Ex, jonka kanssa elit elämääsi 10 vuotta tulee ja vastaan ja ei edes tervehdi.
Mitä ajattelisit? Eli ex varmasti huomaa, mutta ei halua tervehtiä eikä tuntea. Jos on elänyt joskus samaa elämää 10 vuotta ja eron jälkeen ex toimii noin.
Kommentit (22)
Meillä sama mutta yli 20v yhdessä.
Mulla samoin. En tajua. Ei olla edes riidelty.
Että hänelle ero oli kova paikka, siihen liittyi draamaa tai hän on katkera jostain.
Hyvissä väleissä tapahtuneen eron jälkeen voi entistä kumppania kohteliaasti tervehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet asiasta? Miksi hän toimii kuten toimii?
Aina voi ottaa kadulta jotain käteen sopivaa ja heittää toista takaraivoon kun kävelee ohi.
r.k
Olisin pettynyt sekä häneen ihmisenä että omaan kykyyni valita älykäs kumppani.
jotkut saa panikkokohtauksen kun exä tulee vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet asiasta? Miksi hän toimii kuten toimii?
En voi käsittää. Meillä yhteiset lapsetkin. Hän jätti toisen takia. Minä olen ollut yksin jo monta vuotta.
Niin mitä siitä sitten? Hänen valintansa.
En minäkään tervehdi exääni, hän tuntuu ihan ventovieraalta ihmiseltä. Oltiin ~20 vuotta yhdessä, ja erottiin muutama vuosi sitten.
melkein 20v suhteen/yhdessä asumisen jälkeen en minäkään enää tervehtisi exää, enkä itse asiassa ex-appivanhempia. Mutta se johtuukin siitä ex teki ja mitä psk puhui vanhemmilleen jotka tietenkin uskoivat.
Mutta kaikkien muiden exien kanssa moikataan ja jutellaan.
Ei enää kiinnostaisi, erostakin on jo 10 vuotta.
Hyvä vaan jos ei yritä mitään "ollaan ihan väleissä"-soopaa. Teki sellaisen tempun, että sen jälkeen ei edes moikkailla. Päästää minut vähemmällä, kun pysyy mahdollisimman kaukana.
Exä on exä syystä. Ei ole mitään tarvetta tervehtiä häntä.
Jos se liikauttaa sua vielä on sulla eroprosessi käymättä. Kun oot päästänyt entisestä irti pitäisi tunnetila olla neutraali eikä heilauttaa suuntaan ei toiseen.
Enpä ole tullut ajatelleeksi, että tällaisestakin pitäisi jotain ajatella. En ole yhteyksissä exään muutenkaan, joten en ihmettelisi, vaikka ei tervehtisi varsinkaan uuden puolisoni läsnäollessa. Voisihan olla, ettei sille uudelle olisi edes kertonut exästä. Sitten olisi kiusallista alkaa selitellä, kuka tämä tyyppi oikein on. Meillä ei ainakaan ole käyty mitään ex list-keskustelua, vaikka toki tiedämme että exiä molemmilla on.
Olen ollut tuo ex, mutta tervehtimättömyyteni johtui ihan siitä etten vain tunnistanut.
Lisäyksenä, että vieressä seisoi myös uusi puolisoni. Ap