Millainen on keijukaismainen nainen?
Kuvaile tai kerro kuvin millainen on keijukaismainen nainen?
Kommentit (60)
Minua on sanottu. Olen tosi vaalea sekä hiuksiltani ja ihollani, ja todella hentoluinen. Hiukset ovat luonnonkiharat. Ihan ok määritelmä😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet pitkänmatkanjuoksijat ja kävelijät täyttävät pinuuden ja hentouden kriteerit mutta se henkevyys kuuluu keijuun kauneuden ohella ehdottomasti, ei se pienuus riitä. Edes Sari Essayah ei ole keiju.
Henkevyys?
Kyllä henkevyys! Ilman sitä ei ole keiju mitenkään, keijuuteen kuuluu syvällistä luonnon kanssa yhtäoloa ja sen henkevää rytmin tuntemusta ja uteliasta kujeilevaa viattomuutta .
Vaikka olisi keihun muotoinen ja näköinen ei ole keiju jos on vaan ei henkevä muikisteleva toljottelija yhdellä ilmeellä.
Jasmisofi on lähellä keijua jotenkin valoisa ja kujeileva.
Olisi kiva kuulla miestenkin näkemystä asiasta
Björk. Vai olisiko pikemminkin maahinen?
https://thevinylfactory.com/wp-content/uploads/2018/03/bjork_VF.jpg
Keijukaismainen nainen näyttää hieman ilkikuriselta https://img.ilcdn.fi/Tlnoia_boAyGuAg5o9M8qP7b1XU=/full-fit-in/612x/img-…
Vierailija kirjoitti:
Monet pitkänmatkanjuoksijat ja kävelijät täyttävät pinuuden ja hentouden kriteerit mutta se henkevyys kuuluu keijuun kauneuden ohella ehdottomasti, ei se pienuus riitä. Edes Sari Essayah ei ole keiju.
Annemari sandell? Vai mikä Kiekura hän nyt onkaan, sopisiko hän kuvaan?
Strömsön puutarhaohjelmassa se yrttikasvishössöttäjä Alexandra De Paoli, kuuluu ilmiselvästi keijujen sukukuntaan.
Mitä eroa on keijulla ja haltialla? Mieleeni kun tulee heti joku Tuhkimon haltiakummi Bibbidi-bobbidi-boo -tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sirorakenteinen, siroluinen, hoikka, max. 165 cm.
Mä olin kaikkea tuota vielä 3 lapsen jälkeen 38v saakka. Sitten painoni normalisoitui enkä tunne enää itseäni siroksi
Mulla tulee mieleen punatukkainen ja vaalea-/pisamaihoinen nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on keijulla ja haltialla? Mieleeni kun tulee heti joku Tuhkimon haltiakummi Bibbidi-bobbidi-boo -tyyppi.
Minä olenkin lähempänä tuollaista "keijukaista" :D
Mulle keijukaisuusessa kyse ei ole painosta eikä ruumiinrakenteesta.
Itse ajattelen liikkeen ilmavuutta, liikehdintää, olemusta. - Voi painavakin liikkua painottomasti!
Ehkä hieman ilkikurisuutta ja vallatonta käytöstä; huolettomuutta.
Haltijat puolestaan vakavia, runollisia, iättömiä.
Molempiin liittyy luonnon kunnioitus, kasvissyönti, taiat.
Kuten suomalaisuuteen :)
Aivan kuten edellä on sanottu: pieni, siro, hörökorvainen, ilkikurinen ja sit mitä ei vielä ole sanottu: tykkää pojista ja hänellä on omakin mela mekossaan. Noh, sellainen pieni ja siro mela toki.