Olen vastuullinen johtajatyyppi - millainen puoliso minulle käy parhaiten?
Olen älykäs ja olen tottunut tekemään paljon itsenäisiä päätöksiä. Olen yleensä myös se ihminen, kenen puolee ystävät kääntyvät hädän hetkellä.
Minulla oli suhde melko samanhenkisen miehen kanssa ja meillä oli paljon intohimoa, mutta käytännön elämä tökki pahasti. Oli paljon riitoja ja tuntui, että taistelimme jollain tasolla päällikön paikasta. Aiemmin ajattelin, että en halua mitään perässä vedettävää miestä, enkä halua nytkään, mutta ehkä sellainen ei niin johtaja -tyyppi voisi olla sopiva.
Mitä ajattelette?
Kommentit (8)
Paha poika. Ovat johtajatyyppejä eri asioissa kuin sinä, vastuullinen. Esimerkiksi joku rokkari voisi sopia sulle.
Vässykkä on aina paras vaihtoehto tai sitten et ole ihan niin kova johtaja kuin kuvittelet, mikä on todennäköisempi vaihtoehto.
Ota analyyttinen ja ratkaisukeskeinen ihminen, joka on hidas tekemään päätöksiä. Eli aavistuksen itseäsi teoreettisempi mies.
Sillä tavalla ymmärrätte toisianne - voitte keskustella eri vaihtoehdoista, ja mies on vain tyytyväinen kun joku tekee lopullisen päätöksen ja asiat etenevät eivätkä jää teoreettiselle tasolle roikkumaan.
nörtti. Stemppaa ja saattaa jopa tuoda jotain uutta sinun työhösi. Eikä kilpaile samasta työpaikasta. Tietty saattaa tulla aika monta perässä vedettävää ennen kuin löytyisi sopiva.
Pimeässä peiton alla kerran kuukaudessa, siis 12 krt/v.
Kehitys on tpahtuu kun tejee asiat aiba vähän paremmin. Tossa tosi onnistu kun kahta eri mieltä.
N mulla on puolisonakin vastuullinen johtajatyyppi, eikä ole tapeltu ikinä. Kyse on siitä, onko tavoitteet yhtenevät vai ei. Jos on, ei tarvi nahistella.