Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentohäpeä leviää !

Vierailija
08.07.2019 |

Ruotsissa lentomatkustaminen vähenee mutta Suomessa on käynyt päinvastoin. Kuinka te kehtaatte ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, oikein hyvin.

Vierailija
2/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan häpeä yhtään. Minun lentämiselläni tai lentämättäjättämisilläni ei ole mitään vaikutusta mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki ajattelee että ei minun lentämiseni saastuta niin entäpä jos miljoona suomalaista ajattelee samoin ? Ei muuta kuin taivaalle suihkimaan myrkyt suoraan yläilmakehään ! 

Ihmettelen että Suomi valtiona ei aja EU:lle lentoveroa. 

Vierailija
4/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa myös lihansyönti on laskussa, Suomessa ei.

Vierailija
5/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajana tiedän asioista enemmän kuin tavallinen kansa

ilmasto kyllä lämpenee  mutta ei ihmisen ansiosta

ihan sama paljonko lennätte, ilmasto lämpenee.

opettajat eivät usko ilmastohuuhaahan, vaan nauttvät elämästä täysin rinnoin matkustellen kaukokohteisiin

Vierailija
6/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä sinä meidänkin puolestamme, siitähän sinä nautit.

Vierailija
7/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan häpeä yhtään. Minun lentämiselläni tai lentämättäjättämisilläni ei ole mitään vaikutusta mihinkään.

Tässä näette ihmisen ajatusmaailman.

Vain lentokoneita hävittämällä, saamme lentomatkustuksen loppumaan.

Niin kauan kun on koneita joilla voi holtittomasti lennellä, on pöpejä ostamaan lippuja.

Vierailija
8/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki ajattelee että ei minun lentämiseni saastuta niin entäpä jos miljoona suomalaista ajattelee samoin ? Ei muuta kuin taivaalle suihkimaan myrkyt suoraan yläilmakehään ! 

Ihmettelen että Suomi valtiona ei aja EU:lle lentoveroa. 

Se reittilento paikkaan x lentää joka päivä klo 12. Olin kyydissä tai en. Vaikka kyydissä ei olisi ketään.

Luopukaa niistä autoistanne, niin mä voin luopua kerran vuodessa lentämisestä. Auto kuluttaa enemmän.

Vierailija
9/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetään muutenkin ihan tarpeeksi kaikkea jo nyt.

Vierailija
10/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ainoa mikä leviää on niiden suomalaisten kateus jotka eivät matkusta ja kätkevät sen nyt johonkin ihmeen ilmastotietoisuuteen. Jos teilläkin olisi varaa niin johan loppuisi ilmastosta välittäminen ja matka aurinkorannoille olisi jo varattu.

Vierailija
11/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee jokaiseen amerikkalaiseen, kiinalaiseen, ruotsalaiseen, jne.

Ei kenenkään yhden ihmisen lentämisillä (tai yksityisautoilulla, tai roskien heittämisellä järveen) ole juuri vaikutusta mihinkään.

Siihen on muuten turha vedota kuinka suomessa on vähemmän ihmisiä kuin esim. Kiinassa. Teet oman ratkaisusi yksilönä siinä missä kaikki muutkin.

Vierailija
12/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Ainoa mikä leviää on niiden suomalaisten kateus jotka eivät matkusta ja kätkevät sen nyt johonkin ihmeen ilmastotietoisuuteen. Jos teilläkin olisi varaa niin johan loppuisi ilmastosta välittäminen ja matka aurinkorannoille olisi jo varattu.

Aika varaton pitää olla jos uskoo että köyhät ne kadehtii kun ei ole varaa tarjousmatkaan.

Jo viikon vaellusrerissu Lappiin tulee kalliimmaksi kuin rantaloma, vaikkei laskettaisi vaellusvarusteiden hintaa mukaan.

Vierailija
13/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää ahdistuksenne ja häpeänne muualle,  lennän just sen verran kuin huvittaa. Ja ajan polttomoottoriautoillani.

Ettei vaan omat ongelmat, traumat ja selvittämättömät asianne kanavoituisi tuohon ilmastoahdistukseen? Vähän siltä kuulostaa näin psykologin korviin.

Vierailija
14/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leviää sun pään sisällä?

Vierailija
15/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa kun en lentele tai matkustele. Joku vielä luulee hihhuliksi.

Vierailija
16/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkoille pääsee halvimmillaan muutamalla kympillä ja viikonkin hinnaksi tulee 250 euroa tarjousmatkoilla. Matkoja saa eri kilpailuja voittamalla ihan ilmaiseksi, mene vaikka napakymppiin hakemaan omasi. Lentäminen ei ole varakkaiden hommaa vaan ihan kaikkien saatavilla.

Vierailija
17/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja kirjoitti:

opettajana tiedän asioista enemmän kuin tavallinen kansa

ilmasto kyllä lämpenee  mutta ei ihmisen ansiosta

ihan sama paljonko lennätte, ilmasto lämpenee.

opettajat eivät usko ilmastohuuhaahan, vaan nauttvät elämästä täysin rinnoin matkustellen kaukokohteisiin

Opettajat muka tietävät enemmän. Johan huonon vitsin heitit.

Vierailija
18/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti, voiko kuvottavampaa paikkaa keksiä kuin joku hikinen haiseva turistirysä. 

Ei sinullakaan hyvin mene jos tollanen on elämäsi kliimaksi.

Vierailija
19/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näette ihmisen ajatusmaailman.

Vain lentokoneita hävittämällä, saamme lentomatkustuksen loppumaan.

Niin kauan kun on koneita joilla voi holtittomasti lennellä, on pöpejä ostamaan lippuja.

Juuri näin, lentokoneita pitää vähentää, eihän se muutoin vähene.

Vierailija
20/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistukaa vaan ihan rauhassa. Mä ajattelin nauttia elämästäni täysin rinnoin.🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi