Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaksais elämää enää

Vierailija
06.07.2019 |

Vain silloin tällöin hieman laimeaa nautintoa. Enimmäkseen kärsimystä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on.

Vierailija
2/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. En oikein jaksa koskaan ymmärtää ihmisiä, jotka haluaa elää todella pitkään. Ei kai se auta kuin yrittää keskittyä elämässä sellaisiin juttuihin joista saa edes sen laimean nautinnon, ja yrittää kitkutella sen nautinnon voimin sitten päivä kerrallaan eteenpäin kohti sitä helpottavaa kuolemaa ja ikiunta.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama. Mä tosin just yritän saada käsiini psykedeelejä, niillä vois saada hyvällä tuurilla vähän perspektiä tähän elämään.

Vierailija
4/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tavallaan jaksa, koska on niin paljon sairauksia, joille ei voi mitään. Tavallaan mulla ois henkisesti paljon intoa tehdä vaikka mitä. Haluaisin yrityksenkin perustaa. Sitten on vaan taakkana tämä sairas keho, joka ei jaksa mitään ja aiheuttaa koko ajan ongelmia. Kun olen mennyt pääni mukaan tehden kaikkea kehosta välittämättä, niin tulee vain lisää sairauksia ja ongelmia. Tuntuu että olen tämän paskan kehoni vanki koko ajan.

5/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC pelaaminen pitänyt minut poies sohvalta ja alkoholista sekä muista päihteistä...

Vierailija
6/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Via dolorosa

Vierailija
7/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Kaapissa olis hirveästi lääkkeitä. Löytyy litoa, mirtzaa, ketipinoria, seroquelia, zyprexaa ym. ym. Oon jemmannu lääkkeet ja nykyään oon täysin lääkkeetön ja lääke vastainen. Elämä vaan on paskaa. Poiskaan ei uskalla yrittää.

Vierailija
8/8 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin houkuttelee kuolema, mutta kyllä sille tulee sitten aikansa. Turha alkaa itseään tappamaan, kyllä täältä pääsee pois ennemmin tai myöhemmin. Koitetaan nyt nauttia edes niistä laimeista ilon asioista.