Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut vieraaseen, joka ei syö kahvipöydässä hedelmiä kummempaa ja juo vain vettä tai teetä?

Vierailija
08.07.2019 |

Onko tällainen vieras tervetullut?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia vierastan vegaaneita, kun mikään normaali tarjottava ei kelpaa...

Vierailija
2/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei moisesta kannata päänsärkyä ottaa,sehän on sen oma valinta,mitä se sulle kuuluu jos ei ota mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo omat hedelmät mukanaan. Meillä ei niitä ole tarjolla.

Vierailija
4/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ole vieraiden pakko syödä. syö jos syö tai on syömättä, ei vierailun päätarkoitus ole syöminen.

Vierailija
5/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit.

Vierailija
6/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon takia vierastan vegaaneita, kun mikään normaali tarjottava ei kelpaa...

Ja heti oletit vieraan olevan vegaani? En ole vegaani, mutta en syö epäterveellisiä prosessoituja sokerimättöjä!! Sinä olet varmaankin ylipainoinen matami joka ei muuta syö kuin rasvaa ja sokeria.

Vierailija
7/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jotenkin ”suhtautua”? Jokainen päättää itse mitä suuhunsa pistää. Jos on vieraana, ja pöydässä on itselle sopivaa vain hedelmät ja vesi, sitten otetaan niitä. Eikä siihen kenelläkään ole mitään sanomista, eikä sitä tarvitse kenellekään selitellä.

Vierailija
8/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette syö hedelmiä? Mitä sitten syötte?

Vierailija
9/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö suhtautua jotenkin? Jokainen pistäkööt suuhunsa mitä haluaa tai voi olla pistämättä.

Vierailija
10/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on normaali tarjottava?

Vierailija
11/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä mielikuvitusvieraalla muita ominaisuuksia tai persoonallisuutta kuin syömävalintansa?

Vierailija
12/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa vieras, ei haittais. Ostasin siululle kirsikoita ja mansikoita. Paitsi, jos en tietäis ettei kelpaa herkut ja oisin jo leiponut. Tosin silloinki ne herkut menis vaan pakkaseen, joten ei haittais sekään.

Vierailija
13/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen vieraan olisi ihan huomaavaista mainita syömisrajoituksistaan jo silloin, kun kyläilykutsu esitetään: "Mua varten ei sitten oikeasti tarvi mitään laittaa, en syö ainetta X/olen dieetillä" tms. Kyllä se oletuksena kuitenkin yleensä on, että jotain tarjolle laitetaan.

Vierailija
14/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäisi, jos ei olisi myit vieraita.

Olisin tehnyt tarjottavat turhaan.

Vierailija
15/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette syö hedelmiä? Mitä sitten syötte?

Aika paljon jää valinnanvaraa noiden jälkeenkin... Vitamiinit kannattaa syödä kasvisten ja kotimaisten marjojen muodossa eikä välttämättä sokerisina hedelminä.

Vierailija
16/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä mistään leivonnaisista, mutta sukujuhlissa otan pienen palan kakkua tmv. kohteliaisuudesta. En tosiaankaan pidä mistään makeasta.

Ystäväni tietävätkin tämän, ja heidän kanssaan juodaan viiniä, eikä syödä mitään.

Vierailija
17/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän vuoksi jätän tietyt kyläpaikat väliin ja keskityn seurustelemaan oikeiden ystävien kanssa.

T. vegaani

Vierailija
18/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Miksi mun pitäis olla jotain ihmeempää mieltä tästä.

Vierailija
19/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on vatsa niin sekaisin, niin että se ei siedä kuin laihaa teetä, en turhaan aiheuta kiusallista tilannetta syömällä pöydän antimia ihan kohteliaisuudesta. Pitäisikö minun tässä tilanteessa suureen ääneen selostaa tahdosta riippumatonta löysän koostumuksen omaavan sinappimaisen kuonan poistumista kehosta, ja näyttää asia ihan 1:1 käytännössä? Vai olisiko parempi, jos vain ihan hissukseen hörpin laihaa teetäni?

Vierailija
20/39 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen vieras. No voin minä esimerkiksi keksin ottaa, kohteliaisuudesta lähinnä.

Ei sokerimättöpulla maistu. Ikävää jos se on jollekin ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi