Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aikuiset piiskaavat toisiaan? Mikä siinä on se juttu?

Vierailija
08.07.2019 |

Kyllä se nahkavyö tuntui pelkästään hirveältä silloin kun sitä joskus teinityttönä vielä rangaistuksena takapuolelleen sai, joten ei tulisi mieleenkään, että vapaaehtoisesti antaisin nyt aikuisena jonkun piiskata.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen itseni vieläkin teinitytöksi

t:Raimo 47v

Vierailija
2/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen itseni vieläkin teinitytöksi

t:Raimo 47v

Herra nro 47 ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään piiskaajia ymmärrä, aivan älytöntä touhua. Mä tahdon vaan että mun päälle kakataan.

Vierailija
4/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten piiskaleikit yleisempiä vai harvinaisempia niillä, joita on lapsena piiskattu?

Vierailija
5/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään piiskaajia ymmärrä, aivan älytöntä touhua. Mä tahdon vaan että mun päälle kakataan.

Sä ootkin normaali.

Vierailija
6/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten piiskaleikit yleisempiä vai harvinaisempia niillä, joita on lapsena piiskattu?

Vai onko se sellainen lastensa piiskaaja joka tahtoo myös itse tulla piiskatuksi?

Vierailija
7/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse haaveile piiskaamisesta suoranaisesti mutta dominointileikki naisen kanssa on salainen haaveeni:) Jotain outoa, tuhmaa mutta kiihottavaa siinä on, varsinkin jos pienikokoinen nainen dominoi. Mikä tässä sitten kiihottaa? Jonkinlainen vallan menetys, kuriin pistäminen, siinä on oma juttunsa että vaikka kuinka haluaisi harrastaa seksiä dominan kanssa niin se on Dream On-kamaa. 

Haaveeksiha se taitaa jäädä koska olen varattu eikä moraali nyt taivu sellaiseen, vaikka se laillista onkin. 

M43

Vierailija
8/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon nahkaruoska pitää jokaiselta löytyä!

Vierailija
9/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nähtävästi harjoituksen puutetta, ei muuta kuin tennispallo suuhun ja pyydät ukkoasi rankomaan leveällä remmillä pitkin persettä niin läiske käy. Kyllä sä jossain vaiheessa sitten hiffaat sen jutun.

Vierailija
10/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä naureskelimme eräälläe Jallu-lehden seuranhakuilmoitusta. Allekirjoitus oli "Ei ho.mo mutta piiskaa". Naurattaa se vieläkin. 

Siitä sai sitten alkuunsa "ei ho-mo mutta piiskaa"-ihmiset eli absurdeja mielipiteitä omaavat ihmiset. 

Vierailija
11/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nähtävästi harjoituksen puutetta, ei muuta kuin tennispallo suuhun ja pyydät ukkoasi rankomaan leveällä remmillä pitkin persettä niin läiske käy. Kyllä sä jossain vaiheessa sitten hiffaat sen jutun.

Ja tuoko on muka jonkun mielestä kivaa ?? Te ootte sairaita!

Vierailija
12/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaaminen on yksi hieno kurittamisen osa mitä käytetään SM-sessioissa. Olen mies ja yleensä sidon ensin naisen silmät ja puhun alistavia ja käskytän. Sitten piiskaan muutaman kerran kämmenellä yleensä pepulle. Sitten sidon kädet ja käännän naisen selälleen sekä alan suulla kiusoitella kaulaa, rintoja vatsaa ja kylkiä. Jos nainen pitää rankemmasta kivusta niin yleensä puren tässä vaiheessa ihan naisen kestokyvyn mukaan. Sitten taas kontilleen ja piiskaan pepulle rankemmin ja taas sietokyvyn mukaan. Sitten herkistelen naista takaapäin sormilla samalla alistavia puhuen. Loppu huipennus on yhdistelmä piiskausta, puremista ja yhdyntää sekä ykköseen että kakkoseen... Sen jälkeen nainen kiittää ja nuolee kullini puhtaaksi.

Hetken päästä pidetään palautekeskustelu, kun sykkeet on tasaantuneet.

Master41

Vierailija
13/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo koskaan piiskattu, enkä tykkää yhtään että mua piiskattaisiin. Mun mies taas tykkää siitä todella paljon. Eli olen opetellut olemaan Lady Domina hänelle. Hän pitää siitä että määrään tahdin kotona ja jos ei tottele, saa rangaistuksen. Saa siitä isot kiksit ja toimii myös. Tekee tunnollisesti asioita ja jos joku unohtuu, annan napakan muistutuksen, jonka jälkeen homma toimii taas. Meillä on omat kirjoittamattomat säännöt tähän. Töissään joutuu päättämään lähes kaikesta ja rentoutuu kun kotona ei tarvi miettiä. Mikäs siinä win win tilanne😊.

