Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vastuullinen johtajatyyppi - millainen puoliso minulle käy parhaiten?

Vierailija
08.07.2019 |

Olen älykäs ja olen tottunut tekemään paljon itsenäisiä päätöksiä. Olen yleensä myös se ihminen, kenen puolee ystävät kääntyvät hädän hetkellä.

Minulla oli suhde melko samanhenkisen miehen kanssa ja meillä oli paljon intohimoa, mutta käytännön elämä tökki pahasti. Oli paljon riitoja ja tuntui, että taistelimme jollain tasolla päällikön paikasta. Aiemmin ajattelin, että en halua mitään perässä vedettävää miestä, enkä halua nytkään, mutta ehkä sellainen ei niin johtaja -tyyppi voisi olla sopiva.

Mitä ajattelette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N mulla on puolisonakin vastuullinen johtajatyyppi, eikä ole tapeltu ikinä. Kyse on siitä, onko tavoitteet yhtenevät vai ei. Jos on, ei tarvi nahistella.

Vierailija
2/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha poika. Ovat johtajatyyppejä eri asioissa kuin sinä, vastuullinen. Esimerkiksi joku rokkari voisi sopia sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vässykkä on aina paras vaihtoehto tai sitten et ole ihan niin kova johtaja kuin kuvittelet, mikä on todennäköisempi vaihtoehto.

Vierailija
4/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Justiina?

Vierailija
5/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota analyyttinen ja ratkaisukeskeinen ihminen, joka on hidas tekemään päätöksiä. Eli aavistuksen itseäsi teoreettisempi mies.

Sillä tavalla ymmärrätte toisianne - voitte keskustella eri vaihtoehdoista, ja mies on vain tyytyväinen kun joku tekee lopullisen päätöksen ja asiat etenevät eivätkä jää teoreettiselle tasolle roikkumaan.

Vierailija
6/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nörtti. Stemppaa ja saattaa jopa tuoda jotain uutta sinun työhösi. Eikä kilpaile samasta työpaikasta. Tietty saattaa tulla aika monta perässä vedettävää ennen kuin löytyisi sopiva.

Vierailija
7/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla kerran kuukaudessa, siis 12 krt/v.

Vierailija
8/8 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys on tpahtuu kun tejee asiat aiba vähän paremmin. Tossa tosi onnistu kun kahta eri mieltä.