Boytoyn takertuvuus
Mistä johtuu että vaikka on sovittu selvät sävelet, eli pelkkä seksisuhde, muuten asiallisen ystävälliset välit, ja minä olen hyväksynyt tilanteen täysin, eli en havittele hänestä mitään muuta kuin seksiä, niin panopojasta tuleekin sitoutumis-ja omistushaluinen? Tähän asti on sujunut hyvin, ja tilanne on ollut selvä kummallekin. Miksi nyt täytyy tehdä asioista vaikeita ja monimutkaisia?
Sama tapahtui aiemmin toisen sällin kanssa. Mutta vasta kun hänen tajuntaansa meni perille että en halua hänestä mitään muuta kuin semihyvää, tasalaatuista seksiä.
Osaako joku selittää tämän ilmiön?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten Toyboy, jos kuvaat naisihmisen näkökulmasta nuorempaa miespuolista seksiseuralaista.
Boytoy tarkoittaa, että henkilö on itse "poikien lelu". Näin Madonnakin provosoivasti ilmaisi vyösoljessaan aikoinaan...
Molempia käytetään, ei eroa merkityksessä. Miespuolinen elävä seksinukke.
Vanha kunnon "haluan mitä en voi saada". Kysy siltä että "mennäänkö naimisiin??" ja katso miten reagoi :D
Joskus niitä syvempiä tunteita vaan tulee, kun ihminen ei ole kone, joka voi vaan kytkeä inhimilliset tunteet pois päältä. Onko toisella osapuolella aiempaa kokemusta pelkästä seksisuhteesta?
En pysty seksisuhteeseen ilman tunteita. Onnistuu kyllä, mutta jättää tyhjän olon. Vähän kuin söisi suklaarasian nälkäänsä. En voisi olla lelusi, vaikka ajatus tuntuukin kutkuttavalta. Homman nimi on rakkauden täyttymys, ennenkuin se on sitä mitä kaipaa.
Tätähän se on. Kyllä ne p*llunkipeenä lupaa mitä vain.
Sitten alkaa "Aina joutuu yksin menemään nukkumaan, kyllä se olisi kiva nukahtaa että juteltais tässä ja nukahtais siihen" ym ym.
On sama kokemus. Kaksi panosuhdetta mennyt perseelleen kun ei se seksi riittänytkään.
Sitten tulee 50 viestiä päivässä ja puheluita. Mustasukkaista kyselyä et kai oo jonkun muun kanssa. Niinkun mitä ihmeen viestejä ja jatkuvaa tilannepäivitystä?
Juuri jouduin kirjoittamaan viestin, ettei olla suhteessa, kihloissa tms eikä kuulu hänelle millään lailla vaikka olisinkin muiden kanssa. Ja kehoituksen hommata itselleen oma nainen, kun ilmeisimmin haluaa sellaisen.
Joku korsolainen YH kuvittelee että.sillä on boytoy. Oikeasti...mutta onneksi siiideriä ja sipsejä saa lidlistä halvalla.
No itse asiassa täällä yksi päälle viisikymppinen nainen, jolla on 25 vuotta nuorempi panokaveri. Ei ole fantasiaa. Ei onneksi ole takertuvaa sorttia. En asu Korsossa. ;)
- ohis -
Se on muuten Toyboy, jos kuvaat naisihmisen näkökulmasta nuorempaa miespuolista seksiseuralaista.
Boytoy tarkoittaa, että henkilö on itse "poikien lelu". Näin Madonnakin provosoivasti ilmaisi vyösoljessaan aikoinaan...