Gallup: Käytätkö valkoisia T-,paitoja joista näkyy läpi?
Entä köytätkö alla toppia? Ärsyttävää kun melkein kaikista valkoisista T paidoista kuultaa läpi.
Kommentit (16)
Käytän mustia tai värikkäitä paitoja ja toki alusvaatteet on alla.
Ja mihin se gallup jäi?
Vastaus: käytän. Se on sitä paitsi universaalisti seksikäs näky naisilla ja miehillä kun näpsäkät nännit näkyy.
Sori, en osannutkaan laittaa galluppia mutta lisäå vastauksia kaipailisin 😊 Ap.
Eipä tuo haitanne jos on T-paitaliivit alla? Täytyy myös olla todella huonolaatuista kangasta, jos paidasta kirjaimellisesti kuultaa läpi.
En käytä t-paitoja. En ole tainnut koskaan käyttää valkeaa t-paitaa, joten ei ole ollut tuota ongelmaa. Ehkä parempilaatuinen kangas auttaisi, kun nuo halvat on useimmin niitä läpinäkyviä?
Käyttäisin muuten, mutta kuvottavat setäukkelit alkavat kyyläämään , vaikka alla olisi alusvaatteetkin, yööök. Tyttöjen huomio ei kyllä haittaisi yhtään ;)
N23
Toppi tai urheiluliivit nykyään aina alla.
Joskus pistin töihin kivannäköisen uuden valkoisen t-paidan. Päivän jälkeen ihmettelin miehelleni, että onko mulla naamassa jotain hassusti kun tuntu että kaikki tuijottaa tänään. Alko nauramaan ja totes, että "Ei ihme jos katsoo kun sultahan paistaa kaikki läpi"
Oon ollut tarkempi sen jälkeen valkeiden vaatteiden kanssa.
Joo pitäisi olla laadukkaampia paitoja, mutta en millään raaskisi maksaa 30 - 40 euroa T-paidasta ja monista kalliimmistakin näkyy läpi. Ainoa jonka olen löytänyt ja josta ei näy läpi on Nanson taskupusero. Se taas ei malliltaan sovi ja maksaa 35e. Ostin Espritilta pari kivaa valkoista paitaa ja taidan laittaa topin alle 😊
Vierailija kirjoitti:
Toppi tai urheiluliivit nykyään aina alla.
Joskus pistin töihin kivannäköisen uuden valkoisen t-paidan. Päivän jälkeen ihmettelin miehelleni, että onko mulla naamassa jotain hassusti kun tuntu että kaikki tuijottaa tänään. Alko nauramaan ja totes, että "Ei ihme jos katsoo kun sultahan paistaa kaikki läpi"
Oon ollut tarkempi sen jälkeen valkeiden vaatteiden kanssa.
Auts, olihan edes rintsikat alla? 😬 Itse en varmaan enää ulos kehtaisi jos kaikki vastaantulijat olisivat nähneet meikäläisen tissit.
Mikään ei piristä työpaikalla niin paljon kuin työkaverin rintojen näkeminen!
En käytä valkoisia paitoja muualla kuin kotona.
Älä huoli tuommoisia! Huolet pois ..
Sinccis