Yksin vuokralla asuva
Minkä kokoisessa asunnossa asut ja paljonko on vuokrasi. Yksityiseltä vai ei? Ja asunnon koko
Ja jos et pelkää yksityisyytesi puolesta, kerro vielä kaupunkisi/paikkakuntasi.
Olen eroamassa ja muuttamassa nyt vuokralle. Mietin mikä on ok vuokrataso.
Kommentit (23)
Niinpä. Vuokraovi.com. Sinne menet.
Vierailija kirjoitti:
Näet sen vuokratason kun katsot alueesi vuokra-asuntoja
Täällä vuokrataso pieniin kaksioihin on 400-900 e. Sen toki tiedän.
Jyväskylä, 28m2, 400€. Tämä on mielestäni edullinen, vuokraa laskee vähän syrjäisempi sijainti (5 km keskustaan) ja se että talo on jo vanha.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylä, 28m2, 400€. Tämä on mielestäni edullinen, vuokraa laskee vähän syrjäisempi sijainti (5 km keskustaan) ja se että talo on jo vanha.
Kiitos kaunis, minulle tuli tyhmä olo kysymyksestäni ed. vastauksista, sinä teit paremman fiiliksen.
Heinola - ydinkeskusta, kaksio 50 m2, 570 euroa.
Minulla on 8 km keskustaan Jkl, 290 euroa , 29 neliötä. Kerrostalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ja sitten vaan etsimään sopivaa
Kaupungista riippuen 450-580€/noin 30m2. Hki pois lukien.
Lahti keskustan liepeillä (300m torille), kaksio 52 neliötä, yksityinen, 520 e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ja sitten vaan etsimään sopivaa
Minun ei ole mikään pakko jäädä tänne. Siksi kyselen😊olen mielelläni vaihtamassa paikkakuntaa.
Keskustelupalstat ovat siitä mukavia, että niissä saa kommenttejakin asioista, joista fakta löytyy Googlella. Esim vastaaja nro. 5 oli tästä hyvä esimerkki. Kiitis vielä hänelle.
Helsinki, kantakaupunki, kaupungin asunto, 57m2 + parveke, 698€.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpa löytynyt super etuisaan hintaan sinne. Mistä mahtaa johtua?
24 m2 ja 549 €/kk, n. 7 km Tampereen keskustaan. Mielestäni tämä on suhteellisen kohtuuhintainen, sillä talo on rakennettu vuonna 2016.
Lappeenranta, 36 neliötä, 650€/kk. Kallis, koska tänä vuonna valmistunut talo ja keskustassa
Helsinki. Siisti asuinalue. 58 neliötä, vuokra 879 euroa/kk (2 h + k + sauna + lasitettu parveke). Minkäänlaisia remontteja ei ole tehty. Harkitsen parhaillaan muuttamista muualle tai kunnon remonttia omalla kustannuksella. Keittiö on todella nuhruinen, lattiat hirveässä kunnossa ja muutenkin asunto kaipaisi kunnon pintaremonttia sekä erikseen keittiöremppaa. Talo on kuitenkin erittäin rauhallinen, ei ikäviä naapureita, ei melua, ei minkäänlaista huomauttamista. Siksipä olenkin jämähtänyt tähän. Vielä: kaikki palvelut 10 min. kävelymatkan päässä. Erinomaiset yhteydet eli julkinen liikenne toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpa löytynyt super etuisaan hintaan sinne. Mistä mahtaa johtua?
Tämä on siis kaupungin asunto (Heka). Ihan perusvuokra stadin asunnoille. Uudisasunnot on kalliimpia.
Asun yksin Hekan asunnossa.
Helsinki, kaupungin vuokra-asunto 45 m², vuokra 544 €/kk.
Tule Jyväskylään, täällä voit löytää tosi halvan kämpän kauempaa keskustasta. Lähiössä on kivaa.