Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävisin vedon ja jouduin juomaan pullollisen viinaa :( Vieläkin on kaamea krapula.

Vierailija
08.07.2019 |

Sovittiin mökkireissusta kahden tyttökaverini kanssa ja eilen aamulla toinen oli perumassa, kun pelkäsi ukkosen tulevan. Lähtiessä aamulla paistoi aurinko ja sanoin juovani koko suomipullon (1/2litraa) viinaa yksin, jos tulisi salamointia.

Heti kun pääsimme perille taivas tummui ja tuli kunnon ukkoskuuro ja kovalla jylinällä ja salamoinnilla.
Ukkosta pelkäävä väänsi itkua ja sanoi että mun on nyt juotava se pullo ja toinenkin yhtyi pyyntöön kun halusi olla tukena. Kokiksen kanssa kynttilän valossa (sähköt piti katkoa ettei salama iske taloon) vedin sen suomipullon reilussa tunnissa, muiden juodessa pari lasia viiniä. Olin ihan tajuttomassa kännissä ja hajotin lautasen, juomalasin ja tarjottimen, kun kaaduin koko setin kanssa.

Yöllä oksensin roskiksesta ohi matolle ja tänään olen ollut aivan kaameassa kankkusessa. Matto on auton peräkontissa odottamassa pesua. Morkkis on kova enkä muista illasta juuri mitään. Automatka oli kaamein ikinä. Makasin takapenkin ja etuistuinten välissä lattialla kun ei voinut katsoa ulos kun huimasi.

Ei musta juoppoa tulisi, kun ajatuskin viinasta sekä kokiksesta saa yökkörefleksin aikaiseksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikkien aikojen paras selitys. En oo ennen kuullutkaan.

"Kaveri pelkäs ukkosta ja itki ja sit se toinen oli sen tukena, niin pakkohan mun oli juoda!" 😂

Vierailija
22/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan aikana tuo on aika vähän, mutta miksi se piti vetää TUNNISSA? Olisit nauttinut ja bailannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen painostasi olet ollut noin kolmen promillen humalassa, jos siis joit tunnissa pullon tyhjäksi.

Eli ei ihme että oli paha olo