Häntä ei myöskään ole lapsena piiskattu, jos se jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
14/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin sairasta, että toiset huvittelee sillä, mikä on toiselle tuottanut lapsena kipua ja nöyryytystä.

Vierailija
15/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jotenkin sairasta, että toiset huvittelee sillä, mikä on toiselle tuottanut lapsena kipua ja nöyryytystä.

Eihän tuo nyt ole mikään validi päätelmä. Lasten sotaleikitkin ovat tuon mukaan sairaita. Samantien voidaan kaikki seksikin julistaa pannaan koska varmasi sekin on jollekin lapselle tuottanut kipua ja nöyryytystä. Autourheilijat ovat sairaita koska eivät yhtään ajattele kuinka moni lapsi kuolee vuosittain auton alle heidän vain hurvitellessaan.   

Vierailija
16/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta asiasta tehty tutkimuksia: eityisesti on näyttöä siitä, että alistujan roolissa olevat ihmiset ovat usein hyvätuloisia, päättävissä asemissa olevia ihmisiä jotka haluavat välillä vaihtaa rooleja eivätkä aina olla vastuussa kaikesta, pätee etenkin naisiin. 

Dominoivassa asemassa oleva kurittaja on usein täyspäinen ja rauhallinen ja väkivallaton siviilielämässä. 

Lapsuuden vaikutuksesta minula ei ole tietoa, mutta luulisin ettei se ole kovin seksuaalisia haluja lisäävä asia jos lapsena on saanut ei-seksuaalisessa mielessä piiskaa. 

17/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt piiskaminen nostaa monissa endorfiinin määrää. Tämä voi vahvistaa seksuaalista mielihyvää ja tehdä esim orgasmista voimakkaamman.

Kuten muutkin ovat kommentoineet niin kyseessä voi myös olla jonkinlainen kurinpalautustoimi. Tämä toki edellyttää molempien hyväksyntää ja ymmärrystä tilanteesta sekä rajoista.

Fetissinä piiskaminen (vastaanottavana tai antavana) ei ole nykyään kovinkaan kummoinen, mutta monet mieltävät edelleen sen liittyvän pahoinpitelyyn, joten väärinkäsityksiä tietysti esiintyy. Itse pidän esim formicofiliaa hieman arveluttavana (https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Formicofilia) mutta ihminen on monimutkainen eläin...

Vierailija
18/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkäisi että minua piiskattaisi, koska tuntuisi alistavalta. Voisin kyllä naista piestä nahkavyöllä tai ruoskalla jos hän siitä tykkäisi ja kiihottuisi. Voisin sitoa kädet seläntaakse käsiraudoilla tai hakea työkalupakista nippusiteitä.

T: Kiltti mies

Vierailija
19/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oo koskaan piiskattu, enkä tykkää yhtään että mua piiskattaisiin. Mun mies taas tykkää siitä todella paljon. Eli olen opetellut olemaan Lady Domina hänelle. Hän pitää siitä että määrään tahdin kotona ja jos ei tottele, saa rangaistuksen. Saa siitä isot kiksit ja toimii myös. Tekee tunnollisesti asioita ja jos joku unohtuu, annan napakan muistutuksen, jonka jälkeen homma toimii taas. Meillä on omat kirjoittamattomat säännöt tähän. Töissään joutuu päättämään lähes kaikesta ja rentoutuu kun kotona ei tarvi miettiä. Mikäs siinä win win tilanne😊.

Häntä ei myöskään ole lapsena piiskattu, jos se jotakuta kiinnostaa.

Mä olen taas päinvastoinen eli en tykkää alistua naiselle, koska oma äiti oli alistava.

Mistähän löytyisi nainen joka tykkäisi alistuksesta? Voisin sitoa naisen sänkyyn kiinni ja panna häntä. Panon jälkeen jättäisin naisen sänkyyn köytettynä ja teippaisin suun vielä ilmastoteipillä. Menisin siitä sitten pelaamaan tietokoneella ja tulisin tunnin päästä uudelleen panolle ja taas poistuisin pelaamaan tietokoneella. Tekisin ruokaa ja söisin ja veisin naiselle sänkyyn ruuantähteitä ja haaleaa vettä juomaksi.

Ruuan jälkeen taas panoa ja sen jälkeen teippi takaisin naisen suulle ja pelaamaan tietokoneelle. Jos naisen pitäisi saada ulostaa niin hänen pitäisi heiluttaa kaulaan sidottua kilinkelloa. Veisin naiselle sitten pienen ämpärin johon kakata.

Onko naisia joilla tällainen fantasia?

Vierailija
20/34 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaus sattuu liikaa että siitä pystyisi nauttimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän