Kadehdin erästä tuttavaani, joka saa pelkällä ulkonäöllä miehiä jonoksi asti vaikka on yksinkertainen, raha asiansa sotkenut höntti
Ei ymmärrä rahasta mitään, luottotiedot menneet, ei onnistunut saamaan ajokorttia, eläintenpitokielto..
Sotkee järjestään miestensäkin elämän kun mm. ottavat pikavippejä tämän pyynnöstä.
Sokeutuuko oikesti miehet noin¨pahoin jos nainen on laiha mutta isotissinen ja naamasta vähän itämäisen näköinen. Onko sieltä tissien takaa oikeasti vaikea nähdä totuutta, kunnes on liian myöhäistä?
Jos joku nyt sanoo että olen kade niin kyllä, niin olen. Kauneus näköjään on se joka maailmaa pyörittää.
Kommentit (98)
Asia on niin yksinkertainen, että kauniit saa miehet tekemättä itse mitään. Myös varsinainen koopää saa olla, silti miehet vain konttaa perässä. Ei varmaan kaikki, mutta suurin osa. Kauneudella saa paljon puutteita anteeksi. Näin se vaan on. Kauniit myös saa tutkimuksen mukaan helpommin töitä ja ihmiset yleisesti suhtautuvat siten kuin kaunis ihminen olisi myös parempi. Saavat apua helpommin. Tämä ei ole omaa keksintöäni, vaan tutkittua faktaa.
Ymmärrän ap:ta oikein hyvin. Kyllähän se on helvtin väärin, että pelkästään hyvän ulkonäön perusteella toiset nostetaan jalustalle ja toiset naiset ovat miehille pelkkää kuraa.
Kaikki ihmiset josta puhut alotuksessa kuulostaa vajaalta. Sekä ne miehet, että naiset. Eti parempaa seuraa niin ei tarvii ihmetellä toisten järjenjuoksuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo.. usko pois, ei ne miehet tuollaistakaan katsoisi jollei naisten laatu olisi ihan paska nykyisin. Eli otetaan vaan se vähiten huono koska parempaa ei ole tarjolla.
Ainakin tuolla on hyvä ulkonäkö vaikkei muuta ole tarjolla eli voi panna pari muutaman kerran ja heittää menemään. Yleensä te suominaiset ootte rumia puoliautisteja joilta tulee vaan herjaa jos joku mies kehtaa lähestyä, ulkkarit ja mallipojut tietenkin poislukien.
Onko äitisikin kuvailemasi ruma puoliautistinen herjaa heittävä kakkalaatuinen panemiseen tarkoitettu puu? Ilmeisesti. Mutta isällesi hän kelpasi.
Eipä tullut pojasta kuitenkaan kummoista jonnea, vaan hän peri rumuuden, autistisuuden ja kakkalaadun. Panemaan hän ei ole kyllä vielä päässyt ja ei pääsekään. Kyllä meitä naisia nyt harmittaa. :)
Menisiköhän tämä nyt jo läpi?
Ehehe. Ihan suomenruotsalainen satun olemaan.
Ja useimmat ulkkarit jakaa kyllä minun mielipiteet. Suomipillu tosin kyllä kelpaa niille koska on niin helppo.
Tuotako nyt kannattaa kadehtia? Oikeasti? Elämänsä sössinyttä naista, jonka ympärillä pörrää kaikkein tyhmimmät miehet? Haluaisitko sinäkin itsellesi yhden noista idiooteista? Oikeasti? Olisit tyytyväinen kun ystäväsi paljastaa mitkä miehet on niitä joista sinun kannattaa pysyä erossa.
mitäs jos miettisit mitä sinä voisit tehdä eri tavalla? olikohan ap sinulla korjaamista omassa asenteessa itseäsi ja muita kohtaan? itse fiksuna varmaan haluaisit myös fiksun miehen? ei nuo kadehtimasi naisen miehet ihan miltään älyköiltä vaikuta. parempi löytää yksi hyvä mies pitkään suhteeseen kuin vetää puoleensa kaikenlaisia typeryksiä.
Kauneudella saa Erittäin paljon anteeksi. Varmaan ikävä tajuta.
Onhan se noinkin.
Miehenä olen sitä mieltä että suurin osa miehistä on typeriä. Monikin kavereista on juossut kauniin mutta hankalan daamin perässä.
Ja ihan vastaavasti monikin nainen on ihastunut komeaan, menestyneeseen ja täysin k*sipäiseen mieheen. Niin vain komeus, status ja itsevarmuus sumentaa pään.
