Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex, jonka kanssa elit elämääsi 10 vuotta tulee ja vastaan ja ei edes tervehdi.

Vierailija
07.07.2019 |

Mitä ajattelisit? Eli ex varmasti huomaa, mutta ei halua tervehtiä eikä tuntea. Jos on elänyt joskus samaa elämää 10 vuotta ja eron jälkeen ex toimii noin.

Kommentit (22)

21/22 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tervehdi, mutta se johtuu siitä, että oon usein omissa ajatuksissani ja en huomaa. Toisaalta, jos huomaan ja ex.llä on uusi kumppani mukana, niin saattaisin odottaa, että ex tervehtii ensin. Koskaan, kun ei tiedä ex.n nyksän mustasukkaisuuden yms. astetta. Yhden ex.n silloinen vaimo, kun riemastui moikkaamisesta pihalla tosi pahasti. Siellä oli tavarat lennelleet ja oli uhannut tulla meillekin riehumaan jne jne. Siihen loppui niiden avioliitto. Exä oli ihan joutunut uhkaamaan sitä takaisin, että se ei lähtenyt mun oven taa. Kyse ei ollut kummemmasta, kuin olin lähdössä kauppaan mieheni kanssa ja ne taas tulossa kotiin ja pihalla törmättiin ja sanottiin moi, kun käveltiin toistemme ohi. 😕

Asuttiin siis viereisissä rapuissa tovi, kun joutuivat evakkoon putkiremppaa. Sen jälkeen oon ollut vähän varovaisempi. Ei mulla mitään perheriitoja oo halua aiheuttaa!

Kun ne oli eronnut, niin ex.n ex-vaimo kyllä moikkas iloisesti mua aina, kun törmättiin 😀

Vierailija
22/22 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehditkö sinä häntä? Ehkä odotti sinun tervehtivän ensin, kun uusi puoliso oli vierelläsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla