Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upea tunne, olen laihtunut ilman että olisi tehnyt mitään!

Vierailija
08.07.2019 |

Muutama vuosi sitten lihoin toistakymmentä kiloa ja ne on olleet hirveän vaikeaa saada pois. En ole oikeasti löytänyt motivaatiota vaikka kuinka yritin. Mutta eilen huomasin ettei housut pysy jalassa yhtään ja illalla kokeilin housuja joita pidin aikaa ennen lihomista, ne sopi!
Olen niin iloinen. Mitään muuta ei ole tapahtunut kuin se että olen lisännyt arkiaktiivisuutta. Mutta myös syönyt jäätelöä ja grilliruokia.
En ole käynyt lenkillä kertakaan enkä miettinyt mitä suuhuni laitan. Olen ollut vain menossa paljon, elämän etuja kun lapset kasvaa :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkillinen selkeä laihtuminen ei välttämättä ole hyvä juttu, vaan voi kertoa myös sairaudesta. Kävisin lääkärissä jos laihtuisin ilman mitään syytä.

Vierailija
2/3 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu!

Minä yritän laihduttaa 7-9 kiloa, jotta olisin normaalipainon puolella BMI:n mukaan ja nyt kun noin 3 kg on lähtenyt niin alkaa lasku vähän tyssääntymään. Toki tässä on mennyt vasta noin kuukausi laihdutellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonlasku voi olla alkavan diabeteksen seuraus kun keho menee:

Oireet

Tavallisia oireita ovat lisääntynyt virtsaneritys, jano, laihtuminen ja väsymys. Ne kehittyvät yleensä nopeasti, päivien tai viikkojen kuluessa.

syöpä voi kans laihduttaa kuten moni muu sairaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi