Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aikuiset piiskaavat toisiaan? Mikä siinä on se juttu?

Vierailija
08.07.2019 |

Kyllä se nahkavyö tuntui pelkästään hirveältä silloin kun sitä joskus teinityttönä vielä rangaistuksena takapuolelleen sai, joten ei tulisi mieleenkään, että vapaaehtoisesti antaisin nyt aikuisena jonkun piiskata.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnon nahkaruoska pitää jokaiselta löytyä!

Puheiden perusteella palstalaisilla kyllä on joka jätkällä vähintään 20 senttinen ruoska.

Vierailija
22/34 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiskaus sattuu liikaa että siitä pystyisi nauttimaan.

Pitäisi ehkä sitten vaihtaa välinettä tai lyödä kevyemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettette ymmärrä tuon enempää bdsm:n ihanasta maailmasta :) Alistaminen, härnääminen, rankaiseminen, "kouluttaminen" jne ovat ihan parasta seksissä. Piiskan kanssa tai ilman.

T. Switch-nainen

Vierailija
24/34 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on kaikenlaisia mielihaluja. Niitä vaan nousee jostain, ihmisen seksuaalisuus on erilaista. En itse ikknä löisi naista enkä ottaisi väkisin, en tappele miestenkään kanssa, olen kunnollisuuden ja rauhallisuuden perikuva.

Mutta joo, tykkään välillä piiskata naisia. Kevyesti, niin että jää vaaleanpunainen jölki mutta nahka ei mene rikki.

En pysty lyömään vaimoa joka ei myöskään haluabtulla lyödyksi. Tunnen yhden rouvan joka ahaluaa piiskaa, on sillä tavalla masokisti. Käyn ehkä noin kerran kuussa tämän tytön luona ja piiskaan. Hän on tietenkin alasti, minä en. Emme harrasta seksiä, mutta nautimme kahvit ennen sessiota ja siiiderit sen jälkeen. Varmistan että kaikki on hyvin, tekstaan vielä aamulla. Kumpikaan meistä ei ole prostituoitu eikä raha vaihda omistajaa, tämä on kahden kauppa. Rouvalla on ollut mies ja on nyt avopuoliso.

Rouva tietää tästä tytöstä ja tyttö rouvasta. Avopuoliso tietää minusta.

Vierailija
25/34 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiskaus sattuu liikaa että siitä pystyisi nauttimaan.

Entä kun olet tarpeeksi kiimainen? Meillä toimii parhaiten pari orgasmia alle, jonka jälkeen kipu muuttuu nautinnoksi. Tarkemmin ajateltuna jonkinlaista muutosta on tapahtunut hiljattain. Esimerkiksi nännejä pitää nykyään kurittaa jo alusta lähtien purren ja nipistäen, joka ennen vaati pidempää lämmittelyä. Varmaan kipu alkanut yhdistyä suoraan nautintoon?

Vierailija
26/34 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tappelija, en miesten en naisten kanssa. Tykkään rauhallisesta perhe-elämästä, enkä ole koskaan lapsiani mukiloinut millään tavalla. Ilmeisesti minulle lyömiseen liittyy jonkin lainen seksuaalinen ulottuvuus. Mutta haave minulla on, että toinen mies piiskaisi minut väkisin. Kaipa se olisi ihanan nöyryyttävää, jos joku jytäkkä mies alistaisi piiskaamalla. Ajatus on tietenkin aivan mieletön, mutta uskoisin ihaillen kiitteleväni miestä, joka minut pystyisi piiskaamaan.

Vierailija
27/34 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pyytää että läpsin kämmenellä tai nahkarukkasella jalkoväliin ja se kiihottaa häntä valtavasti

Vierailija
28/34 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen sitä niin kainosti pyysi. Kyllä se piiskaaminen itseäkin kiihottaa, kun takapuoli tai rinnat punoittavat. Tai kun kämmenenjälki loistaa pakarassa.

Vierailija
29/34 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti piiskaamassa yhtä perhetuttua naista. Emme nai (kumpikin siis varattuja) mutta tykkään kun saan piiskata ja nainen haluaa että piiiskaan kunnes hän itkee. On lupa koskea kaikkialle mutta ei panna.

Vaikea sanoa miksi minä tykkään piiskata kun en ole väkivaltainen enkä pahapäinen, tai miksi tämä nainen haluaa piiskaa. Joskus vaan on niin. Olemme keskituloisia, keski-ikäisiä ja tavallisia kunnon ihmisiä.

Asia vaan kerran tuli puheeksi kun rouva huppelissa kertoi että haluaisi tällaisen twistin mutta mies ei suostu, ja minun rouvani sitten kikatellen kertoi että fantasioin tällaisedta piiskaamisesta mistä vaimo ei innostu. Puolisot sitten siltä istumalta sopivat omat reunaehtonsa. Rouvalla on myös raiskausfantasioita joita emme tietenkään pane köytäntöön, sessio alkaa kuitenkin nikn että "kaappaan" naisen ja tukin hänen suunsa ja vien kellariin. Siinä on haasteensa:rouva ei ole pieni eikä laiha ihminen.

