tekis mieli erota miehestä
se ei kertakaikkiaan tajua mitään. ei tippaakaan osaa olla empaattinen. pyörii vain oman navan ympärillä. on kai se ihan hyvä tyyppi, mut ei meillä paljoa oo yhteistä. paitsi lapsi. siks en viittikään erota vaikka mieli tekis.
Kommentit (6)
en mä tiiä oonko jotain kadottanut. mitä tarkoitit? tai siis kyllä mä tiiän mitä identiteetti tarkoittaa, mutta mitä tarkoitit kysymyksellä? ap
Vitsailin vain kun tuossa aikaisemmin oli aloitus, kuinka jonkun kaveri aikoo erota miehestään koska on kadottanut identiteettinsä.
Typerä vitsi siis vain, anteeksi.
t:3
juu-u, oon mä varmaan sit menettänyt identiteettini miehen myötä ;)
ei mut oikeesti, aaaargh tätä elämää sen kanssa. mutku en halua lapsen takia erotakaan. millähän sitä omaa elämää piristäisi... pitäisköhän alkaa kehittään omaa identiteettiä hmm.
Ei kannata ajatella että " en halua erota lapsen takia" , tulet luultavasti katumaan sitä tulevaisuudessa. Mieti mitä SINÄ haluat, varmasti lapsesikin olisi onnellinen kun huomaisi että äitikin on. Juttele miehesi kanssa ja kerro tunteesi.
Toivottavasti saat elämäsi hyväksi!:)
t: se typerä 3
Kiitos ajatuksista.
Et ole typerä, olit oikeesti hauska. en vain ollut vielä lukenut sitä toista ketjua. :)
Täytyy kai koittaa keskustella miehen kanssa taas joskus. Ollaan me välillä puhuttukin, mut meiän keskusteluyhteydet vähän takkuaa. Jo ajatusmaailmat on jotenkin niin erilaiset, että kumpikaan ei kovin hyvin ymmärrä toista. Mitenhän me oikein ollaan yhteen päädytty... :)
ap
Ei me riidellä, eikä mitään sellaista, ollaan kuin kämppiksiä..=(