Ketä julkisuudesta tuttua henkilöä et missään nimessä haluaisi tavata?
Minulla on monia vaihtoehtoja, mutta Iiris Suomelasta olen saanut sellaisen kuvan, että tuskin tulisimme toimeen. Poliitikoissa olisi toki monia monia muitakin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordinia. Vääntäisin todennäköisesti sen narsistin umpisolmuun.
Mä saattaisin tehdä, vahingossa tietenkin, Janna Hurmerinnalle..
Jaakko Laaksoa, Maarit Tyrkköä tai Ilkka Kanervaa.
En myöskään Anna Kontulaa tai Paavo Väyrystä.
Anne Berneristä ja Maria Ohisalosta saan sellaiset inhonväristykset, että en todellakaan haluaisi tavata kumpaakaan livenä.
Hjallista, se sovinismi ja esineellistäminen.
Paavo ja Päivi Lipposia, pavehan sai päivin opettajana ollessaan manipuloimaan oppilaat liittymään EU:hun. Tästä kärsimme tällä hetkellä kaikki.
Keekin kanssa tuskin keksisin ainuttakaan puheenaihetta, tai Anna Abreun. En myöskään välittäisi tavata Anna Puuta. Kysyisin kuitenkin häneltä vahingossa, hävettääkö häntä yhtään, että vei Immosen Jenni Vartiaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Anne Berneristä ja Maria Ohisalosta saan sellaiset inhonväristykset, että en todellakaan haluaisi tavata kumpaakaan livenä.
Ohisalo on kuuma!
Jollei olisi uskis, saattaisin ihastua.
Muuten vaikuttaa suhteellisen fiksulta.
Berner on kuin kaikki muutkin kepulaiset, vituttaa pelkkä näkeminenkin.
Toisaalta sata kertaa mieluumin vietän vaikka tunnin Bernerin kanssa kuin minuutinkaan Hallah-Jusan kanssa.
Matti Vanhasta tai Juha Sipilää. Kukaan muukaan kepun setiksistä ei mielellään minun kohdalleni pilaamaan hengitysilmaa - kiitos. Ei tosin tätikään.
Juhani Tamminen, Paavo Väyrynen, Timo Soini eli kaikki narsistien narsistit.
Paavo ja Päivi Lipposia, pavehan sai päivin opettajana ollessaan manipuloimaan oppilaat liittymään EU:hun. Tästä kärsimme tällä hetkellä kaikki.
Esko Valtaoja