Apua, intiimivaivaa! Mika mulla on? Toisessa hapyhuulessa on finnin nakoinen nappy, se lienee talirauhasen tukkeuma, koska on jo pienenemassa.
Toisen häpiksen juuressa on pikkuinen rikki mennyt rakkula, vähän arka. Paksua valkovuotoakin on ollut. Herpes ja muut sukupuolitaudit ovat poissuljettuja vaihtoehtoja. Oireet eivät välttämättä liity toisiinsa, vai liittyvätkö?
Kommentit (7)
Finnihän on vain tukkeutunut ja tulehtunut ihohuokonen. Ottaen huomioon kuinka lämmin ja hautova paikka jalkoväli on niin ihmekkös tuo, jos näppylän sinne saa. Kannattaisi varmaan jollain miedolla puhdistusaineella sipaista niin ei tulehdu koko värkki.
...
mäki kyllä puristan kun on pakko :) mutta sitten laitan kyllä septidiniä ja joskus hetkeksi laastarin
olinkin saanut poikakaverilta klamydian.
tukkeutunut talirauhanen. Mulla vaan sattuu olemaan sisempien häppäreiden sisäpuolella ja ei tod kärsi puristaa... nyt se ei ole kipeä, mutta kun kipeytyy poistetaan lääkärillä
isohko näppy ulommassa häpyhuulessa,
sattui aikalailla...
taisi olla joku finni tms, lähti pois viikossa!
Ja se oli k-i-p-e-e. :P Istuminenki sattui...
Muutamaan otteeseen puristin sen tyhjäks ja sit se hävis. Tietty putsasin kunnolla desinfiointiaineella sen jälkeen. Muistaakseni se oli n. viikon tai kaks.
Mutta EN suosittele puristamaan. Mä oon vaan tämmönen että puristan _kaikki_ mahdolliset näppylät. :P