Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bi-naisten ja heteromiesten välisistä parisuhteista. Voiko mies tyydyttää kaikki tarpeet ja parisuhde toimia hyvin?

Vierailija
07.07.2019 |

Miten te bi-naiset näette tämän? Miehet ja naiset ovat erilaisia ja naisilla on tietysti se etu, että molemmat voivat helposti samaistua toisiinsa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut aina ihan hyvin. Se on yksilöstä kiinni, ei sukupuolesta. Tosin mun miehet on olleet helliä, osanneet puhua ja ottaa huomioon että sinänsä hieman perus-jässikästä poikkeavia.

En oikein tiedä, mitä naisesta saisin mikä puuttuisi mieheltäni.

Pilden nuolemista en koe tarvitsevani.

Vierailija
2/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on tarpeet tyydytetty ja oikein mukavasti toimii parisuhde, kiitos kysymästä.

Tämä aloitus mahtaa olla sinun suosikki-aiheitasi, kun vähintään viikoittain sama aloitus aiheesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ettäkö bi on aina sellainen että pitäis saada kumpaakin että pysyy tyytyväisenä?

Eiköhän se ole niin että suhde kerrallaan. Eikä kumppanin tarvitse valvoa öitään miettien miten pitää tuo tyytyväisenä jos seksi on molempien mielestä hyvää.

Vierailija
4/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ettäkö bi on aina sellainen että pitäis saada kumpaakin että pysyy tyytyväisenä?

Eiköhän se ole niin että suhde kerrallaan. Eikä kumppanin tarvitse valvoa öitään miettien miten pitää tuo tyytyväisenä jos seksi on molempien mielestä hyvää.

Ei vaan että sujuuko kaikki naisten kanssa paremmin? 

Vierailija
5/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun kumppani on bi, ja minä jopa sanoin seurustelun alkuaikoina, ettei mulle ole ongelma, jos hänellä on myös joku tyttöystävä, kunhan minä olen ainoa mies. Mutta yhtään tyttistä ei hänellä ole ollut sinä aikana, kun on mun kanssa ollut (ei edes hoitoja), ja kuudetta vuotta jo mennään, että kaipa sitten olen riittänyt.

Vierailija
6/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on tarpeet tyydytetty ja oikein mukavasti toimii parisuhde, kiitos kysymästä.

Tämä aloitus mahtaa olla sinun suosikki-aiheitasi, kun vähintään viikoittain sama aloitus aiheesta?

No kertokaa sitten miten asiat on? Mediassa näkee usein naisten sanovan, että naisten kanssa kaikki on parempaa koska molemmat voivat samaistua toisiinsa. Voiko miehet edes yltää samalle tasolle?

Vierailija
7/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suhteessa ihmisen kanssa, en seksuaalisten mieltymysten tai sukupuolipersoonien kanssa.

Vierailija
8/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti naisen kanssa on parempaa. Mies alistaa, vihaa, haluaa vain poikalapsia eikä itse koskaan voi luopua nimestään. Miehet on törkeitä sukupuolittajia ja vastakkainasettelijoita joita kiinnostaa vain minä minä minä, oma laukeaminen, oma sukunimi, oma nautinto. Läheisillä ei mitään väliä. Tytöt voi jättää ilman ruokaa ja ihmisarvoa, kunhan arvon mies saa nimensä ja kunniansa jatkumaan.

En koskaan ottaisi miestä kumppaniksi. Täynnä naisvihaa, ja naiset itsekin puolustaa heterosuhteen vihaa vapaudella.

Vierailija
9/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti naisen kanssa on parempaa. Mies alistaa, vihaa, haluaa vain poikalapsia eikä itse koskaan voi luopua nimestään. Miehet on törkeitä sukupuolittajia ja vastakkainasettelijoita joita kiinnostaa vain minä minä minä, oma laukeaminen, oma sukunimi, oma nautinto. Läheisillä ei mitään väliä. Tytöt voi jättää ilman ruokaa ja ihmisarvoa, kunhan arvon mies saa nimensä ja kunniansa jatkumaan.

En koskaan ottaisi miestä kumppaniksi. Täynnä naisvihaa, ja naiset itsekin puolustaa heterosuhteen vihaa vapaudella.

Tätäkö on feminismi?

Vierailija
10/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua koko kysymystä. Mitkä tarpeet? Ihminen on ihminen. Kai se nyt on ihan yks hailee kumpaa sukupuolta on. Poikkeaako ne sitten muka toisistaan jotenkin?

Vierailija
11/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua koko kysymystä. Mitkä tarpeet? Ihminen on ihminen. Kai se nyt on ihan yks hailee kumpaa sukupuolta on. Poikkeaako ne sitten muka toisistaan jotenkin?

Heterot sukupuolittaa jopa nimet.

