Mitenkähän tuo Esko Eerikäinen pärjää Tuurin Tuulan kanssa? Ja muidenkin hörhöjen?
Vissiin auttaa, kun tuosta duunista saa paperirahaa. Itse en pärjäisi tuolla vaikka palkka olisi mitä.
Kommentit (23)
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Esko on kiertänyt Suomen niemeä paljon ja tietää, että julkinen duuni pakottaa hänet jo olemaan kiva kaikille. Ei olisi töitä, jos ei osaisi jutella joka sortille.
Toisaalta myös Esko on semmoinen höpöttelijä luonne itsekin luonnostaan.
Mitäpä aasi ei rahan eteen tekisi?
Mitä oon Eskon podcastia kuunnellut, hän taitaa olla hyvin lojaali ja sosiaalisesti lahjakas.
Vierailija kirjoitti:
MIten niin Tuula on hörhö?
Uskoisin, että et kysynyt tosissasi. Onhan tuo Tuula tosi vaivaannuttavaa katsottavaa.
Esko on kiltti ja Martina oli sille varmaan ilkeä.
Esko on luonnostaan rempseä ja hyväntuulinen, hän osaa olla erilaisten ihmisten kanssa. Nähtävästi omaa nykyään myös pitkän pinnan. Ehkäpä Martinan kanssa vietetyt vuodet kasvattivat Eskon sietokykyä.
Vierailija kirjoitti:
Esko on yksinkertainen luuseri.
No tienaa hyvin luuseriksi, vuositulot on 75 000€. Yritäpä itse pärjätä radiossa ym. Kaikista ei ole siihen hommaan.
Esko vaikuttaa mukavalta tyypiltä. Sellaiset osaa myös käyttäytyä vaikka toinen osapuoli ei olisi ihan mieluisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin, että et kysynyt tosissasi. Onhan tuo Tuula tosi vaivaannuttavaa katsottavaa.
Kysyin tosissani.
Viettäisin aikani mieluusti Tuulan kaltaisten kanssa kuin tuommoisen kiusallisten palstakammotusten.
Miksei pärjäisi? Esko vaikuttaa oikein mukavalta ja sosiaalisesti taitavalta tyypiltä, joka tulee toimeen varmasti lähes kaikkien kanssa. Martina varmaan aikoinaan laittoi koville ja Hunks-aikoina tottui olemaan vanhempien naisten katseiden ja huutelun kohteena. Minusta Esko on tosi kiva.
Ja Tuula - iloinen tuulahdus - ei ehkä Mensan jäsen, mutta todella hyväntahtoinen ja lämpimän oloinen, positiivinen ihminen. Todellakin ilkeän ja turhautuneen aaveeläisen vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tosissani.
Viettäisin aikani mieluusti Tuulan kaltaisten kanssa kuin tuommoisen kiusallisten palstakammotusten.
Tee sitten asialle jotain äläkä pyöri täällä. Mene Tuuriin, saat itseäsi fiksumpaa seuraa.
Ennen en tykännyt Eskosta yhtään..mutta kun olen kuunnellut hänen tarinointiaan, huomasin Eskon olevan ihan huipputyyppi, jolla on suuri, lämmin sydän❤
Vierailija kirjoitti:
Ennen en tykännyt Eskosta yhtään..mutta kun olen kuunnellut hänen tarinointiaan, huomasin Eskon olevan ihan huipputyyppi, jolla on suuri, lämmin sydän❤
Samoin. Esim.ottaa Victorian pilkusiskonkin usei yöksi luokseen, kun Victoria tulee hänelle.
Esko olisi varmaan hyvää isäseuraa leikkipuistossa.
Yleensä tyypit pärjää kenen tahansa kanssa, jos äo on pienempi kuin kengän numero. Luulisin siis, että tulevat hyvin toimeen keskenään.