Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävisin vedon ja jouduin juomaan pullollisen viinaa :( Vieläkin on kaamea krapula.

Vierailija
08.07.2019 |

Sovittiin mökkireissusta kahden tyttökaverini kanssa ja eilen aamulla toinen oli perumassa, kun pelkäsi ukkosen tulevan. Lähtiessä aamulla paistoi aurinko ja sanoin juovani koko suomipullon (1/2litraa) viinaa yksin, jos tulisi salamointia.

Heti kun pääsimme perille taivas tummui ja tuli kunnon ukkoskuuro ja kovalla jylinällä ja salamoinnilla.
Ukkosta pelkäävä väänsi itkua ja sanoi että mun on nyt juotava se pullo ja toinenkin yhtyi pyyntöön kun halusi olla tukena. Kokiksen kanssa kynttilän valossa (sähköt piti katkoa ettei salama iske taloon) vedin sen suomipullon reilussa tunnissa, muiden juodessa pari lasia viiniä. Olin ihan tajuttomassa kännissä ja hajotin lautasen, juomalasin ja tarjottimen, kun kaaduin koko setin kanssa.

Yöllä oksensin roskiksesta ohi matolle ja tänään olen ollut aivan kaameassa kankkusessa. Matto on auton peräkontissa odottamassa pesua. Morkkis on kova enkä muista illasta juuri mitään. Automatka oli kaamein ikinä. Makasin takapenkin ja etuistuinten välissä lattialla kun ei voinut katsoa ulos kun huimasi.

Ei musta juoppoa tulisi, kun ajatuskin viinasta sekä kokiksesta saa yökkörefleksin aikaiseksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervettä touhua...

Vierailija
2/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon järki päätä pakota. Ole kiitollinen, ettet saanut alkoholimyrkytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööti. 0,5 ei ole koko pullo. Se on nollavitonen, isompi on nollaseiska, litra on koko pullo tai juhlamalli.

Vierailija
4/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo liialla järjellä pilattu.

Vierailija
5/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amatööti. 0,5 ei ole koko pullo. Se on nollavitonen, isompi on nollaseiska, litra on koko pullo tai juhlamalli.

Siis amatööri. Olen juonut nollavitosen, sen huomaa. Promilleja 2,3.

Vierailija
6/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se koko pullo vaikka olis desin kokoinen, jos sen juo kokonaan. Litran pullosta harva normaalipainoinen nainen selviäisi ilman sairaalakeikkaa.

Juo ap jaffaa ja syö buranaa. Huomenna jo on parempi olo.

Vierailija
7/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olit sanasi mittainen nainen, mutta ei sitä pulloo ois tarvinnut tunnissa vetää.

Vierailija
8/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että olit sanasi mittainen nainen, mutta ei sitä pulloo ois tarvinnut tunnissa vetää.

Ne olis halunnut että juon sen raakana suoraan pullosta. Pakko oli juoda kun olin luvannut ja se toinen oikeasti itki pelosta. Ja olisin ainakin myöhemmin saanut kuulla että en pitänyt lupausta. Säilyi kasvot ja ystävyys, ei tullut nyt siitä ukkosesta sen suurempaa numerota.....mutta olo on tosi kaamee en ole pystynyt syömään vielä mitään.

Vierailija
9/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, aika kiukulla vedit... tossa olisi oikeasti voinut käydä hullusti, alkoholimyrkytys, tukehtuminen yöllä omaan oksennukseen tai vastaavaa 🙁 idiootit kaverit sulla myös kun pakottivat.

Vierailija
10/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän suomiviina ole kuin 32% Kukaan aikuinen ei saa alkoholimyrkytystä tuosta. Se vastaa vähän reilua litraa viiniä tai 8 purkkia Kopperberg siideriä.

Vierailija
11/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Suomi-viina ole aika mietoakin vielä? Joku 30% tai karvan päälle?

Ei tuollaisesta krapulaa kuulu tulla, ainakaan jos ei alle 2 tunnin juo.

Vierailija
12/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä sakotetaan, mutta onneksi et sanonut että syön hatullisen paskaa, jos salamoi.

Vierailija
13/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ikinä löysi vetoa asiasta, jota en voisi/haluaisi tehdä. Miksi suostuit tuollaiseen vetoon? Hyvä että olet elossa vielä!

Vierailija
14/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia "ystäviä" sulla. Siis voiko tää olla edes totta? :D Halusivat että juot itsesi hengenvaaraan, huhhuh.

Vierailija
15/23 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ikinä löysi vetoa asiasta, jota en voisi/haluaisi tehdä. Miksi suostuit tuollaiseen vetoon? Hyvä että olet elossa vielä!

Puoli leikilläni heitin vedon kun juuri oltiin autoa pakkaamassa ja mulla oli tuo pullo kädessäni. En uskonut että ottaa niin tosissaan sen ja enkä uskonut että joku voi pelätä ukkosta niin paljon.

-ap-

Vierailija
16/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi loma ja meinaan AP:n innoittamana tehdä saman. Tosin on vain 0,5L Leijona pullo, mies ja lapset mökillä sunnuntaista saakka. Itse menen perässä torstaina, joten jos ap:n kankkunen iskee, niin enköhän torstaina ole jo siinä kunnossa että pystyn ajamaan. Edellinen väkevä on juotu Jouluna 2018 appiukon luona joulupöydässä.

Vierailija
17/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se koko pullo vaikka olis desin kokoinen, jos sen juo kokonaan. Litran pullosta harva normaalipainoinen nainen selviäisi ilman sairaalakeikkaa.

Juo ap jaffaa ja syö buranaa. Huomenna jo on parempi olo.

Desin koko pullo 😂. Tietenkin on amatööreillä.

Vierailija
18/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne olis halunnut että juon sen raakana suoraan pullosta. Pakko oli juoda kun olin luvannut ja se toinen oikeasti itki pelosta. Ja olisin ainakin myöhemmin saanut kuulla että en pitänyt lupausta. Säilyi kasvot ja ystävyys, ei tullut nyt siitä ukkosesta sen suurempaa numerota.....mutta olo on tosi kaamee en ole pystynyt syömään vielä mitään.

Huomenna jo ajattelet että olipa onnekas homma sittenkin, laihduin kilon ruokahaluttomuuden takia.

Vierailija
19/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viime viikolla yksissä illanistujaisissa vetelin hiljakseen muutaman tunnin aikana 0,33l pullon suomiviinaa kokiksen kanssa, ei tullut edes paha känni.

Vierailija
20/23 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään alkoi loma ja meinaan AP:n innoittamana tehdä saman. Tosin on vain 0,5L Leijona pullo, mies ja lapset mökillä sunnuntaista saakka. Itse menen perässä torstaina, joten jos ap:n kankkunen iskee, niin enköhän torstaina ole jo siinä kunnossa että pystyn ajamaan. Edellinen väkevä on juotu Jouluna 2018 appiukon luona joulupöydässä.

Käytä aikaa ja juo vettä ohessa. Kyllä se siitä.