Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta geelikynsistä?

Vierailija
07.07.2019 |

Suositteletko?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkäsin, kunhan ei tehdä niillä tipeillä. Mulla ne ei kestäneet. Ja liian pitkät ei ollut mun juttu.

Vierailija
2/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei, mutta äitini oli niihin kovin tyytyväinen, kunnes parissa viikossa yksi halkesi päästä ja osasta kynsistä irtosivat kokonaan. Oma kynsi oli sitten alla aika likaisen näköinen. Ei suosittelisi kellekään, vaikka aluksi oli eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Todella lyhyet ja siistit, ei mitkään kotkan kynnet. Aina viininpunaiset.

Tykkään tosi paljon ja käyn aina samalla tyypillä tekemässä, osaa homman ja tietää mistä pidän.

Vierailija
4/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse lyhyet ja kirkkaanpunaiset :)

Ap

Vierailija
5/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut puolisen vuotta. Olen ollut tyytyväinen, yleisilme aina huoliteltu, kunhan kynnet ei ole liian överit. Ekat pari viikkoa meni tottuessa, nyt olisi vaikeaa tottua olemaan ilman.

Vierailija
6/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina lomalla. Tykkään kovasti eikä se huolloissa ramppaaminen käy kalliiksi kun on vaan lomakynnet. Geelikynnet ei ole mun hommissa kovin kätevät, eikä sallitut. Kesällä tykkään hemmotella itseäni ja käyn aina ottamassa lomakynnet, yleensä kestävät hyvin sen 3-4vk 😁

Vierailija
7/7 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina lomalla. Tykkään kovasti eikä se huolloissa ramppaaminen käy kalliiksi kun on vaan lomakynnet. Geelikynnet ei ole mun hommissa kovin kätevät, eikä sallitut. Kesällä tykkään hemmotella itseäni ja käyn aina ottamassa lomakynnet, yleensä kestävät hyvin sen 3-4vk 😁

Tismalleen sama olisi itselläni mielessä! Eli lomakynsiksi ajattelen :)

Ap