Miksi narsisti tai muuten epävakaa ihminen haluaa seksiä halveksimansa kumppanin kanssa?
Siinähän se kysymys tulikin.
Jos se narsistin tms. uhri on kerran niin vastenmielinen, ruma ja inhottava, miten sen kanssa voi haluta harrastaa seksiä? Luulisi, että seksiä haluaisi joltain ihanalta ihmiseltä mieluummin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Alistamiskeino sekin.
Eli onko narsistin harjoittama seksi tyypillisesti alistavaa tai väkivaltaista?
Miten narsisti perustelee seksin vastenmielisen ihmisen kanssa, kun seksi kuitenkin yleensä on parisuhteessa se yhdessä pitävä liima?
ap
Miksi narsisteihin pakkomielteen omaava AP ei mene terapiaan, vaan postaa AV:lle päivittäin?
Ei mun narskueksä halunnutkaan. Joka käänteessä kyllä ystävällisesti huomautti kuinka mulla oli vaikka leveät pohkeet tai pienet tissit tai jotain vastaavaa. Luin silloiselta Sofian sohvalta eli jonkun iltapäivälehden ihmissuhdepalstalta että suhteen voi katsoa olevan ohi jos mistään loogisesta syystä seksiä ei ole ollut puoleen vuoteen. Uskotteko että laskin päiviä ja kun tuo puoli vuotta tuli täyteen, näytin ukolle ovea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi narsisteihin pakkomielteen omaava AP ei mene terapiaan, vaan postaa AV:lle päivittäin?
Ap on se narsisti ja kokee itse voimakasta tarvetta alistaa ja mitätöidä.
Tiedättekö, tällaisella nimettömällä palstalla on älyttömän huvittavaa, kun kirjoittajia kuvitellaan ties miksi.
Mäkin olen ollut milloin misogynistimies, milloin narsistihullu ja milloin Ikis tai mikä lie. Oikeasti en ole mitään näistä, mutta hauskahan näitä on lukea, kun joku kuvittelee nimettömällä palstalla tunnistavansa kirjoittajan jostain kirjoitustyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä jopa tunneittain.
Ei jaksanut just nyt lähteä laatutavaran perään ja pitäähän sitä omaa akkaakin välillä säälistä panna - siksi
Narsistin aivoituksia on ihan turha ruveta miettimään, kun niillä ei pää vaan toimi, niin kuin muilla. Kamat kasaan ja morjes ja samantien yhteys narsistien tuki RY.hyn, että saa apua.
Se nautinto tulee alistamisesta, vallankäytöstä, mieluiten niin, että saa painostettua tai peräti pakotettua toisen suostumaan seksiin vasten tämän todellista tahtoa. Ulkonäkö on sivuseikka, mutta toki sitäkin voi alistamiskeinona käyttää.
Ne kauniit sivupanot on sitten egon pönkitystä, sulkia hattuun.
Vierailija kirjoitti:
On täällä varmaan monta, joita muotiaihe kiinnostaa.
Eikös sille narsistille ole kaikki muut halveksittuja paitsi se itse, sellainen tarvitsee muiden mollaamista tunteakseen itsensä paremmaksi.
Alistamiskeino sekin.