22? Olen yrittänyt kaikkeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 23!

Vierailija
24/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon etä-äiti, lapsella voi olla yksi virallinen osoite

Älkää tulko puhuu sontaa. Lapsen osote isällä, hyvätuloinen isä saa lapsilisät,. Korotukset sekä elarit. Maksoin 7000euroa oikeuden käynnissä tästä tiedosta,. Älkää tulko sanomaan ettwn oo viikko viikosta huolimatta etä.

Ei sulla mitään elareita pitäisi olla jos kerran viikko-viikko metodilla menette vaan elatus on tasan. Periaatteessa sinulla on myös oikeus saada puolet lapsilisästä.

Vierailija
25/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen että-äiti. Lapsen isällä on yksinhuoltajuus. Päädyin erossa tähän ratkaisuun koska mietin mikä on lapselle parasta. Alkuun ikävä oli todella kova ja raastava. Kuitenkin ajan myötä helpottanut vaikka tietty omaa lastaan aina ikävöikin mutta raastava tuska on helpottanut. Tiedän ja näen lapsesta, että hänen on hyvä olla isän luona. Viikonloppuisin lapsi on luonani ja ihan hyvin on mennyt monta vuotta näin. Tosin eron aikaan lapsi oli niin pieni, että hänelle on normaalia tämä järjestely.

Onko sinulla jokin sairaus joka estää kunnollisena vanhempana olemisen tai päihdeongelma vai miksi yksinhuoltajuus isällä eikä teillä ole yhteishuoltajuutta?

Vierailija
26/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon etä. Yhteishuoltajuus löytyy ja kaikki on tilanteeseen tyytyväisiä. Lapsi on onnellinen ja sen isän kanssa yhteistyö toimii.

Vierailija
27/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikkoviikko systeemissä myös joutuu elareita maksamaan. Tosin nyt en maksa kun ei ole tuloja. Ex saa kelalta. Ja kyllä, kyllä joutuu maksaa, maksoin 7000 oikeuden käynnistä missä asia käytiin läpi. Tietämättömät taas siellä huutelee. :) mut uusi hallitus <3 laki muuttuu joulukuussa aikaisintaan, sitten etävanhemmallakin oikeuksia!

Vierailija
28/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla maksamatta nniitä elareita sit jos haluu ne ulosottoon :) riippuu millanen ex on, vei oikeuteen ku en suostunu kimppaan enää sen kanssa

Ja minun kallis asianajaja ei myös pystyny kävelee suomen lain yli.

Vierailija
29/29 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi etä-äiti. Päätettiin, että kun lapsi aloittaa koulun, muuttaa isän luo.