Vaalensin hiukset ja lopetin tupakoinnin - kysytään henkkareita kaupassa joka kerta
...kun ostan alkoholia tai tulentekovälineitä.
Olen 27 v. Aiemmin kun oli tumma tukka ja poltin, niin tupakkaa yms ostaessa ei ikinä kysytty henkkareita. Nyt yli vuosi polttamatta ja blondina kysytään!
En tiedä onko tukan värillä väliä, mutta onkohan naama heleämpi jotenkin että näytän vähän nuoremmalta mitö esim 25-vuotiaana?
Kommentit (12)
Tupakka vanhentaa ja saa ihon näyttämään harmaalta. Tupakoinnin lopettaminen lisää ruokahalua jolloin kasvotkin vähän pyöristyy etkä näytä klonkulta, vaan terveemmältä --> nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
No papereita tulee kysyä jos näyttää alle 30-vuotiaalta. Sinä olet alle 30-vuotias. Näytät siis ikäiseltäsi.
Aiemmin olin kyllä myös alle 30-vuotias, eikä kysytty. Näytinköhän silloin yli 30-vuotiaalta, ihan kauheaa. Onneksi älysin lopettaa. - Ap
Sinusta en tiedä, mutta minulta on kysytty aina. Blondina, tummatukkaisena, kun poltin ja en polttanut, pitkillä sekä lyhyillä hiuksilla jne. Vähiten (heh) kysyttiin, kun oli vaalennetut, lyhyet hiukset.
Minultakin kysytään henkkarit aina kun olen juuri vaalentanut hiukset. Ikää on 38v.
Alaikäisenä värjäsin hiukset tummaksi, koska näytin vanhemmalta ja pääsin helpommin baareihin sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Minultakin kysytään henkkarit aina kun olen juuri vaalentanut hiukset. Ikää on 38v.
Alaikäisenä värjäsin hiukset tummaksi, koska näytin vanhemmalta ja pääsin helpommin baareihin sisälle.
Sama juttu!
Ei kannata sitä alkoholia ostella joka kerta tai pian vuodet näkyy taas naamasta :D
multa taas kysyttiin tummana mut vaaleena ei?! :D
Onnittelut viisaasta päätöksestä lopettaa tupakointi!
Vierailija kirjoitti:
multa taas kysyttiin tummana mut vaaleena ei?! :D
Sinulle todnäk sopii tumma paremmin kuin vaalea. Ja joillekkin toisinpäin.
Sinulle todnäk sopii tumma paremmin kuin vaalea. Ja joillekkin toisinpäin.
-en tiedä onko nuoruus sit aina se kaunein.. omasta mielestäni mulle sopii vaaleat paremmin..
No papereita tulee kysyä jos näyttää alle 30-vuotiaalta. Sinä olet alle 30-vuotias. Näytät siis ikäiseltäsi.