K**na myy mielipidevankien sisäelimiä. Linkki
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/59afc5f9-4320-420b-8455-8f38f5a75e46
Mitä tähänkin taas sanoisi.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, mutta ei mitään uutta. Miksi EU ei puutu näihin epäkohtiin? Lähes kaikki tuotteet mitä meillä myydään on kuitenkin Kiinassa valmistettuja, niin luulisi sananvaltaa olevan... Kumma että Isisin akat halutaan meille hinnalla millä hyvänsä, vaikka itse ovat saaneet kohtaloonsa vaikuttaa, mutta oikeasti mihinkään epäkohtiin ei edes haluta puuttua!!!
Miksi eu puuttuisi? Eu menettäisi silloin rahaa. Luuletko ettei eu tiedä noista asioista?
Ei tuossa ole mitään pahaa. Kiinalaiset eivät ole islaminuskoisia. Vain islaminuskoiset tekevät pahoja asioita.
Me kaikki tuemme heitä ostamalla sieltä.
Mietin, että alkaako trumpin politiikka vaikuttaa siten, että tuolta ei uskalla ostaa ainakaan elektroniikkaa.
Minulla on sikäläinen puhelin ja mietin, tuleeko siihen enää kaikkea tarpeellista syksyn jälkeen.
Yhteistyötä silti tehdään. Mitään boikotteja tms ei ole.
Ok, voiko niitä tilata Suomeen vai onko ne vain paikallisiin ravintoloihin?
Taas yksi syy lisää boikotoida kaikkea kiinalaista. Tai yrittää ainakin. Vaikeaa, kun Applen osista lähtien tavarat valmistetaan siellä, siis sellaisetkin, jotka eivät profiloidu kiinalaisina.
Järkyttävää, mutta ei mitään uutta. Miksi EU ei puutu näihin epäkohtiin? Lähes kaikki tuotteet mitä meillä myydään on kuitenkin Kiinassa valmistettuja, niin luulisi sananvaltaa olevan... Kumma että Isisin akat halutaan meille hinnalla millä hyvänsä, vaikka itse ovat saaneet kohtaloonsa vaikuttaa, mutta oikeasti mihinkään epäkohtiin ei edes haluta puuttua!!!