Niin, minähän tunnen yhden tällaisen naisten mielestä "bimbon". On nätti, naisellinen - ja todella mukava. Pakit saavillekin jää hyvä mieli koska oli mies millainen luuseri tahansa, nainen jää aina jutustelemaan hetkeksi. On toiminut minulle kuskina ja tarjonnut juomia, vaikka olen ruma mies. Eikä ole oikeasti tyhmäkään, herkkänä luonteena ei vain tykkää konflikteista ym eikä siksi tuo provosoivia mielipiteitä esiin.
Moni voisi miettiä onko se pelkästään kauneus joka vetoaa, ja ellei ole siunattu hyvällä ulkonäöllä, pitäisikö olla muutakin tarjottavaa kuin maisterin paperit ja englanninkielinen titteli firman alemmassa johdossa?
Jos ei ulkonäkö riitä, niin sitten pitää olla muita avuja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noinkin.
Miehenä olen sitä mieltä että suurin osa miehistä on typeriä. Monikin kavereista on juossut kauniin mutta hankalan daamin perässä.
Ja ihan vastaavasti monikin nainen on ihastunut komeaan, menestyneeseen ja täysin k*sipäiseen mieheen. Niin vain komeus, status ja itsevarmuus sumentaa pään.
Niin, minähän tunnen yhden tällaisen naisten mielestä "bimbon". On nätti, naisellinen - ja todella mukava. Pakit saavillekin jää hyvä mieli koska oli mies millainen luuseri tahansa, nainen jää aina jutustelemaan hetkeksi. On toiminut minulle kuskina ja tarjonnut juomia, vaikka olen ruma mies. Eikä ole oikeasti tyhmäkään, herkkänä luonteena ei vain tykkää konflikteista ym eikä siksi tuo provosoivia mielipiteitä esiin.
Moni voisi miettiä onko se pelkästään kauneus joka vetoaa, ja ellei ole siunattu hyvällä ulkonäöllä, pitäisikö olla muutakin tarjottavaa kuin maisterin paperit ja englanninkielinen titteli firman alemmassa johdossa?
Muutakin tarjottavaa? Eli juotavia ja autokyytejä, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo.. usko pois, ei ne miehet tuollaistakaan katsoisi jollei naisten laatu olisi ihan paska nykyisin. Eli otetaan vaan se vähiten huono koska parempaa ei ole tarjolla.
Ainakin tuolla on hyvä ulkonäkö vaikkei muuta ole tarjolla eli voi panna pari muutaman kerran ja heittää menemään. Yleensä te suominaiset ootte rumia puoliautisteja joilta tulee vaan herjaa jos joku mies kehtaa lähestyä, ulkkarit ja mallipojut tietenkin poislukien.
Onko äitisikin kuvailemasi ruma puoliautistinen herjaa heittävä kakkalaatuinen panemiseen tarkoitettu puu? Ilmeisesti. Mutta isällesi hän kelpasi.
Eipä tullut pojasta kuitenkaan kummoista jonnea, vaan hän peri rumuuden, autistisuuden ja kakkalaadun. Panemaan hän ei ole kyllä vielä päässyt ja ei pääsekään. Kyllä meitä naisia nyt harmittaa. :)
Menisiköhän tämä nyt jo läpi?
Ehehe. Ihan suomenruotsalainen satun olemaan.
Ja useimmat ulkkarit jakaa kyllä minun mielipiteet. Suomipillu tosin kyllä kelpaa niille koska on niin helppo.
Olet myös rikas, komea, varakas, koulutettu miljoonaperijä, jolla on naisia joka sormelle. Ja sitten vietät aikaa av:lla lauantaina kahdeksan jälkeen illalla. Jopa joo.
Mitä ihmettä sinäkään aloittaja tekisit jonollisella miehiä? Kävisitkö ne kaikki vuorollaan läpi, vai pitäisitkö kenties heitä kaikki yhtäaikaa? Minulle on riittänyt jo yli 35 onnellista vuotta se yksi ja sama hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on kyllä naisen ulkonäkö todella tärkeä. Joskus tuntuu, että onkohan se ihan jopa kriteeri numero 1.
Olen opiskelija ja tässä keväällä olin juuri yhdellä kurssilla joka suoritettiin parityönä. En tuntenut kurssilta ketään joten päädyin yhden tuntemattoman nuoren naisen pariksi ja tutustuttiin sitten siinä kurssin lomassa.
