Koko loma pelkkää sadetta, ketuttaa.
Tänäänkin niin kylmä ettei tarennut ilman takkia, kevytuntuvatakki ei ollut yhtään liikaa. Sääennuste näyttää seuraavat pari viikkoa silkkaa sadetta ja tautisen kylmää ja sitten hop, loma on ohi. Olen varma että sitten alkaa taas helteet...
Muita sadekelien ja kylmän kesän inhoajia?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan viileää kesää! 😊😊😊 Tämä on juhlaa!
Eikä ole, tuntuu syksyltä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siksi juuri on juhlaa! Toivon niin, että kaikki kesät olisivat tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siksi juuri on juhlaa! Toivon niin, että kaikki kesät olisivat tällaisia.
Muuta muualle, Suomessa kuuluu paistaa kesällä. Piste.
ap
Ihan saata nallista paskaa, muutenkin masentaa, talvet varsinkin ja ei, ei ole varaa käydä edes lähikaupungissa bussilla saati etelässä. Vihaan kaikkea.
Ööö Suomessa ei juuri koskaan ole tasaisen lämmintä. Säät ovat todella vaihtelevia kesäisin, myös heinäkuussa. Sinun se tässä kannattaa vaihtaa maata, jos et Suomessa viihdy.
Millaiset ihmiset oikein rakastavat kylmyyttä ja sadetta??! Oikeasti?! Kylmää ja sadetta on 9 kk vuodesta muutenkin tässä maassa... ihminen tarvitsee aurinkoa ja lämpöä! Onneksi itse pääsen ensi viikolla Espanjaan... muuten menisi loma ihan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ööö Suomessa ei juuri koskaan ole tasaisen lämmintä. Säät ovat todella vaihtelevia kesäisin, myös heinäkuussa. Sinun se tässä kannattaa vaihtaa maata, jos et Suomessa viihdy.
Ei näin kylmää. Kylmin heinäkuu 30 vuoteen.
Ihana keli :). Just tulin lenkiltä ja oli niin kiva juosta, kun ilma oli happea täynnä, eikä ollut liian kuuma.
Mä oon jakanut lomani vko/kk kesä, heinä ja elo ja syyskuulle. Yleensä jollakin näistä lomista on hyvät ilmat. Eli suosittelen riskin jakamista.
Missä päin Suomea olet? Tänään Etelä-Suomessa mittari näytti 22 astetta, ihan riittävän lämmintä oli vesipuistossa, ulkoaltaillakin tarkeni. Eilen nyt tuli vettä kunnolla, edellispäivänä satoi ehkä puoli tuntia, muuten pärjäsi ihan kauluspaidassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin Suomea olet? Tänään Etelä-Suomessa mittari näytti 22 astetta, ihan riittävän lämmintä oli vesipuistossa, ulkoaltaillakin tarkeni. Eilen nyt tuli vettä kunnolla, edellispäivänä satoi ehkä puoli tuntia, muuten pärjäsi ihan kauluspaidassa.
Esim Itä Suomessa on nyt 8 astetta, aiemmin n 11
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin kylmää. Kylmin heinäkuu 30 vuoteen.
Heinäkuuta 2019 on mennyt kahdeksan päivää. Miten voit sanoa, että se on kylmin 30 vuoteen?
Suosittelen lähtöä etelään, niin teen itsekin. Kohdemaa johon matkustan, siellä on 35-40 astetta. :D
Ota äkkilähtö etelään tai vaikka johonkin lähimaahan. Osloonkin oli luvattu 24 astetta.
On täällä Helsingissä ainakin pääosin ollut oikein hyvät ja lämpimät säät. Miten ihmiset jaksaa valittaa kaikesta? Nauttisit lomasta. Loma on aina lomaa!!
Nautin ap:n kaltaisten itkemisestä. Voi voi kun elämä on helteestä kiinni kuin joillakin trooppisilla kasveilla...
En minäkään pidä sateesta ja kylmästä, mutta en jaksa käyttää aikaani säästä valittamiseen. Onko mitään turhempaa? Säälle et voi mitään, joten vaihda maata tai hyväksy tilanne.
Ap,
Pukeudu kauniisiin kesävaatteisiin, ulkoile, osta tai mene keräämään mansikoita, suunnittele kivoja reissuja yms. Nauti! Oli sää mitä tahansa, nauti lomastasi.