En uskalla puhua naisille. Kysy mitä vain.
Kaupan kassalla voin muutaman sanan sanoa ja sukulaisnaisten kanssa voin keskustella - muuten en osaa, uskalla enkä ole oikeastaan koskaan naisen kanssa kunnolla puhunut.
Kommentit (131)
Haluaisitko parisuhteeseen naisen kanssa?
Minä yksisarvisina naisia oikein pidät? Mitä haluat heiltä (niin että se saa sinut noin jännittyneeksi)? Miksi pystyt puhumaan miehille?
Miksi kuvittelet, että naiset ja miehet ovat ihmisenä erilaisia? Miksi naisille puhuminen olisi sen kummempaa kuin miehelle puhuminen? Kuvitteletko kaikki naiset vain objekteiksi tai potentiaalisiksi partnereiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Olen aika vanha kärsiäkseni vielä tästä ongelmasta. Muistan, kun televisiokanavaa vaihdettiin nousemalla sohvalta ja kävelemällä television luokse painamaan halutun kanavan nappia. Pääsin baariin, kun siellä soi vielä musiikki, jota nykyään ysäriksi kutsutaan.
Eli 37.
ap
Olin eilen aika juovuksissa ja olen onnistunut piilottamaan pikakahvipurkin - missähän se mahtaa olla...?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko parisuhteeseen naisen kanssa?
Olen mä tätä miettinyt ja usein näen jopa asiasta unta. Ehkä. Kyllä mä kateellisena katson ihmisiä, jotka selvästi nauttivat toistensa seurasta ja ovat onnellisen näköisiä. Tiedustan toki, että asia ei ole niin yksinkertaista, mutta olisihan se varmasti ainakin välillä mukavaa.
ap
Vaivaako asia sinua? Jos vaivaa, mitä olet tehnyt korjataksesi sen?
Tosi outoa. Vähän karmivaakin jopa. Et siis osaa puhua ihmisille?
Vierailija kirjoitti:
Minä yksisarvisina naisia oikein pidät? Mitä haluat heiltä (niin että se saa sinut noin jännittyneeksi)? Miksi pystyt puhumaan miehille?
Tässä on semmoinen juttu, että kun ei ole osaamista tai kokemusta, niin pääni sisällä pidän naisia hieman pelottavina ja pelkään nolaavani itseni. Miesten kanssa olen puhunut niin paljon enemmän, että se on luonnollista ja, koska olen mies luulen osaavani puhua helpommin asioista, joita he pitävät kiinnostavina.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että naiset ja miehet ovat ihmisenä erilaisia? Miksi naisille puhuminen olisi sen kummempaa kuin miehelle puhuminen? Kuvitteletko kaikki naiset vain objekteiksi tai potentiaalisiksi partnereiksi?
Nyt oletit liikaa. Myönnän toki, että mieleni on joskus heikko ja kiinnostavan ihmisen kohdalla ajatus saattaa vaellella.
Jotenkin mietin, että kyseessä on testi, jota en osaa hyväksyttävästi ratkaista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen aika juovuksissa ja olen onnistunut piilottamaan pikakahvipurkin - missähän se mahtaa olla...?
Seuraa muruja.
ap
Uskallatko chattailla naisten kanssa? Siitä voisi ehkä aloittaa harjoittelun.
Onko sut kasvatettu jotenkin pitämään naisiin/tyttöihin etäisyyttä? Siis että vanhemmat on vaikka sanoneet ettei tyttöjen kanssa kannata leikkiä tai tytöistä on vain harmia tai muuta vastaavaa? Kysyn sillä itsellä vähän tuota samaa miesten kanssa etten uskalla jutella normaalisti, vaan pelkään että nolaan itseni tai että ne jotenkin nöyryyttäis mua...tai en oikein edes tiedä mikä siinä on. Itsellä ei ole ollut veljiäkään joten poikiin ja miehiin olen oppinut suhtautumaan ujostellen.
Täällähän sä vastaat ihan hyvin naisten kysymyksiin. Mitä jos aloittaisit harrastuksen, jossa on myös naisia niin sitten olisi se harrastus yhteisenä puheenaiheena jos et muuta keksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaivaako asia sinua? Jos vaivaa, mitä olet tehnyt korjataksesi sen?
Tietenkin. Olen yrittänyt keskustella, jos tilaisuus tulee, mutta tilaisuuksia tulee ns. luonnostaan aika harvoin. Ehkä pitäisi mennä johonkin tilaisuuteen tai harrastukseen, jossa olisi enemmän puhetta - vaikka lukupiiriin tai väittelykerhoon?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Olen aika vanha kärsiäkseni vielä tästä ongelmasta. Muistan, kun televisiokanavaa vaihdettiin nousemalla sohvalta ja kävelemällä television luokse painamaan halutun kanavan nappia. Pääsin baariin, kun siellä soi vielä musiikki, jota nykyään ysäriksi kutsutaan.
Eli 37.
ap
Mitä telkkarikanavan vaihto liittyy aiheeseen? Onko sulla joku diagnoosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on semmoinen juttu, että kun ei ole osaamista tai kokemusta, niin pääni sisällä pidän naisia hieman pelottavina ja pelkään nolaavani itseni. Miesten kanssa olen puhunut niin paljon enemmän, että se on luonnollista ja, koska olen mies luulen osaavani puhua helpommin asioista, joita he pitävät kiinnostavina.
ap
Aloita helpommista tilanteista. Jos kaupan kassalla tulee takelleltua, aina voi seuraavalla kerralla valita toisen kassan.
Onko tässä kyse samasta kuin siinä, että norsu pelkää hiirtä?
Ikäsi?