Ketipinor ja kilot
Söin 2 vuotta Ketipinoria 800mg/vrk. Sen seurauksena lihoin 20kg,Tuli 2-tyypin diabetes ja kolestroli arvot taivaissa sekä maksa arvot koholla. Nyt kesäkuun alusta annos 200mg/vrk. Ajattelin lopettaa kokonaan.Paino laskenut 7,3kg.Lääkkeillä kolestroliarvot huippu hyvät joten lääkitys lopetettiin.Sokeriarvot ok ja maksa arvot laskeneet.Lääkitys vaikutti rasva aineenvaihdutaan!!! Ihan kamala lääke!!!!!
Kommentit (8)
Onhan se aika tujua jos sitä monta sataa mg vetää. Itse käytän 25 mg-50 mg huonoon nukkumiseen ja olen saanut todella hyvän avun! Ei ole tullut painoa lisää eikä mitään muitakaan sivuvaikutuksia vaikka olen vuosia jo syönyt. Hyvä lääke on.
Ihan hirvee määrä ja ylilääkitsemistä
Sopivalla annostuksella se voi auttaa joitakin mutta onhan se myrkkyä ja lihottaa ja huonontaa näkökykyä
Itse en käyttäisi
Kannattaa syödä ne lääkkeensä koska tolla annoksella tiedän mihin sitä syöt. Jätät lääkkeen niin hetken päästä olet jonkun pappamiehen spermaämpäri.
Sopii minulle, paino noussut 9 kg, enkä näytä enää laihalta pikkupojalta. Alan olemaan normaalipainoinen. Pelkästään se piristää mieltä ja kohentaa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle, paino noussut 9 kg, enkä näytä enää laihalta pikkupojalta. Alan olemaan normaalipainoinen. Pelkästään se piristää mieltä ja kohentaa itsetuntoa.
XD huhuh...
Hei ap. Itsellä sama kokemus, painoa tuli ketipinorista 30 kg. Ja olen pienikokoinen nainen. Onneksi tosta on vuosia ja oon ollut normaalikokoinen jo vuosia. Suosittelen lopettamaan. En ymmärrä mikseivät lääkärit kerro tästä- iho venyi ja rinnat menivät pilalle.
terveisin katkera
Vastaava kokemus Olanzapinesta. Vuodessa olen lihonut 20kg. Nyt kevään ja kesän aikana oon vähentänyt astettain annosta. Enää jäljellä puolikas 2.5mg:sta.
Hyvä lääke, apua olen saanut.