Miten ihmiset saa alapäänsä pysymään nätisti karvattomana??
En nyt kaipaa karvojen puolestapuhujia, koska minä pidän kehostani (lähes) karvattomana.
Sinne tulee siis sisäänpäin kasvaneita karvoja, joiden takia siellä täällä on pieniä näppyjä. Mikään säännöllinen kuorinta ei auta. Niitä tulee sokeroinnin, sheivaamisen, vahauksen ja epiloinnin jälkeen. Olen jopa käynyt laseroinnissa muutamat kerrat ja sen ansiosta karvaa kasvaa huomattavasti vähemmän kuin ennen. Osa kuitenkin alkanut kasvaa takaisin ja homma on sen verran kallista ettei viitsi enempää käydä.
Kommentit (46)
Katvojen puolestapuhuja kirjoitti:
Niillä karvoillakin on tehtävä.
Niin onkin. Aiheuttaa vitutusta, jos elämä on muuten liian helppoa ja mukavaa
Ei kenelläkään pysy alapää nättinä ja sheivattuna koko ajan. Sänki kasvaa seuraavaan päivään mennessä ja liika höylääminen/nyppiminen ärsyttää ihoa. Laser on ainoa mikä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Laserilla, mutta pitää käydä ihan hemmetin monta kertaa
Paljonko maksaa jos säärten karvat pois laserilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa jos säärten karvat pois laserilla?
€800-€900
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään pysy alapää nättinä ja sheivattuna koko ajan. Sänki kasvaa seuraavaan päivään mennessä ja liika höylääminen/nyppiminen ärsyttää ihoa. Laser on ainoa mikä auttaa.
Näin mäkin olen todennut :/ epilaattori sattuu vtusti, höylätä ei kärsi joka päivä ja laserointi on liian kallista, ja muutenkin ujostelisin liikaa mennä käsiteltäväksi alapäästäni :D naiset, meidän on vaan kestettävä ja hyväksyttävä tämä karvojen kirous!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin olen todennut :/ epilaattori sattuu vtusti, höylätä ei kärsi joka päivä ja laserointi on liian kallista, ja muutenkin ujostelisin liikaa mennä käsiteltäväksi alapäästäni :D naiset, meidän on vaan kestettävä ja hyväksyttävä tämä karvojen kirous!
Mikä kirous? Emmä ainakaan karvojeni takia kärsi.
Onko valoimpulssilaitteita kukaan kokeillut?
Ihan vaan koneella leikkaa. Surrrurruruuuu..
r.k
Vierailija kirjoitti:
Onko valoimpulssilaitteita kukaan kokeillut?
Joskus vuosia sitten ostin pari eri merkkistä ja yritän poistaa sääristä karvat , mutta kasvaa edelleen
RonttiKoira kirjoitti:
Ihan vaan koneella leikkaa. Surrrurruruuuu..
Tänään sheivaan sääret, niin huomenna sänki.
Minulla on aika tummat karvat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joku voi kärsiä. En minäkään nyt suoranaisesti kärsi. Mutta olisi se kivempi jos se oma genitaalialue ei olisi yhtä amazonian sademetsää. Vielä ärsyttävämpää on kun se hiikattin sademetsä jatkuu sinne pakara vakoonkin.
Joillakin ei vaan tule niitä sisäänpäin kasvaneita karvoja. Erilainen iho- ja karvatyyppi.
Itse en voi poistaa karvoja muualta kuin ihan tuolta alhaalta ulommista häpyhuulista eli viivan ympäriltä. Kaikkialle muualle tulee näppyjä. Trimmaan sitten vaan lyhyeksi muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus...”kirous” oli kielikuva, koska ne karvat vaan kasvaa halusi tai ei. Jos tykkäät omistasi niin kivat sulle, mutta kannattaa sit lukea uudelleen et mistä tässä aloituksessa olikaan kyse.
Laserilla lähtee, mut 3-5krt (mulla 5) tarvitsee tehdä. Nykyään vain muutama hento karva kasvaa siellä täällä ja ne nyppimällä tuntuu ettei ainakaan samaan kohtaan enää tule. Yksi lisäkerta varmaan saisi pysymään täysin posliinina lopun elämän.
Vierailija kirjoitti:
Laserilla lähtee, mut 3-5krt (mulla 5) tarvitsee tehdä. Nykyään vain muutama hento karva kasvaa siellä täällä ja ne nyppimällä tuntuu ettei ainakaan samaan kohtaan enää tule. Yksi lisäkerta varmaan saisi pysymään täysin posliinina lopun elämän.
Paljon maksoi yhteensä ja missä teetit? Oliko sulla millaiset karvat (paksut, ohuet, tummat vaaleat)?
Katvojen puolestapuhuja kirjoitti:
Niillä karvoillakin on tehtävä.
Ja mikähän tehtävä?