Sessio tapahtuu tämän rouvan talon kellarissa, silloin kun mies ei ole kotona. Kiihotun kovasti piiskatessani, housut on völjöt. Myös tämä nainen on kovin kiihkoissaan ja märkä. Kumpikaan ei saa orkkua.

Vierailija
30/34 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo pyytää että läpsin kämmenellä tai nahkarukkasella jalkoväliin ja se kiihottaa häntä valtavasti

Rukkasella läpsiessä on se ääni kun kiihottaa

Vierailija
31/34 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laukean välittömästi, jos mieheni esim vibraa minua kun olen kontallani ja antaa samalla piiskaa. Meillä on sellainen sydämenmuotoinen pikku piiska ja haluan nähdä peilistä session jälkeen ainakin 20 sydämen kuvaa takapuolessani. Parasta se vielä on jos minut on sidottu niin etten pysty estämään enkä "vikuroimaan" vastaan. Silloin voin saada orgasmin jo pelkästään piiskaamisesta.

Vierailija
32/34 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain minäkin  remmiä teini ikäisenä  paljaalle pyllylle ,vitsaa Äiti ei antanut mitään kamalia selkäsaunoja pyllypunoitti ja kuumotti vähän aikaa tykkään saata vieläkin aikuisena vitsaa ja remmiä mieluummin naiselta en tietä miksi olen isokokoinen piiskattavaa riittää tai remmittävää joskus on liian pitkä aika piiskasta annan itselleni piiskaa nautin tästäkin.

Vierailija
33/34 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin luultavasti 16-vuotias, kun 8 vuotta vanhemman veljen kanssa tuli kinaa, että vieläkö hän pysty minut piiskamaan. Siihen mennessä ei kukaan eikä koskaan ollut minua piiskannut. Kina aiheutti ihan kokeilun. Minä pistin vastaan ihan tosissani, veli ei ollut ehkä ihan täysillä alusta lukien, ainakaan hän ei väsynyt niin paljon kuin minä. Muutaman minuutin kuluttua olin veljellä sellaisessa otteessa, että en saanut edes kättäni väliin, kun hän paukutteli kourallaan pakaroitani. Mun oli ääneen myönnettävä, että hän pystyy minut piiskaamaan. Tilanne oli niin tukala, että mun oli pakko myöntyä.

Tilanne oli sen verran hävettävä, että minun oli keksittävä selityksiä häviölleni: Veli oli puolta vanhempi ja painoi paljon enemmän kuin minä. Jos olisin tiennyt kuinka veli aikoi menetellä, niin olisin helposti torjua hänet.

Veli keskeytti minut ja sanoi: "Jollei sulla ole muuta sanottavaa, niin voidaan ottaa sama temppu uusiksi." Silloin minun oli myönnettävä, että hän on vahva ja hyvässä kunnossa.

Aika pian tuon tapahtuman jälkeen huomasin, että sain ankaran stondiksen jos ajattelin veljeä minua piiskaamassa. Seisokkiin riitti jo pelkkä ajatus veljen lihaksikkaasta kropasta ja uskomattomista voimista. Toiveeni oli, että veli minut uudestaan piiskaisi ja käyttäisi remmiä tai piiskaa. Itse en voinut enkä kehdannut selkäsaunaa pyydellä, koska pelkkä ajatus sai jo aikaan ankaran stondiksen.

Olen miettinyt jälkeen päin, että jos veli olisi joskus piiskannut minut toisen kerran kahden kesken kuten ensimmäiselläkin kerralla, niin olisiko se hävettänyt, koska nyt toivoin salassa saavani häneltä piiskaa.

Vuosien mittaan fantasia piiskaajasta ei ole muuttunut, hän on edelleen alle kolekymppinen, mies voimakkaimillaan, nopea ja treenattu.

Vierailija
34/34 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sekä piiskattavana olemisesta, että piiskaamisesta.

Endorfiinit siinä vapautuu ja pääsee sen seurauksena outoon tilaan. Vastaavaa en ole muuten kokenut. Rauhallinen ja tyyni paikka olla.

Eri välineet ja eri paikat mihin kipua tuotetaan aiheuttavat erilaisia oloja. Vitsa jalkapohjiin lienee pahin/paras minulle, sattuu todella pahasti.

Pidän muutenkin erilaisista fyysisistä ja emotionaalisista tiloista. Kaikki eivät ole perinteisessä mielessä seksuaalisesti kiihottavia, vaan muilla tavoin kiinnostavia tuntemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän