Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverityttö kävi pyykäämässä kahden viikon vaatteet, pyykissä oli kolmet alushousut

Vierailija
05.07.2019 |

Ja kyllä, näin tämän, kun ripustin pyykkejä. Kaverilla tuli töihin äkkilähtö ja itse tarvitsin konetta. Itse ajattelin, että kulutan vähän, kun menee kahdessa viikossa noin kymmenet. Miten teillä? Pitäisikö puhua kaverille? Eikä todellakaan ole perjantaiprovo.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käy kakkoshädällä ehkä kolmen päivän välein. Käytän pikkuhousunsuojia. Vaihdan alushousut joka toinen tai joka kolmas päivä, ellen käy urheilemassa. Silloin vaihdan joka kerta.

Ihme hysteriaa täällä.

Vierailija
42/75 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en vaihda kuin joka 3. päivä ja käytän pikkuhousunsuojia aina, ja pesen alapään usein. On myös hyvin mahdollista, että pesee käsin osan. 

Hyh, hyh tekee pahaa ajatellaki 🤧 En voi edes ajatella että en vaihtaisi pikkareita ja sukkia päivittäin. Olen luullut että se on kaikille itsestään selvyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käy kakkoshädällä ehkä kolmen päivän välein. Käytän pikkuhousunsuojia. Vaihdan alushousut joka toinen tai joka kolmas päivä, ellen käy urheilemassa. Silloin vaihdan joka kerta.

Ihme hysteriaa täällä.

Olet jämähtänyt 70-luvulle. Silloin oli kai tavallista, että käytiin saunassa kerran viikossa ja vaihdettin alushousut ja sukat samalla. Ihan järkyttävää. Ei toimi enää 2010-luvulla.

Tosiaan kuten eräs aiempi kommentoija mainitsi, ei ihme, että niin monet ihmiset haisevat p*skalle. Rasvainen hiuspohja, huonon ruokavalion ansiosta tunkkaisen ihon tuoksu vaatteissa ja nyt sitten vielä nämä useita päiviä hautuneet alushousut. Hyi h*lvetti!

Vierailija
44/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuljette paikkuhousunsuojat pöksyissänne jatkuvasti? Haudotte siis alakertaanne ehdoin tahdoin. Toista vuotta olen elänyt jo kolmatta vaippakautta eli kärsin lievästä inkontinenssista ja joudun siksi käyttämään suojia yötä päivää. Varsinkin helteisillä ilmoilla se oli hankalaa. Ehdin olla yli 20 vuotta ilman minkäänlaisia suojia ja nautin olostani. Jättäkää ne suojat pois ja antakaa alakerran tuulettua aidoissa puuvillapöksyissä ja vaihtakaa niitä riittävän usein.

Vierailija
45/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että toisilla alapää haisee ja on tulehduksia kun alushousuja ei osata vaihtaa joka päivä ja käytetään pikkuhousun suojia jatkuvasti.

Vierailija
46/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti taas! Sukat ja alusvaatteet vaihdetaan joka päivä. AINA! Ja tämä on minimi.

47/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti taas! Sukat ja alusvaatteet vaihdetaan joka päivä. AINA! Ja tämä on minimi.

Näin on! Ja jopa kahdesti päivässä hikoilee.

Vierailija
48/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä sottapyttyjä.  Minä vaihdan pikkarini aina joka toinen tunti.

Vierailija
49/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en vaihda kuin joka 3. päivä ja käytän pikkuhousunsuojia aina, ja pesen alapään usein. On myös hyvin mahdollista, että pesee käsin osan. 

Ei ne suojat estä ulostebakteereja leviämästä alusvaatteisiin.

Välilihan alueen ulostejäämät saastuttaa virtsatiet.

Vierailija
50/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä mikä kulkuväylä stringit ovat ulostebakteereille jo vuorokauden aikana......... saati pidempään käytettyinä. Hyi h*lvetti! Kuka ikinä on kärsinyt virtsatietulehduksesta tai useammasta, tietää kiertää stringit kaukaa ja todellakin vaihtaa ne alushousut päivittäin.

Vierailija
51/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hysteriaa täällä.

