Joku nainen yritti hyötyä musta baarissa rahallisesti!!!
Aluksi vaikutti siltä, että nainen olisi mukava ja tulisimme hyvin juttuun. Aika pian tää kyseinen a kka kuitenkin ehdotti, että mentäisiin tilaamaan juomat. Suostuin, koska oletin, että nainen maksaisi vähintäänkin omat juomansa. No se ä mmä teki sitten tilauksen, jolle tuli loppujenlopuksi hinnaksi yli 17 euroa ja se ilmeisesti oletti, että mä olisin ollut valmis maksamaan sen. Kaiken huipuksi toi ä mmä kehtasi vielä ehdottaa, että mä olisin jäänyt vahtimaan "meidän" juomia, kun hän kävisi tanssimassa. Voi v ittu... No mä sitten vastasin ä mmälle, että mähän en tota koko tilausta maksa. Sitten se ä mmä alkoi jotain inttämään, että mä olisin muka sanonut suostuvani maksamaan koko ton tilauksen, vaikka sehän ei pitänyt alkuunkaan paikkaansa. No mä sitten vaan otin ja läksin ja jätin ä mmän huolehtimaan maksamisesta yksinään. Että voi sapettaa tollanen touhu!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jagex kirjoitti:
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa:)
Kun olin masentunut ja avioeroinen, aloin juottamaan yhtä aikaisemmin tuntematonta työtöntä kaveria baarissa kerran. Ja toisenkin. Ainakin oli kuunteluseuraa.
Sitten alkoi tuntua että kaveri alkoi pitää mua taikaseinänä. Tarjosi jopa autokyytejä autollaan kaupunkiin (vaikka bensat oli vähissä). Laitoin phelinnumeron blacklistille.
Mä en maksanut, mutta masentaa silti tuollainen, että nainen yritti vaan hyötyä rahallisesti.
AP
Miksi tuollaisesta masentumaan? Osasit pitää puolesi ja väistit luodin. Jatka elämääsi ja unohda koko nainen.
Ihan oikeen teit. Monesti ventovieras nainen tullut yksin tai kaverinsa kanssa baaritiskille viereeni ja kysyneet voisinko tarjota drinkit. Joskus tarjosin ja naiset katosivat heti juomat saatuaan "vessaan". Olisi ollut kohteliasta edes muutama sana vaihtaa. Nykyään en pyynnöstä tarjoa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, näytätö jotenkin yksinkertaiselta hönöltä? Yleensä kun minä ostan naisille juomia niin tunkevat yleensä hyvinkin innokkaana vähintään kainaloon ja useat jopa syliin ja alkavat ehdotella että otetaanko vielä toiset ja lähdetään.
Kukahan tässä nyt yksinkertainen hönö on? Ettet vaan sinä, kun kerran ostat naisille juomia. Tuohan sitä nk. funktionaalista prostituutiota.
AP
Sinä olet yksinkertainen hönö jos et tajua että parilla drinkillä on helvetillinen kate jos niillä saa piparia vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Pesää on aina tullut vaikka en ole tarjonnut yhtään drinkiä kenellekään. Ei naisille aleta tarjoilemaan.
Pelimiesten ensimmäinen sääntö=Älä osta drinkkejä tuntemattomille naisille.
Näillä drinkkikerjäläisille voi antaa opetuksen. Suostut tarjoamaan drinkit ja kun menette tiskille niin annat naiselle vapaat kädet tilata. Nainen tilaa muutamat kalliit drinksut ja kun baarimikko rupeaa niitä valmistamaan niin vaivihkaa katoat takavasemmalle ja pois! Nainen ei heti huomaa poistumistasi koska ei oikeasti ole kiinnostunut sinusta vaan vilkuilee muita miehiä. Neiti vaan kiltisti luotolla maksaa tilaamansa drinksut 😂
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tietty surullista jos jollakulla on rahasta noin tiukkaa. Parempi sun olis ihan suosiolla pysyä kotona jos parinkympin meno noin kauhistuttaa ja pelottaa.
No mikä se estää sitä "naista", tai lähinnä sitä etäisesti muistuttavaa otusta, maksamasta sitä pariakymppiä ? Eikö se pitänyt olla tasa-arvo ja sitä rataa ????? Vai näinkö se sitten ( U L L A T T A E N !!! ) meneekin, että se tasa-arvo ja sen tarpeellisuus loppuu taas just siihen pisteeseen kun "nainen" on siellä saama ja hyötypuolella ?? Miksi tuo kerrottu ämmmä ei voinut ITSE maksaa omia juomiaan, mitä tuota alkaa loisimaan toisen lompakolla ?? Teidänhän piti olla niin pirun pystyviä, itsenäisiä ja itse rahanne tienaavia tasa-arvon multihuipentumia, että mihin perustuu tuo kuviteltu oikeus loisia ??
Ehkäpä nämä muilla juomansa maksattavat naiset eivät ole niin tasa-arvoisia muutenkaan? Tai sitten olisit voinut saada pesää myöhemmin tuolta naiselta? Tai sitten hän oli vain klassinen hyväksikäyttäjä. Kannattaa kuitenkin muistaa että naiset ovat erilaisia. Ei kaikille naisille tarvitse drinkkejä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesää on aina tullut vaikka en ole tarjonnut yhtään drinkiä kenellekään. Ei naisille aleta tarjoilemaan.
Pelimiesten ensimmäinen sääntö=Älä osta drinkkejä tuntemattomille naisille.
Suomalaiset Lois-"naiset" eivät yksinkertaisesti ole edes alennus-sidukan arvoisia. Se kyläpyörän puhkihoonattu reikä ei vain ole edes sen arvoinen. Sori siitä, loiset !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se tietty surullista jos jollakulla on rahasta noin tiukkaa. Parempi sun olis ihan suosiolla pysyä kotona jos parinkympin meno noin kauhistuttaa ja pelottaa.
No mikä se estää sitä "naista", tai lähinnä sitä etäisesti muistuttavaa otusta, maksamasta sitä pariakymppiä ? Eikö se pitänyt olla tasa-arvo ja sitä rataa ????? Vai näinkö se sitten ( U L L A T T A E N !!! ) meneekin, että se tasa-arvo ja sen tarpeellisuus loppuu taas just siihen pisteeseen kun "nainen" on siellä saama ja hyötypuolella ?? Miksi tuo kerrottu ämmmä ei voinut ITSE maksaa omia juomiaan, mitä tuota alkaa loisimaan toisen lompakolla ?? Teidänhän piti olla niin pirun pystyviä, itsenäisiä ja itse rahanne tienaavia tasa-arvon multihuipentumia, että mihin perustuu tuo kuviteltu oikeus loisia ??
Anteeksi mitä? Miten minun tasa-arvoisuuteni liittyy sinun "kerrottuun ämmääsi", miksi minulle räyhäät? Avaan vesihanan (ITSE) kun minulla on jano.
Kuviteltu oikeus räyhäämiseen ja ämmittelyyn pitää kaikenlaiset naiset loitolla, samoin kuin yletön kysymysmerkkien käyttö.
Mä olen aina tarjonnut juomat miehille, joskus ihan kaveripohjaltakin. Vaikken mitenkään erikoisesti rahassa kylve. Nuo loiset, jotka olettavat, että miehet ostavat heille juomia, ovat jotenkin surullisia. :D
N88