Tämä parini oli ihan huikean kaunis nainen: pitkät, paksut, kiiltävät hiukset - kauniit kasvot - upea hymy - hoikka kroppa - kaunis pukeutumistyyli. Siis tosi kaunis ulkoisesti, sellainen että päät kääntyy perään. Mutta entä sisäisesti: olihan hän mukava juu, mutta ihan suoraan sanottuna todella yksinkertainen, jopa tyhmä. Parityötä tehdessä hän oli ihan kuutamolla koko ajan, hänellä ei tuntunut olevan mitään yleissivistystä, ei tajunnut kurssin asioista mitään.
Hänellä ei ollut MITÄÄN omia mielipiteitä (vastasi kaikkiin kysymyksiini "emmätiiä, ihan sama, päätä sä"). Tämä alkoi jo vähän ärsyttää, sain nimittäin kantaa yksin koko vetovastuun työstämme kun toisella ei ollut mitään omaa sanottavaa mihinkään. Kun kirjoitimme työtä, sain korjata jälkeenpäin kaikki hänen kirjoittamansa osuudet, koska se kieli oli ihan HIRVEÄÄ ja esim. yksikään yhdyssana ei tainnut osua oikein. Mietin siinä välillä työn edetessä, että liikkuuko siellä hänen korviensa välissä oikeasti yhtään mitään.
No hän lisäsi minut sitten kaveriksi facebookissa ja menin katsomaan hänen profiiliaan ja kappas, mitä siellä näkyikään: kihloissa oikein komean ja kuvista päätellen varakkaan suomenruotsalaisen lakimiehen kanssa :D
Niin?
Naisille ei vain mene perille se etteivät miehet ole naisia. Se että nainen haluaa aina vähintään "vertaisensa miehen" älyn, pituuden, koulutuksen, sosioekonomisen statuksen ym perusteella - ei tarkoita sitä että miehet ajattelisivat samoin.
Sillä juristilla on jo rahaa, statusta ja kavereita jotka haastavat miestä. Näitä ei tarvita naiselta. Toisalta työ vie paljon aikaa ja energiaa. Siksi kiva, nätti ja naisellinen kodin hengetär on ihan looginen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noinkin.
Muutakin tarjottavaa? Eli juotavia ja autokyytejä, niinkö?
Enemmänkin pointtina on että miksi nainen jolle tarjotaan non stop ilmaisia palveluksia miesten toimesta, valitsee toimia kuskina ja juomien tarjoajana rumalle ja epäsuositulle miehelle?
Koska tällä naisella on todella suuri sydän.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noinkin.
Kirjoitin ensimmäisellä sivulla havaintoni ritarimiehistä, kieltämättä pidän näitä aika yksinkertaisina mutta se heille pitää antaa ettei olleet niin tyhmiä että olisivat jääneet nurkkiin pyörimään kun tajusivat etten minä ole mikään lämmin ja mukava persoona, en ole k-pää, en vain osaa olla luonnollisesti toisten seurassa jolloin olen helposti tyly.
Miehet voi helposti lähteä mukaan jos on kaunis mutta kyllä se yksinkertaisinkin mies vaatii muutakin jotta siinä pysyy. Kannattaa apnkin tarkkailla kuinka kauan ne miehet todella jaksaa kaverisi kanssa hengailla.
Kauneudella saa Erittäin paljon anteeksi. Varmaan ikävä tajuta.
-öööh.. mun mielestä taas jos esim joku on idiootti ja kaunis, niin sit se ottaa itelleen idiootin miehen jolla on esim rahaa tai komea tai muuta.
Vaikee uskoo et joku mies, joka olis vaikka tosi komea, hyvässä ammatissa, sinut ittensä ja ympäristönsä kanssa, huumorii ja varaa valita, ottais jonkun kauniin mutta haastavan ja kamalan naisen itellensä.
ehkä joku mies joka ei vaikka löydä helposti naisseuraa, voi kiinnostua alkuun hyvästä ulkonäöstä, mut suuri osa niistäki menettää mielenkiintonsa ja ärtyy typerään naiseen.
maksullisia naisia ettivät miehet on tiettty eri asia, tai jotkut jotain näyttely-esinettä ettivät miehet. mut suuri osa ei kyl oo sellasii jotka oikeesti haluis naisekseen kauniin idiootin.
Ennemmin kävisi sääliksi tuollaista ihmistä, joka on noin hukassa elämänsä kanssa. Ja miksi niitä miehiä pitäisi jonoksi asti olla? Riittää, kun löydät yhden, josta pidät ja joka pitää sinusta.
Tissit blokkaa aivotoiminnan koska veri pakkautuu jalkoväliin 😂
Eikä se nyt kovin laadukkaita miehiä tapaile, jos pitää vippejä ottaa.
Mutta näin teidän ystäväpiirissä ;)
Sinccis