Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa asennevammaista

Vierailija
08.07.2019 |

Olen ollut sinkkuna joku pari vuotta. Olen hirveän vaativa miekkosen suhteen. Olen myös alussa sitoutumiskammoinen. Ei mitään hajua että haluanko kakaroita, naimisiin en todellakaan tahdo. En jaksa vastailla miekkosille ja usein perun treffejä, koska en vain jaksa tavata eikä kiinnosta tarpeeksi.

Olenko masentunut, en tiedä, olen lääkityksellä. En ole romanttinen, ei kiinnosta mikään lässynlää ja hempeily.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään flirtti paitsi jos joku työmiekkonen tulee kotiini ja jutellaan. Silloin katson silmiin ja hymyilen paljon. Siis jos miekkonen on ihan ok näköinen ja nuorehko. Mutta jossain kaupassa välttelen katsekontaktia enkä todellakaan harrasta mitään silmäpelejä yhtään missään muuallakaan. Ap

Vierailija
2/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kuvottaa sellainen siirappinen rakkauslässytys ja toisen ylistäminen. Käsi kädessä kävely ja romanttiset illalliset ja muut romanttiset typeryydet. Yök. En osaa puhua tunteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten asia pitäisi kertoa miekkosille. "Vihaan sitten kaikkea romanttista pskaa enkä halua hempeillä. En osaa puhua tunteista ja harvoin edes haluan."

Vierailija
4/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan liian itsenäinen ja rakastan vapautta.

Vierailija
5/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen on muuten tosi ällö lässynlääsana eikä tarkoita samaa kuin mies.

Vierailija
6/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eikös kaikki ole hyvin?

Elät rauhassa itseksesi.

Vai haluatko kuitenkin jotain niiltä miekkosilta?

Vierailija
7/7 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kaipaan parisuhdetta, mutta kun ei vain kiinnosta vttuakaan mikään lässynlää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme