Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen! Jos yhtäkkiä tästä edespäin kaikki maailman ihmiset sokeutuisivat, paitsi sinä, jatkaisitko meikin käyttöä?

Vierailija
05.07.2019 |

Miten on?

Nainen! Jos yhtäkkiä tästä edespäin kaikki maailman ihmiset sokeutuisivat, paitsi sinä, jatkaisitko meikin käyttöä?

Vaihtoehdot

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin jatkaisin, näytän omissakin silmissä ihan sikana paremmalta meikattuna. En vain osaa valmistaa meikkejä (tai muutakaan), joten toivottavasti sokeat osaa.

Tietysti sä nyt vastaat, että meikkaisit, mutta totuus on ettet niin enää tositilanteessa tekisi.

Tota, kyllä tekisin. Meikkaan joka aamu ihan rutiinilla vaikken näkisi ketään koko päivänä. Ei kestä nähdä peilistä tai heijastuksista meikitöntä naamaa.

Lisäksi kun mun meikki on yhtä kuin kulmakynä, ripsiväri ja sipaus puuteria, aikaa se vie viisi minuuttia ja lopputulos on monenkertaisesti vaivan arvoinen - niin miksi helvetissä luopuisin tästä tavasta? Luuletko että luopuisin tukankin harjaamisesta?

Et voi tosissasi väittää että meikkaaminen olisi vastaava asia kuin hiusten harjaaminen. On jo ihan mukavuussyy miksi hiuksia harjataan - takut ei tunnu hyvältä.

Vierailija
22/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivatko ne meikkikaupan (tai -osaston) myyjätkin sitten sokeita, vai merkittäisiinkö väri pistekoodilla purkkiin ta tuubiin, että osaisvat sinulle (maailman ainoalle meikkiasiakkaalle ) juuri sen, sen hetken tunnelmisi sopivan purnukallisen jotain värivoidettasi ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi. Olen aina meikittä niin paljon kuin mahdollista. Töihin meikkaan ja illalla ulos lähtiessä näyttääkseni siistimmältä. 

Pesen heti meikit pois esim. töistä tullessa. 

Vierailija
24/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä meikkejä enää valmistaisi, vain yhden ihmisen takia?

Vierailija
25/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin koska en käytä meikkiä muiden takia.

Vierailija
26/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä meikkaamiseni on etupäässä ihonhoitoa, eli hoidan ihoani päivittäin ja käyn kasvohoidoissa ihan terveyssyistä. Käyttämäni meikit ovat etupäässä hoitavia ja tavoitteena on kasvojen ihon tasainen ja terve vaikutelma. Jos kukaan muu ei näkisi mitään, luultavasti käyttäisin enemmän aikaa niiden hoitavien tuotteiden kanssa, esim. lähtisin sunnuntaibrunssille hoitava kasvonaamio kasvoilla ja tehohoito hiuksissa.

Vierailija
27/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jatkaisin, haluan piilottaa iho-ongelmani kaikilta, ihan sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
28/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaisi. Sanon, että meikkaan itseäni varten, joka on myös totta, mutta paljon suurempi vaikute on se miltä näytän muiden silmissä. Eli jos kukaan ei näkisi minua, en jaksaisi nähdä vaivaa meikkaamiseen.

Vierailija
29/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mökillä perheeni kanssa nyt reilun viikon ja en meikannut yhtään ensimmäiseen viikkoon. Sitten päätin hieman siistiä kulmia ja laitoinkin samalla kevyen meikin. Laitoin myös tuulen pörröttämät hiukset nätimmin ja oloni oli heti tosi mukava. Yhä vieläkään täällä mökillä ei ole muita kuin oma perheeni ja heille on ihan se ja sama meikkaanko vai en.

Joskus on ihan mukava laittautua vaikka mitään syytä ei välttämättä olisikaan.

Vierailija
30/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mökillä perheeni kanssa nyt reilun viikon ja en meikannut yhtään ensimmäiseen viikkoon. Sitten päätin hieman siistiä kulmia ja laitoinkin samalla kevyen meikin. Laitoin myös tuulen pörröttämät hiukset nätimmin ja oloni oli heti tosi mukava. Yhä vieläkään täällä mökillä ei ole muita kuin oma perheeni ja heille on ihan se ja sama meikkaanko vai en.

Epäilen silti,että autiolla saarella kuitenkaan sitä mahdollisuutta edes miettisit,tai että se edes tulisi mieleesi...

Vierailija
31/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aika usein vaikka olen ihan ypöyksin koko päivän. Se on minulle tavallaan yksi mukava harrastus siinä missä vaikka piirtämisenikin on. Tykkään piirtää, maalata, tehdä erilaisia asetelmia esimerkiksi kasveista, jäkälistä, oksista ja kivistä, valokuvaan todella paljon jne. Naamani on siis yksi hyvä alusta ikiomalle taiteelleni ja pitkät hiukseni saavat oman käsittelynsä mm. erivärisillä hiusväreillä ja kampauksilla. Muuntelen myös vaatteita itselleni mieleisiksi.

Vierailija
32/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jatkaisin, haluan piilottaa iho-ongelmani kaikilta, ihan sukupuoleen katsomatta.

Eläimiltäkin? Otsikossa sanottiin ihmiset...

Vierailija
33/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostitpa sen, tai et... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen silti,että autiolla saarella kuitenkaan sitä mahdollisuutta edes miettisit,tai että se edes tulisi mieleesi...

Olet pöljä.

Mitä ihmettä se sinun napaasi kaivelee, mitä joku muu tekee?

Vierailija
34/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostitpa sen, tai et... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pöljä.

Mitä ihmettä se sinun napaasi kaivelee, mitä joku muu tekee?

Ja koira älähti kun kalikka kalahti. Pinnallista Perseentuunaajaa harmittaa.

Vierailija
35/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläimiltäkin? Otsikossa sanottiin ihmiset...

Freudilainen ajatuslipsahdus 😂

Miesmiesmiesmies.

Vierailija
36/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Joillain ihmisillä on kauhea tarve uskotella muille kuinka heidän toimintansa ei liity millään lailla muihin ihmisiin. Nämä ihmiset haluavat antaa itsestään jotenkin muista riippumattoman kuvan. Pelkäävät näyttää heikkouttaan ja haavoittuvaisuuttaan. Todellisuudessa kaikista vahvin on se, joka uskaltaa näyttää muille heikkoutensa.

Vierailija
37/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaisi enää joka päivä töihin, kuten nyt, mutta silloin tällöin vaihtelun vuoksi. Meikeillä on kiva leikitellä.

Vierailija
38/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä meikkejä enää valmistaisi, vain yhden ihmisen takia?

Meinaatko että samalla kun kaikkien näkökyky katoaisi, tuhoutuisi myös maapallon meikkivarastot? Ei ne toki säily hyvänä ikuisuuksia, mutta veikkaan että jopa muutaman vuosikymmenen ihan käyttökelpoisia on ainakin puuterituotteet, ja monta vuotta nestemäisetkin.

Vierailija
39/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enköhän. Meikkaan vaikka en koko viikkona näkisi muita ihmisiä. Ja voin myös lähteä kauppaan tai ulos ilman meikkiä. Ihan sama. Tuo on kyllä pahempi, että meikkaisinko jos en enää ikinä näkisi omaa peilikuvaani.

Mä en silloin enää meikkaisi, jos en itse näkisi peilikuvaani tai sokeutuisin.

Vierailija
40/43 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaisin sitten vasta. Laittaisin itselleni vähän niin kuin tribal-meikin. Olisin yksinäinen soturiprinsessa.