Olet jämähtänyt 70-luvulle. Silloin oli kai tavallista, että käytiin saunassa kerran viikossa ja vaihdettin alushousut ja sukat samalla. Ihan järkyttävää. Ei toimi enää 2010-luvulla.

Tosiaan kuten eräs aiempi kommentoija mainitsi, ei ihme, että niin monet ihmiset haisevat p*skalle. Rasvainen hiuspohja, huonon ruokavalion ansiosta tunkkaisen ihon tuoksu vaatteissa ja nyt sitten vielä nämä useita päiviä hautuneet alushousut. Hyi h*lvetti!

Henkilökohtainen hygienia opitaan äidiltä. Olin kerran kolmekymppisen naisen kanssa jolle ei ollut ongelma käydä ilman suihkussa käyntiä nukkumaan. Äiti oli varmaan nuoruudessaan käynyt kerran viikossa saunassa niin likaisuus ei vaivannut.

Vierailija
52/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan pikkuhousunsuojan eteen ja taakse pyllyreiän kohdalle, niin vaihdan maksimissan kahdet alushousut viikossa

Vierailija
53/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne suojat estä ulostebakteereja leviämästä alusvaatteisiin.

Eivätkä ole erityisen terveellisiä jokapäiväisessä käytössä muutenkaan. Aina ihmetyttäneet nämä, jotka tuntevat tarvetta käyttää niitä jatkuvasti.

Vierailija
54/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman tai pesee pikkarinsa käsin.

Mitä järkeä on edes olla ilman? Silloinhan kaikkien muiden housujen käyttöikä on 1 päivä.

Oletko kuullut hameista tai mekoista?

Vierailija
55/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme hysteriaa täällä.

Henkilökohtainen hygienia opitaan äidiltä. Olin kerran kolmekymppisen naisen kanssa jolle ei ollut ongelma käydä ilman suihkussa käyntiä nukkumaan. Äiti oli varmaan nuoruudessaan käynyt kerran viikossa saunassa niin likaisuus ei vaivannut.

Jospa hän oli käynyt aamulla/päivällä suihkussa? Eikä ollut sen jälkeen harrastanut esim. liikuntaa ja hikoillut? Ei mullekaan ole ongelma käydä ilman suihkua nukkumaan, käyn kuitenkin kerran/vrk. Kriittiset paikat pesen aamuin illoin.

Vierailija
56/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on edes olla ilman? Silloinhan kaikkien muiden housujen käyttöikä on 1 päivä.

Lähes joka päivä viilettää ilman pikkareita helmat hulmuten? En jaksa uskoa, näille viimeaikojen keleillä varsinkaan.

Vierailija
57/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ollut omaa pesukonetta, pesin alkkarit aina käsipyykkinä ja ne kuivuivat vessan patterilla. Vaihdoin silloin ja vaihdan vieläkin joka päivä. En tiedä tuliko ne kunnolla puhtaiksi hanan alla, mutta tein niin vuosia ja varmaan moni muukin tekee.

Alushousut pitää aina pestä vähintään 60 asteessa, koska ne ulostebakteerit........... ja ehdottomasti vaihtaa päivittäin eli viikossa kuluu vähintään seitsemät alkkarit. Jämpti on näin.

mikä heleveti ulostusbakteeri pakkomielle sinulla on? Pitsialkkareita ei pestä 60 asteessa. 

Vierailija
58/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka päivä viilettää ilman pikkareita helmat hulmuten? En jaksa uskoa, näille viimeaikojen keleillä varsinkaan.

Kuulepas tunnen parikin naista jotka ei koskaan käytä alkkareita. Mikäs muuten keleissä on vikana, kyllä tuolla tarkenee.

Vierailija
59/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pyykit oli saman värisiä keskenään (esim. mustia) ja käyttää lähinnä jonkun muun värisiä (esim. vaaleita) alushousuja eikä halunnut pestä tummia ja vaaleita samassa? Ja em. syystä on pessyt alusvaatteet käsin kun ei niistä kuitenkaan tule koneellista?

Vierailija
60/75 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpas viettää loppuviikonlopun kommandona kun alkoi kuulostaa niin mukavalta.