Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen äideistä paskin.

Vierailija
26.05.2006 |

Miksi ihmeessä aloin muksuja edes hankkimaan? Tämä on taas tällainen päivä, että tuo ajatus on päällimmäisenä mielessä.

Minulla on uskomattoman huono pinna. En yhtään jaksaisi meteliä ja jatkuvaa sähellystä ympärillä.

Elämä on ihan paskaa äitinä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan ole äideistä paskin! Kaikilla on niitä huonoja päiviä, jolloin tuntee olevansa ihan surkee, mutta lapsilles olet varmasti paras äiti!

Tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onneks noita päiviä on vaan muutama kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tuntuu olevan toisin päin, suurin osa päivistä on juuri tällaista. Seassa onneksi mukavampiakin päiviä.

Olen aivan väsynyt olemaan äiti. En IKINÄ olisi arvannut, että äitinä olo on tällaista " sonnanlapiointia" päivä toisensa jälkeen. Ei kai se auta muu kuin purra hammasta yhteen ja laskea päiviä, että saa lapset potkaistua maailmalle.

Ompa sitä huonompiakin äitejä varmasti kuin minä, mutta se lokero (siis narkomaani- ja alkoholisti, hakkaajaäidit) onkin jo liian alhaista sakkia edes otettavaksi laskuihin mukaan.

ap

Vierailija
4/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt nyt saada itselleni säännöllisesti omaa aikaa. Käyn kaupungilla, kirjastossa ym. ilman lapsia. Viime kuussa kävin pitkästä aikaa kampaajallakin.... Koitan taas vähän huolehtia itsestäni niin piristää kummasti :/.

Vierailija
5/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan ajattelen usein, etten ole vain paska äiti vaan minusta ei ole äidiksi ollenkaan. Lasten kasvaessa nuo ajatukset ovat vähentyneet ja olen alkanut jopa nautimaan tästä äitiydestä. Töihin meno auttoi myös suuresti.

Vierailija
6/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin minäkin ajattelen. Ei olisi pitänyt äidiksi alkaa ollenkaan. Minkä ikäiset lapset sinulla nyt on? Kun sanoit, että lasten kasvaessa jo helpottaa..

Olen käynyt töissä jo vuoden ja vieläkin on ihan yhtä paska olo. Vaikka 5 päivänä viikosta olen poissa kotoa, ei sekään näytä minusta rauhallista ja kaiken sietävää tekevän.

Kotiäitivuosinani olin vieläkin väsyneempi kyllä.

Ei tätä voi etukäteen tietää, minkälaista tulee olemaan. Jos olisin nähnyt tulevaisuuteen, en ehkä olisi lapsia hankkinut ollenkaan.

Kiva nyt sitten, kun eipä tästä voi enää perääntyä. Hammasta purren sitten vaan jaksettava.

ap

Vierailija
7/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tilanne noin huono niin muista et lapset voi antaa pois. Moni ihminen varmasti ottaisi lapsesi ilomielin ja jaksaisi heitä sekä rakastaisi.

Mieti kumpi vaihtoehto lapsille parempi

Vierailija
8/8 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos tilanne noin huono niin muista et lapset voi antaa pois. Moni ihminen varmasti ottaisi lapsesi ilomielin ja jaksaisi heitä sekä rakastaisi.

Mieti kumpi vaihtoehto lapsille parempi

Ennen lasten saamista olisin minäkin voinut tuollaisen tekstin, kuin sinä kirjoittaa. Luulin, että vain kylmät, välinpitämättömät ihmiset pystyvät tällaista tekstiä (kuin minä tässä ketjussa) kirjoittamaan.

Jos olisin tämän kaltaisen ketjun lukenut silloin, vielä lapsettomana, olisin luultavasti ollut heti tarjoutumassa ottamaan lapset rakastavaan hoivaani pois tuollaiselta kamalalta äidiltä. Olisin ollut aoivan sataprosenttisen varma, että MINÄ kyllä jaksan ja pystyn. Ei ollut epäilystäkään, että minä ikinä ajattelisin äitiydestä ja omista lapsistani näin.

Muta elämä on tarua ihmeellisempää.

Sanoit, että joku muu varmasti lapsiani rakastaisi. Olenko puhunut mitään sellaista, että en lapsiani rakastaisi ja sitä heille näyttäisi? Uskon kuitenkin, että lapsillani on minun hoidossani parempi, kuin kokea eron tuska ja lähteä sijaiskoteihin. Se on rankka tie lapsen kasvaa aikuisuuteen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi