Lähtitiskö illalliselle, jos tarjolla olisi:
Kommentit (14)
Meinasin sanoa, että en lähtisi vaikka olisi mitä. Perun sanani.
Tuon menun takia kyllä lähtisin.
Sinccis
Lähtisin. Sammakonreidet on yllättävän hyviä. Olen syönyt niitä Kroatiassa missä ne on perinneruokaa rannikkokylissä.
Hiilloskala ok (tulee lapsuus mieleen) ja vadelmia rakastan
Sori, en voi syödä kalaa. En siis pääse illalliselle.
Voishan sitä vattuja tulla syömään seuraksi.
Sanoisin, että en. Kalaa en voi edes syödä, ja tuo menu tuntuisi sellaisen ihmisen laatimalta, jonka kanssa ei tn synkkaisi kun yrittää liikaa tehdä jonkinlaista vaikutusta.
Sammakonreidet ei oikein innosta, mutta hiilloskala ja vadelmat kelpaisivat, joten mikä ettei.
Jos jälkkäriksi olisi hieman kikkeliä niin todellakin lähtisin.💋
Hmm miten noin moni keskittyy menuun eikä kutsujaan. Alan viimein ymmärtää yhtä kundia joka pyysi mua kaksi kertaa treffeille, toisella kerralla lähetti kuvan mökistään ja toisen kerran veneestään. Ihmettelin kovasti että tosissaanko mua pokaillaan jollain treffeihin liittyvillä asioilla eikä henkilöllä itsellään (jotenkin olisin toivonut syyksi "haluan tutustua sinuun" sen sijaan että "pääset näin hienolle veneelle"), mutta ilmeisesti ne todella vaikuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Hmm miten noin moni keskittyy menuun eikä kutsujaan. Alan viimein ymmärtää yhtä kundia joka pyysi mua kaksi kertaa treffeille, toisella kerralla lähetti kuvan mökistään ja toisen kerran veneestään. Ihmettelin kovasti että tosissaanko mua pokaillaan jollain treffeihin liittyvillä asioilla eikä henkilöllä itsellään (jotenkin olisin toivonut syyksi "haluan tutustua sinuun" sen sijaan että "pääset näin hienolle veneelle"), mutta ilmeisesti ne todella vaikuttavat.
No minusta on kyllä vähän eri asia tarjota useimpien mielestä selvästi vastenmielistä ruokaa kuin leuhkia jollain hehtaarimökillä.
Jos olisi eri lautasilta niin joo. Jos kaikki sekaisin niin en