Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl on nostanut selvästi hintoja. Palasin S-marketin asiakkaaksi ku valikoimakin on parempi eikä eroa ole juurikaan enää hinnoissa.

Vierailija
08.07.2019 |

Lidlin alamäki on tainut jo alkaa. Hintojen nostamisella alamäki vain jyrkkenee, kun ketjun idea häviää. Varmaan moni muukin huomannut saman ja äänestää jaloillaan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä litrojako te sitä maitoa juotte päivässä, että jollain 5 centillä on _mitään_ merkitystä ?

Zinc

Pienistä puroista jne. Ja ärsyttää noin iso kertakorotus. En aio ostaa enää tuota 75 sentin kevytmaitoa.

Niinpä. Mä en osta enää piimää Prismasta, kun huomasin että samaa piimää saa minimanista 20 senttiä halvemmalla. Nyt käyn silloin tällöin minimanissa piimäkaupoilla, ja olen löytänyt sieltä muitakin halpoja tuotteita joita ostan aina samalla kun piimää haen!

Juuri näin! Fiksua !

Zinc

Vierailija
82/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintojenalennuskampanjan aikana hinnat vasta ovat nousseetkin Lidlissä. Leipä kahteen otteeseen ja jauhelihat ainakin. Alennetaan jotain tuotteita ja peruselintarvikkeiden hintaa nostetaan, että sellaista hintojen alentamista.

Viimeksi kun menin ostamaan karjalannpaistilihoja, niin hintaahan on nostettu ja taitaa ylittää jo S-ketjun normaalihinnan ..  yli 9 euroa / Kg. Siin äon kuitenkin yli puolet possua, jota myydään välillä cm tarjouksessa 4e / kilo.

Sellaista "halpuutusta". Ei kyllä minkään peruselintarvikkeen mitä minä ostan hinta ole selvästi pudonnut ..

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tästä lähin ostaa ne lihat erikseen. Saa halvemmalla. Esim. CM se tarjousköntsä 4e/kilo, josta sitten siivuttaa vaan pakkaseen sopivia määriä. 

Zinc

Vierailija
84/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen tilannut Prismasta ruuat jo 7 kuukautta,todella edullista ja erinomaiset foodie sivut. Jatkan samaan tapaan sitten kun koronakausi on ohi.

Lähes kuukauden ruuat ym tarvikk, kahdelle ihmiselle 160e, ja syödään terveellisesti hyviä rasvoja, broilerin lihaa ,kanaa, lohta,, juureksia paljon raejuustoa,täysjyväleipää, avokadoja, ect.

Valmistamme kaiken ruuan itse suuremmissa satseissa.

Vierailija
85/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen tilannut Prismasta ruuat jo 7 kuukautta,todella edullista ja erinomaiset foodie sivut. Jatkan samaan tapaan sitten kun koronakausi on ohi.

Lähes kuukauden ruuat ym tarvikk, kahdelle ihmiselle 160e, ja syödään terveellisesti hyviä rasvoja, broilerin lihaa ,kanaa, lohta,, juureksia paljon raejuustoa,täysjyväleipää, avokadoja, ect.

Valmistamme kaiken ruuan itse suuremmissa satseissa.

Surkeet sivut. Ei näy kilohintoja, eikä kaikista edes hintaa ollenkaan .. 

Juuri kävin tsekkaamassa. Noh ehkä joskus tulewaisuudessa ;)

Zinc

Vierailija
86/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän molempia, S-kauppaa ja Lidliä, sekä Halpa-Hallia ja Tokmannia, kun sattumalta ovat meidän paikkakunnalla kaikki ryppäänä samassa paikassa. K-Super on vähän kauempana, joten siellä ei tule käytyä kuin erittäin hyvien tarjousten vuoksi.

Kaupat ryppäänä, joten hintavertailu helppoa. Ja kyllä, Lidl nostanut hintojaan jatkuvasti eli siellä käynnit harvistuneet koko ajan, heviosaston hinnat vaihtelevia, joskus halvempia, joskus saman hintaisia kuin S:ssä tai Halpiksessa. Mutta maidot nykyään taas Lidlistä, kaupungin halvin oikean maidon (ei sen maidonomaisen Arkimaidon) hinta tällä hetkellä. S:n 60% halpuutukset peittoavat aina Lidlin. Eli tarkan markan ostajan ei kannata uskoa mainoksia ("Ole tarkka, ota Pirkka") vaan seurata tarjouksia, verrata hinta ja tehdä kuten Keskisen Vesa = "Sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan"!

Vierailija
87/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi käydä vain yhdessä kaupassa? Käyn Lidlissä, S-marketissa, City-marketissa ja Prismassa riippuen ostoslistasta ja omasta sijainnista/muista asiointitarpeista.

Vierailija
88/88 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Foodie-kauppa on *toivottoman* hidas!

Jopa tuotteen nimen näppäily näkyy vasta viiveellä siinä hakulaatikossa.

K-Ruoka toimii ketterästi. Puhelimella olen testannut.