Kuuntelin uimarannalla nössmiestä joka lässytti lapsilleen...
ja tuli fyysisesti paha olo. Miehet on kyllä menettäneet miehuutensa kokonaan; kärrätään vaunuja, iskämaha ja jenkkikset pullottaa ja puhutaan vauvakieltä. Mistä päin maailmaa pitää hakea kunnon mies!
Kommentit (14)
Mietin aina miten ne lapset on saatu maailmaan...vaikea kuvitella noita harrastamassa seksiä.
Minä yleensä karjun naapurin kakaroille. Ja olen miehekäs.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä karjun naapurin kakaroille. Ja olen miehekäs.
Sinccis
Tuskin olet. t. Ap
Uli uli uli uik uik uik yhyy yhyy byäääääää!
Naiset ovat kuin pieniä lapsia, eivät ne edes tiedä mitä haluavat, paitsi että haluavat aina jotain mitä eivät voi saada.
Kuulostaa musta kauheen söpöltä lapsille lässyttävä iskä. <3
t. random raskaana oleva mamma
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa musta kauheen söpöltä lapsille lässyttävä iskä. <3
t. random raskaana oleva mamma
Hormonit on sekoittaneet pääsi. t. Ap
Samaa mieltä ap:n kanssa. Työnnetään vaaleanpunaisia vaunuja kun vaimo ne halusi. Ja naamasta näkee että miehen tekis mieli olla jossain ihan muualla.
Mutta kun vaimo haluaa....
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kuin pieniä lapsia, eivät ne edes tiedä mitä haluavat, paitsi että haluavat aina jotain mitä eivät voi saada.
Sanoo itse uikuttajien kuningas, voi herra jumala sentään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap:n kanssa. Työnnetään vaaleanpunaisia vaunuja kun vaimo ne halusi. Ja naamasta näkee että miehen tekis mieli olla jossain ihan muualla.
Mutta kun vaimo haluaa....
No jos saatana järjestää elämänsä sen mukaan, mitä "vaimo haluaa", niin on kyllä aivan järjetön tossu. Jos ei halua, niin eroaminen on Suomessa ihan mahdollista ja aika helppoakin. Jos ei halua lastenvaunuja työntelemään, niin aika yksinkertaista pitää ne siittiöt pois sieltä munasolua hedelmöittämästä. Mikä tässä on niin vaikeaa? Kuvitteletteko oikeasti, että kukaan mies ei saa missään tilanteessa suutaan auki, kun te ette saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun vaimo haluaa....No jos saatana järjestää elämänsä sen mukaan, mitä "vaimo haluaa", niin on kyllä aivan järjetön tossu. Jos ei halua, niin eroaminen on Suomessa ihan mahdollista ja aika helppoakin. Jos ei halua lastenvaunuja työntelemään, niin aika yksinkertaista pitää ne siittiöt pois sieltä munasolua hedelmöittämästä. Mikä tässä on niin vaikeaa? Kuvitteletteko oikeasti, että kukaan mies ei saa missään tilanteessa suutaan auki, kun te ette saa?
Kuvitteletko ihan tosissasi ettei tällaisia yhdistelmiä tossu mies & pirttihirmu nainen ole olemassa? :D
Niin totta. Puolet helppo heikkejä ja toinen puoli mekkomiehiä!
Höpsis. Tosimies lässyttelee ja leikkii lasten kanssa rannalla mielellään. Se epävarma jurottelee ja näpyttelee puhelintaan silläaikaa kun lapset kerjää isukkiaan mukaan.
Vankilasta löytynee sopivia.