Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset syyttävät liikakiloistaan lapsuusajan pyöreyskommentteja?

Vierailija
08.07.2019 |

Miksi niin moni liikalihava sanoo syyksi sen että suhde ruokaan vääristyi lapsena kun joku meni huomauttamaan heille painosta tai ylensyönnistä? Se ettei VOI hallita syömistään jonkun kommentin takia on älytön tekosyy mättää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla poikkeuksetta ne on naisia jotka etsivät jonkun asian tai henkilön jota syyttää ylipainosta.

Vierailija
22/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylipainoinen niin ei saa ollenkaan puhua aiheesta, tai edes vastata mihinkään kysymyksiin ja syytöksiin joita esitetään. Mikään ei kelpaa läskivihaajalle, vaan ylipainoinen on aina vain tyhmä ja laiska ihminen joka ei vain tajua kuinka laiska ja tyhmä on.

Miksi kyselette useissa ketjuissa "miksi läski et sitä ja tätä" jos kaikki vastaukset on vain paskaa mielestänne?

Olette jankuttaneet joka paikan täyteen "syökää vähemmän" neuvojanne ja kaikenlaista aggressiivista syyttelyä ja yleistyksiä.

Mikä teitä vaivaa oikeasti? Oletteko niin täydellisiä ja hyviä ihmisiä että on oikeasti vara tuohon kaikkeen pieksämiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin anorektisen laiha ja välillä normaalissa painossakin, niin en koskaan öyhöttänyt muiden ylipainosta. Minulle ei olisi voinut tulla pieneen mieleenkään että alampa tässä räkyttää toisten läskeistä ja syytellä heitä kaikesta omasta huonosta olostani.

En voi oikeastaan mitenkään ymmärtää näitä läsk ivih aajia. Kukaan ei ole selittänyt minulle, mikä heidän pe rsettä kutittaa toisten paino.

Vierailija
24/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla poikkeuksetta ne on naisia jotka etsivät jonkun asian tai henkilön jota syyttää ylipainosta.

Aikalailla poikkeuksetta ne ovat heikkoja ihmisiä jotka etsivät ylipainoisista jonkun kohteen jota syyttää omasta luuseriudestaan.

Vierailija
25/25 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en syytä lihomisestani kyllä ketään muuta, kuin itseäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä