Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvot kananlihalla?!? Ei muka pitäisi olla mahdollista

Vierailija
08.07.2019 |

Aina, jos on hiukankin kylmä tai tuulenvire poskeni menevät kananlihalle. Olen seurannut muita ihmisiä, enkä ole törmännyt tähän kellään muulla. Luin netistä, ettei kasvot voisi mennä kananlihalle. Minulla on aivan hirveät ja kamalan mökkyiset posket, ei puhuta edes mistään pienestä, vaan ihan kunnolla.

Mistähän johtuu ja voisikohan tämän korjata jotenkin? Todella noloa kun posket näyttävät aivan hirveiltä lähes jatkuvasti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla oli viime kesänä lämpöhalvaus ja siinä tuntui poskienkin ihokarvat olevan pystyssä.

Vierailija
2/10 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla oli viime kesänä lämpöhalvaus ja siinä tuntui poskienkin ihokarvat olevan pystyssä.

Mulla on jatkuvasti kun tulee kylmä, tai vielä monta kertaa helpommin posket menee kananlihalle kuin vaikka käsivarret!

Eikö oikeesti kellään muulla ole näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapahtuu tosi helposti sama. Isot kuopat poskissa, kun palelee tarpeeksi. En tunne ketään muuta, jolla tapahtuis samoin. Mutta selvästi nyt on ainakin yks kohtalotoveri!

Vierailija
4/10 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla keratosis pilaris? 

Vierailija
5/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla usein näin ole eikä ehkä kovin näkyvästi, mutta kyllä minun kasvoilleni joskus tulee se sama tunne kuin vaikka käsivarteen.

Vierailija
6/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös menee palellessa posket kananlihalle. Ei ole kivan näköistä, mutta minkäs teet. En tunne muita, jolle kävisi samoin, mutten ole koskaan ajatellut, ettei niin posket voisi mennä kananlihalle. Mikä poskista tekee poikkeuksen muuhun ihoon verrattuna?

Vierailija
7/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös menee palellessa posket kananlihalle. Ei ole kivan näköistä, mutta minkäs teet. En tunne muita, jolle kävisi samoin, mutten ole koskaan ajatellut, ettei niin posket voisi mennä kananlihalle. Mikä poskista tekee poikkeuksen muuhun ihoon verrattuna?

Ilmeisesti poskien karva on normaaleilla ihmisillä niin hentoa tai miehillä parta taas liian karkeaa ja karvatupet on niin lähellä toisiaan, ettei synny samanlaista reaktiota, kuin vaikka käsivarsissa. Tai ei pitäisi syntyä. Mun naama kyllä on poikkeuksellisen karvainen ja karva on aika vahvaa, siksi olen sheivannut kasvoni nuoresta alkaen. Ja toisaalta myös siksi, koska karvat näkyvät poskien kanalihalla ollessa todella selkeästi, jos niitä on.

Jännä, että löytyi nyt muitakin tästä kärsiviä.

Ap

Vierailija
8/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla keratosis pilaris? 

Ei ole, kyse ei ole mistään näpyistä. Itse ihossa ei ole mitään, se vaan menee kananlihalle ja siitä johtuen kuopille. Ja tämä on vain silloin kun on kylmä, sen tuntee heti kun kananliha nousee naamalla vaikka viiman takia tai välillä ihan vaan kylmän vuoksi.

Vierailija
9/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuntelee hyvää musiikkia voi mennä kasvot kananlihalle. Ainakin mun veljellä menee ja tuntuu, että itsellänikin. En ole tainnut kattoa peilistä.

Vierailija
10/10 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta, niin se ei näy.