Vierailija
12/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun kumppani on bi, ja minä jopa sanoin seurustelun alkuaikoina, ettei mulle ole ongelma, jos hänellä on myös joku tyttöystävä, kunhan minä olen ainoa mies. Mutta yhtään tyttistä ei hänellä ole ollut sinä aikana, kun on mun kanssa ollut (ei edes hoitoja), ja kuudetta vuotta jo mennään, että kaipa sitten olen riittänyt.

Tää on justiinsa se kaikken ärsyttävin kommentti mitä voi kuulla. Joo ei kun me bisset ollaan jotain silmät kiiluen himossa kaikkea panevia apinoita. Meillä ei ole lainkaan tunne-elämää. Pelkkä halu n*ssia koko maailmaa. Voi oksetus.

Vierailija
13/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on justiinsa se kaikken ärsyttävin kommentti mitä voi kuulla. Joo ei kun me bisset ollaan jotain silmät kiiluen himossa kaikkea panevia apinoita. Meillä ei ole lainkaan tunne-elämää. Pelkkä halu n*ssia koko maailmaa. Voi oksetus.

Itse ainakin haluan panna kaikkea. Ja tekisin sen varmasti miehen selän takana jos miehen kanssa olisin.

Vierailija
14/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, voiko miehet olla yhtä hyviä esimerkiksi sängyssä.

Vierailija
15/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluan panna kaikkea. Ja tekisin sen varmasti miehen selän takana jos miehen kanssa olisin.

Emotionaalinen keskenkasvuisuutesi ei liity biseksuaalisuuteen, kuten ei minunkaan heteromiesteni pettäminen liity siihen että heteromiehen pitää saada painaa kaikkia naisia, koska on heteto mies. Jos on selkärangaton ihminen, niin sitä on sitten, mutta tämä olisi hyvä kertoa ihmiselle jonka kanssa aikoo olla.

Vierailija
16/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, voiko miehet olla yhtä hyviä esimerkiksi sängyssä.

Eipä kumpikaan sukupuolista omalle kädelle pärjää. Huomattavasti huonompaa seksiä naisten kanssa on ollut jos sitä nyt seksiksi voi kutsu jotain pitkitettyä esileikkiä.

Vierailija
17/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta typerä ajatus (jota kuulee aina välillä) että jäisi paitsi puolikkaasta seksuaalisuudestaan, jos on biseksuaali ja parisuhteessa. Jos on tasavertaisesti viehättynyt muista, luopuminen monogamisessa parisuhteessa ei ole siitä että luopuu toisesta sukupuolesta kumppanina vaan sitä että luopuu kaikista muista maailman ihmisistä kumppaneina.

Olen biseksuaali ja naimisissa biseksuaalin kanssa. Ollaan nuorempina kokeiltu avointa suhdetta, mutta lopetettu se kun lasten hankinta tuli ajankohtaiseksi. Voisin kuvitella että myöhemmin voitaisiin kokeilla swingeröintiä tai ryhmäseksiä. 

Vierailija
18/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta typerä ajatus (jota kuulee aina välillä) että jäisi paitsi puolikkaasta seksuaalisuudestaan, jos on biseksuaali ja parisuhteessa. Jos on tasavertaisesti viehättynyt muista, luopuminen monogamisessa parisuhteessa ei ole siitä että luopuu toisesta sukupuolesta kumppanina vaan sitä että luopuu kaikista muista maailman ihmisistä kumppaneina.

Olen biseksuaali ja naimisissa biseksuaalin kanssa. Ollaan nuorempina kokeiltu avointa suhdetta, mutta lopetettu se kun lasten hankinta tuli ajankohtaiseksi. Voisin kuvitella että myöhemmin voitaisiin kokeilla swingeröintiä tai ryhmäseksiä. 

Miehesi ei arvosta sinua.

Vierailija
19/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan että sujuuko kaikki naisten kanssa paremmin? 

Sehän on ihmisten välisistä suhteista kiinni. Ei genitaaleista!

Vierailija
20/36 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaa sitten miten asiat on? Mediassa näkee usein naisten sanovan, että naisten kanssa kaikki on parempaa koska molemmat voivat samaistua toisiinsa. Voiko miehet edes yltää samalle tasolle?

En ole lukenut mitään tällaisia juttuja mediasta. Ei minun tarvitse samaistua sukupuoleni suhteen kumppaniini. Mitä "tasoa" tarkoitat? Samaistumisenko vai jonkib muun? Olet nähtävästi juuttunut nyt jotenkin tähän sukupuoliasiaan, mutta tämähän on nyt niin, että biseksuaaleille enemmänkin sillä kyseisellä yksilöllä ja hänen ominaisuuksillaan on merkitystä, ei sukupuolella.