Millainen on keijukaismainen nainen?
Kuvaile tai kerro kuvin millainen on keijukaismainen nainen?
Kommentit (60)
Siro ja pieni. Sen näköinen että jos olisi siivet, niin pysyisi ilmassa ja tuuli tempaisi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuruinen, Julia Robertsin näköinen
No huh... Eli pikkuruinen ja valtavan isosuinen hepsankeikka? Toivottavasti eteeni ei tule sellaista ilmestystä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Balettitanssijat ovat keijumaisia!
Jep! Elina Miettinen on yksi hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keiju 💚
Minussa on keijumaisuutta:
♥ olen pieni ja siro
♥ minulla on pikkuiset, valkeat hampaat
♥ luonnonkiharat hiukset
♥ olen kiltti
♥ kauniit kasvotkeijuthan eivät ole etärityisen kauniita, eivätkä kilttejä
Esim . Ehkä tunnetuin keiju Helinä oli kauhea mustasukkainen narttu
Minäkin olen v#ttumainen l o r t t o, mutta nuo listaamani piirteet näkyvät ulospäin 😇
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keiju 💚
♥ olen pieni ja siro
♥ luonnonkiharat hiukset
♥ olen kiltti
♥ kauniit kasvot
Hyi. Varsinkin nuo pikkuiset valkeat hampaat olivat jotenkin vastenmieliset jo ajatuksenakin. Tulee mieleen sellainen aikuislapsi, jolla on vielä maitohampaat suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keiju 💚
♥ olen pieni ja siro
♥ luonnonkiharat hiukset
♥ olen kiltti
♥ kauniit kasvotkeijuthan eivät ole etärityisen kauniita, eivätkä kilttejä
Esim . Ehkä tunnetuin keiju Helinä oli kauhea mustasukkainen narttu
Minäkin olen v#ttumainen l o r t t o, mutta nuo listaamani piirteet näkyvät ulospäin 😇
Sairasta.
Johanna Kurkela on kyllä hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh... Eli pikkuruinen ja valtavan isosuinen hepsankeikka? Toivottavasti eteeni ei tule sellaista ilmestystä koskaan.
En myöskään käsitä tuota, että Julia Robertsia pidetään kauniina. Ainakaan kasvot ei ole kauniit. Kun nauraa niin puoli päätä aukeaa ja simpanssilla on samanlaiset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen keiju 💚
♥ olen pieni ja siro
♥ luonnonkiharat hiukset
♥ olen kiltti
♥ kauniit kasvotHyi. Varsinkin nuo pikkuiset valkeat hampaat olivat jotenkin vastenmieliset jo ajatuksenakin. Tulee mieleen sellainen aikuislapsi, jolla on vielä maitohampaat suussa.
Tämän tyyliset pikkuhamput 💋
https://c8.alamy.com/comp/MTBRN0/studio-close-up-of-models-beatiful-smi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään käsitä tuota, että Julia Robertsia pidetään kauniina. Ainakaan kasvot ei ole kauniit. Kun nauraa niin puoli päätä aukeaa ja simpanssilla on samanlaiset silmät.
Julia Roberts ja Pacman - kuin kaksi marjaa?
Sanoisin että monet aasialaiset naiset ovat hyvin keijukaismaisia, ovat pieniä kaikin puolin ja usein iloisia ja siististi pukeutuneita. Länsimaisista naisista sanoisin että tämän tyylinen nainen;
https://www.instagram.com/p/BpKcw_Ilzjw/?utm_source=ig_web_copy_link &n…;
https://www.instagram.com/p/BuvhpW-HTcP/?utm_source=ig_web_copy_link
https://www.instagram.com/p/Bxh53OsHNZ8/?utm_source=ig_web_copy_link
Siro ja pieni, vaikka olisikin hiukan pidempikin, mutta selkeästi herkät piirteet :) moni hoikka pieni suomalainen nainen on itseasiassa juuri sellainen. Oli muuten vaikea löytää kuvaa siitä mitä hain takaa! ei tahtonut millään tulla etteen oikeanlaista tyyppiä. Mutta kyllä näitä on, tosi harvassa vain mielestäni. hoikka tai lyhyt ja hoikka ei automaattisesti tee keijukaismaista. pitää olla siro kaikinpuolin mielestäni.
Tämä tosin mielipide naisena, en tiedä mitkä ovat miesten kriteerit keijukaismaiselle?
Omasta mielestään Tuksu, joka kuitenkin on nyt väliaikaisesti väärää kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestään Tuksu, joka kuitenkin on nyt väliaikaisesti väärää kokoa.
Voidaanko puhua jopa ikävästi läski-keijusta?
Monet pitkänmatkanjuoksijat ja kävelijät täyttävät pinuuden ja hentouden kriteerit mutta se henkevyys kuuluu keijuun kauneuden ohella ehdottomasti, ei se pienuus riitä. Edes Sari Essayah ei ole keiju.
Vierailija kirjoitti:
Monet pitkänmatkanjuoksijat ja kävelijät täyttävät pinuuden ja hentouden kriteerit mutta se henkevyys kuuluu keijuun kauneuden ohella ehdottomasti, ei se pienuus riitä. Edes Sari Essayah ei ole keiju.
Henkevyys?
Vierailija kirjoitti:
https://live.staticflickr.com/885/40574177574_7aa1a32554_b.jpg
Hieman tuhma sexy-keiju?
Keiju on ihanainen, pienehkö, vaalea kauniskasvoinen ja todella hyväsydäminen.
Hän tahtoo kaikille pelkkää hyvää, ja suree pahoja sanoja, riitoja ilkeää ja kateellista mieltä.
Keiju iloitsee onnellisista, ahkerista, toisista välittävistä ystävällisistä ihmisistä.
Joskus kun olet ollut pitkään tosi hyvä ihminen, voit kokea keijun kosketuksen kesäyönä.
Keijut elää yleensä vain kesällä, raikkaassa ja tuoreelta tuoksuvassa, hiukan sumuisessa kesäyössä, erityisesti maaseutu maisemissa. Keiju ei pysty elämään kaupungissa.
Fantasiihan tämä, mutta värikkäässä mielikuvituksessa näin voisi aivan hyvin olla.
Paitsi, ettei keijuja ole olemassa!