Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 ferraria kaahannut Äänekoskella - GUMBALL?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ovat palaammassa Rovaniemellä järjestetystä ferraritapahtumasta.

Vierailija
2/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Cumball.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ovat Ferrarien omistajat tajunneet itse istua repsikan paikalle ja pestata työttömiä kuskeiksi. Muuten voi olla luvassa melko hulppeita sakkoja.

Vierailija
4/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrari Club Passione Rossa Roomasta kävi tapaamassa Joulupukkia Rovaniemellä 6.7.

Vierailija
5/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Cumball.

Ei ole, vaan Roomalainen Ferrari -klubi, joka kävi Rovaniemellä.

Vierailija
6/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrarien kokoontumisajot. Ulkomaalaisia kuskeja niin taitaa jäädä sakot maksamatta ja ajokiellolla pyyhitään persettä 😁

Vierailija
7/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ovat Ferrarien omistajat tajunneet itse istua repsikan paikalle ja pestata työttömiä kuskeiksi. Muuten voi olla luvassa melko hulppeita sakkoja.

Ulkomaalainen voi huoletta jättää sakot maksamatta 👍

Vierailija
8/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitteliköhän ne seteleitä auton ikkunasta?

Vierailija
9/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuat kai ettei Suomen poliisilla ole pääsyä ulkomaalaisten verotustietoihin, jolloin päiväsakot kirjoitetaan pienimmällä mahdollisella päiväsakon määrällä, joka on 6€.

Sanotaan että tuollaisesta kaahaamisesta tulee 40 päiväsakkoa, eli kerrassaan 240€. Ei saata kirpaista ulkomaalaista Ferrari-kuskia edes niin paljon että jättäisi maksamatta. Minkä voi myös yhtä hyvin tehdä.

Vierailija
10/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokieltohan tuosta olisi pitänyt lätkäistä heti paikan päällä. Olisivat ainakin joutuneet hankkimaan täysjärkisemmän kuskin jatkamaan matkaa.

Vierailija
11/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat täällä ollessaan ostaneet bensaa satoja litroja, joten antaa olla. Veroahan bensassa on suurin osa.

Vierailija
12/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat täällä ollessaan ostaneet bensaa satoja litroja, joten antaa olla. Veroahan bensassa on suurin osa.

Joo, ajelkoot vaan kahdeksankympin alueella melkein 150km/h kun kuitenkin ovat ostaneet bensaa Suomesta.. (facepalm)

Vierailija
13/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi antoi sakkolapun käteen ja siitä varmaan vaan jatkettiin matkaa samalla nopeudella 😎

Vierailija
14/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin päättää niin laitettaisiin italialaiset rasvaletit viikoksi poliisivankilaan ja sitten vietäisiin ulos maasta. Ferrarin saisivat takaisin kun lähettäisivät jonkun muun hakemaan sen pois, koska itse luonnollisesti saisivat pysyvän porttikiellon koko maahan.

Vierailija
15/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa maantiepoliisi paljon pelkoa herätä. Olivat pysäyttäneet moottoripöyrän sivuun ilmeisesti sakotettavaksi ja ei kilometriä mennyt, kun joku oli ohituskaistalla jo yli 140 km/h lasissa. No, onneksi oli sentään satasen rajoitusalueella, eikä millään mutkaisella ja kapealla pikkutiellä.

Vierailija
16/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia vaan vituttaa, että olivat liikkeellä Ferrareilla. Vitutuksen oikein aistii. Jos olisivat olleet liikkeellä vaikka Skodan Octavioilla, niin harmitus olisi vähäisempää. Ollaan me kateellinen kansa.

Vierailija
17/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia vaan vituttaa, että olivat liikkeellä Ferrareilla. Vitutuksen oikein aistii. Jos olisivat olleet liikkeellä vaikka Skodan Octavioilla, niin harmitus olisi vähäisempää. Ollaan me kateellinen kansa.

Kyllä 70 km/h ylinopeutta ajava on ihan yhtälailla täysmulkku on alla sitten mikä auto tahansa.

Vierailija
18/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä saisin päättää niin laitettaisiin italialaiset rasvaletit viikoksi poliisivankilaan ja sitten vietäisiin ulos maasta. Ferrarin saisivat takaisin kun lähettäisivät jonkun muun hakemaan sen pois, koska itse luonnollisesti saisivat pysyvän porttikiellon koko maahan.

Ja saman kohtelun saisivat suomalaiset cumpallit siellä Serbian suunnalla.

Vierailija
19/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomessa maantiepoliisi paljon pelkoa herätä. Olivat pysäyttäneet moottoripöyrän sivuun ilmeisesti sakotettavaksi ja ei kilometriä mennyt, kun joku oli ohituskaistalla jo yli 140 km/h lasissa. No, onneksi oli sentään satasen rajoitusalueella, eikä millään mutkaisella ja kapealla pikkutiellä.

Poliisi voimaton eikä saa sakkoja perittyä ulkomailta. Varmaan heti kun poliisi katosi taustapeilistä Luigi painoi kaasun pohjaan 😎

Vierailija
20/21 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja saman kohtelun saisivat suomalaiset cumpallit siellä Serbian suunnalla.

No varmaan saavatkin. Ei siellä nuolla ulkkisten perseitä niin kuin täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme