Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin erästä tuttavaani, joka saa pelkällä ulkonäöllä miehiä jonoksi asti vaikka on yksinkertainen, raha asiansa sotkenut höntti

Vierailija
06.07.2019 |

Ei ymmärrä rahasta mitään, luottotiedot menneet, ei onnistunut saamaan ajokorttia, eläintenpitokielto..
Sotkee järjestään miestensäkin elämän kun mm. ottavat pikavippejä tämän pyynnöstä.
Sokeutuuko oikesti miehet noin¨pahoin jos nainen on laiha mutta isotissinen ja naamasta vähän itämäisen näköinen. Onko sieltä tissien takaa oikeasti vaikea nähdä totuutta, kunnes on liian myöhäistä?

Jos joku nyt sanoo että olen kade niin kyllä, niin olen. Kauneus näköjään on se joka maailmaa pyörittää.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koko ajan äänessä vaikka ympäristö varovasti viestittää ettei ole kiinnostunut? Oletko sellainen ihminen joka on aina vahtaamassa muita ja heidän elämiä? Ehkä olet niin vajaa ettet käsitä mikä siinä ihmisessä kiinnostaa. Olet itse niin henkisesti köyhä.

Vierailija
2/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, kaikki me rupsahdamme joskus. Sitten tuttavasi elämä tulee olemaan monta kertaa vaikeampaa kuin sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta ihmiseltä jos on eläintenpitokielto, joten eiköhän ne miehetkin ole sellaista porukkaa, jota ei kannata haikailla.

Tämä on vähän sama kuin ne ääliöt, jotka kadehtivat sitä, että mieleltään sairaat naiset kirjoittelevat vankilaan. Joo, onhan nekin naisia, mutta kuka normaali sellaisia huolisi?

Vierailija
4/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkin mies tuntee itsensä varmaan todella fiksuksi tuon naisen kanssa.

Vierailija
5/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saa miehiä vaikka ei tee mitään. Toiset ei sitten millään. Minkäs tälle teet...🤔

Vierailija
6/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollasta voi kadehtia? Kateus ja katkeruus muuten rumentaa ihmisen.

Vierailija
7/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja ongelmaisena tajusin että on miesten ryhmä joka etsii pelastettavaa. Ne ihastuvat ongelmatapauksiin ja toivovat olevansa se valkoinen ritari joka saa sen kauniin sekopään takaisin raiteille.

Yleensä nuoria ihmisiä joilla ei oma elämäntilanne vielä ole se että pystyisi oikeasti kannattelemaan toista vaan vajoavat lopulta mukana.

Älä ole kateellinen, jos ei kaverisi saa asioitaan kuntoon ei se kauneus lopulta antanut hänelle mitään.

Vierailija
8/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on kyllä naisen ulkonäkö todella tärkeä. Joskus tuntuu, että onkohan se ihan jopa kriteeri numero 1.

Olen opiskelija ja tässä keväällä olin juuri yhdellä kurssilla joka suoritettiin parityönä. En tuntenut kurssilta ketään joten päädyin yhden tuntemattoman nuoren naisen pariksi ja tutustuttiin sitten siinä kurssin lomassa.

Tämä parini oli ihan huikean kaunis nainen: pitkät, paksut, kiiltävät hiukset - kauniit kasvot - upea hymy - hoikka kroppa - kaunis pukeutumistyyli. Siis tosi kaunis ulkoisesti, sellainen että päät kääntyy perään. Mutta entä sisäisesti: olihan hän mukava juu, mutta ihan suoraan sanottuna todella yksinkertainen, jopa tyhmä. Parityötä tehdessä hän oli ihan kuutamolla koko ajan, hänellä ei tuntunut olevan mitään yleissivistystä, ei tajunnut kurssin asioista mitään.

Hänellä ei ollut MITÄÄN omia mielipiteitä (vastasi kaikkiin kysymyksiini "emmätiiä, ihan sama, päätä sä"). Tämä alkoi jo vähän ärsyttää, sain nimittäin kantaa yksin koko vetovastuun työstämme kun toisella ei ollut mitään omaa sanottavaa mihinkään. Kun kirjoitimme työtä, sain korjata jälkeenpäin kaikki hänen kirjoittamansa osuudet, koska se kieli oli ihan HIRVEÄÄ ja esim. yksikään yhdyssana ei tainnut osua oikein. Mietin siinä välillä työn edetessä, että liikkuuko siellä hänen korviensa välissä oikeasti yhtään mitään.

No hän lisäsi minut sitten kaveriksi facebookissa ja menin katsomaan hänen profiiliaan ja kappas, mitä siellä näkyikään: kihloissa oikein komean ja kuvista päätellen varakkaan suomenruotsalaisen lakimiehen kanssa :D

Vierailija
9/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin miesten mielestä kaunis ja tyhmä on nimenomaan paras yhdistelmä naisessa. Ja aika monen oikeastaan. He ovat siitä surkeita tapauksia, että naisen fiksuus ja pärjääminen otetaan kovana kolauksena omalle egolle.

Jos on naisena vaikka 130 äo, niin kumppania voi olla tosi vaikea löytää. Pitäisi löytyä vähintään yhtä älykäs tai todella hyväitsetuntoinen, tai jos itsellä hermot kestää, niin niin tyhmä, että ei edes tajua naisen olevan paljon älykkäämpi.

Vierailija
10/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis = ilo silmälle ja sängyssä ja egobuusti muiden miesten edessä. Tyhmä = helposti ohjailtava, määräiltävä ja huijattava. Miesten mieleen on tuo kombo.

Vierailija
11/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet takakireä, neuroottinen nipottaja? Kuinka ollakaan miehet tykkää siitä leppoisasta hönttitytöstä, joka osaa nauttia elämästä vaikeuksistaan huolimatta.

Vierailija
12/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne miehet sellaisia, joista sinä olet kiinnostunut? Minä en ainakaan ikimaailmassa olisi kiinnostunut sellaisista miehistä, jotka haluaisivat olla tuollaisen naikkosen kanssa. Ihmettelen, että sinäkään hänen kanssaan viitsit olla - se asia tosin kertoo sinusta omaa karua kieltään...

Vierailija
13/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet takakireä, neuroottinen nipottaja? Kuinka ollakaan miehet tykkää siitä leppoisasta hönttitytöstä, joka osaa nauttia elämästä vaikeuksistaan huolimatta.

Tyhmät tykkää tyhmistä, niinpä. Ap:n ystävä on siis silkkaa panomatskua, mutta ei hän muuta varmaan osaakaan. Jos tietäisin jonkun miehen tuollaisesta tykkäävän, niin nauraisin säälivästi ja kertoisin muillekin naisille, että mies on täydellinen epätoivoinen Urpå.

Vierailija
14/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen piston sisälläni koska olen tosi kaunis ja hyvin höntti nainen. Ei kylläkään ole eläimenpitokieltoa ja ajokorttikin löytyy. Mutta sytytys on kyllä hidas enkä ymmärrä moniakaan asioita ensiyrittämällä. Miehistä ei ole ollut pulaa vaan runsauden sarvi josta on saanut noukkia kenet haluaa. En tiedä ovatko jotkut tutut ihmeissään älykkäästä ja komeasta miehestäni, mutta ainakin miehen kaveri oli kysellyt mieheltäni että mitä yhteistä miehelläni ja minulla oikein on. Minkäs mä hönöydelleni voin ja olen aika lapsenomainen sössöttäjäkin vielä, mutta otetaan ilo irti niistä ominaisuuksista mitä kenellekin meistä on suotu?

Vierailija
15/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jonkun niskassa syyttämässä jostain. Nokun joku saa miehiä ja hän ei. Tapa nyt se ihminen ihmeessä niin saat paremman elämän.

Vierailija
16/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi varmasti paranee kun sitä ihmistä ei ole enää viemässä sun potentiaalisia seurustelukumppaneita?????

Vierailija
17/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ne kaikki tottakai on ap:n potentiaalisia seurustelukumppaneita? Niin hän ajattelee. On sen naisen vika että hän ei saa heitä kiinnostumaan itsestään.

Vierailija
18/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu todella arvostavasti "ystävästään":

yksinkertainen, raha asiansa sotkenut höntti,

ei ymmärrä rahasta mitään, luottotiedot menneet, ei onnistunut saamaan ajokorttia, eläintenpitokielto, sotkee järjestään miestensäkin elämän kun mm. ottavat pikavippejä tämän pyynnöstä, laiha mutta isotissinen ja naamasta vähän itämäisen näköinen.

Ap on varmaan itse älykkö, raha-asiansa täydellisesti hoitava, ajokortin omaava, lihava,

rusinatissinen ja naamastaan karun näköinen. Ja miehetön impi.

Vierailija
19/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako ystävääsi että ei ole ajokorttia tai että on vähän tyhmä? Jos ei niin siinä syy. Hän on sinut itsensä kanssa.

Mä oon kaunis ja fiksu mutta en saa miestä kun oon niin epävarma

Vierailija
20/98 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille on kyllä naisen ulkonäkö todella tärkeä. Joskus tuntuu, että onkohan se ihan jopa kriteeri numero 1.

Olen opiskelija ja tässä keväällä olin juuri yhdellä kurssilla joka suoritettiin parityönä. En tuntenut kurssilta ketään joten päädyin yhden tuntemattoman nuoren naisen pariksi ja tutustuttiin sitten siinä kurssin lomassa.

Tämä parini oli ihan huikean kaunis nainen: pitkät, paksut, kiiltävät hiukset - kauniit kasvot - upea hymy - hoikka kroppa - kaunis pukeutumistyyli. Siis tosi kaunis ulkoisesti, sellainen että päät kääntyy perään. Mutta entä sisäisesti: olihan hän mukava juu, mutta ihan suoraan sanottuna todella yksinkertainen, jopa tyhmä. Parityötä tehdessä hän oli ihan kuutamolla koko ajan, hänellä ei tuntunut olevan mitään yleissivistystä, ei tajunnut kurssin asioista mitään.

Hänellä ei ollut MITÄÄN omia mielipiteitä (vastasi kaikkiin kysymyksiini "emmätiiä, ihan sama, päätä sä"). Tämä alkoi jo vähän ärsyttää, sain nimittäin kantaa yksin koko vetovastuun työstämme kun toisella ei ollut mitään omaa sanottavaa mihinkään. Kun kirjoitimme työtä, sain korjata jälkeenpäin kaikki hänen kirjoittamansa osuudet, koska se kieli oli ihan HIRVEÄÄ ja esim. yksikään yhdyssana ei tainnut osua oikein. Mietin siinä välillä työn edetessä, että liikkuuko siellä hänen korviensa välissä oikeasti yhtään mitään.

No hän lisäsi minut sitten kaveriksi facebookissa ja menin katsomaan hänen profiiliaan ja kappas, mitä siellä näkyikään: kihloissa oikein komean ja kuvista päätellen varakkaan suomenruotsalaisen lakimiehen kanssa :D

Haha, minäkin olen tehnyt parityötä juuri tälläisen naisen kanssa ja kun meidän piti vielä esitellä työtä luokan edessä niin hän jotenkin luisti puhumisenkin kokonaan ja räpläsi muka diaesitystä auki siinä vaikka kuinka kauan. Teksi mitä hän kirjoitti oli myös todella omituista ja siinä ei ollut oikein mitään johdonmukaisuutta, ihmettelen miten hän pääsi sisään alalleni. Sitten hän oli lisäksi jossain kaupan kassalla töissä mutta hienot matkat ja upeat puitteet oli hänelle itsestäänselvyys. Hän siis puhui matkustamisesta siten kuin kaikki voisi vaan aina halutessaan matkustella opiskelijanakin. No hänellä taisikin kanssa olla se rikas mies...