Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan instagramia

Vierailija
05.07.2019 |

Tulee tosi paha mieli kun muilla on siellä niin vítusti kavereita ja ottavat kuvia onnellisista elämistään. HUOOOH

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. Yli kaiken. Ite en sitä edes käytä, kun ärsyttää niin paljon.

Vierailija
2/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten käytä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ja kyllä on elämä vaan niin paljon mukavampaa.

Heivaa säkin widduun koko Instagram. Et kadu.

Vierailija
4/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on syynsä mikset ap saa tykkayksiä eikä sulla ole kavereita. Se syy on sun asenne muita kohtaan, et osaa olla iloinen muiden onnesta. Et kelpaisi munkaan kaveriksi.

Vierailija
5/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille on syynsä mikset ap saa tykkayksiä eikä sulla ole kavereita. Se syy on sun asenne muita kohtaan, et osaa olla iloinen muiden onnesta. Et kelpaisi munkaan kaveriksi.

Oliko ihan pakko vielä pahentaa mun oloa?

Vierailija
6/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää olla kavereita että voi olla Instagramissa? Minulla ei ole ja postaan kuitenkin ahkerasti kun yksin jotain kivaa teen.

Vierailija
7/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä kai se nyt on jo kaikille selvää, että kuvat ovat niin helppo keino luoda illuusioita ja uskotella jotain, mitä ei oikeasti ole olemassakaan. Happy-happy/joy-joy -kuvien taakse voi piiloutua hyvin toisenlainen todellisuus. Muistakaa se ja iloitkaa kukin omasta elämästänne sellaisena kuin se on.

Vierailija
8/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram on pelkkää teatteria. Ei siellä kukaan todellista elämäänsä esittele. Miksi olla kateellinen teatterille.

Jos olet oikeasti elämässäsi onnellinen ei sinun tarvitse kehitellä tarinoita missään instagrammissa.

Muutamien vuosien päästä instagrammielämälle jo nauretaan.

Vierailija
9/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan elämää. Se on vähän kuin instagram, ihmiset näyttää onnellisilta ja kaikilla vaikuttaa menevän mukavasti. Sitten taas itse astelee sellaisen synkän sadepilven alla kun muualla paistaa aurinko. Elämä on...

Terveisin Naispelko26

Vierailija
10/14 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramista näkee vain sen, millaisen kuvan ihmiset haluavat antaa elämästään. Yleensä liian täydellisen. Turha sellaista on kadehtia.

Vierailija
11/14 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en onnistunut edes kirjautumaan Instaan , vihaan Kaikkea digiä ja kirjautumisia ja kaiken maailman synkronointeja. Pitäkää kuvanne!

Vierailija
12/14 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ,AINA KUN kirjaudun sinne niin näen TOISIAAN NUOLESKELEVIA NAISIA LESBOILEMASSA ,😡 JA PYLLISTELEMÄSSÄ KAMERALLE ,TEKISI MIELI POTKAISTA NIITÄ PERSUKSILLE 😡😂 VAIKKA KUINKA MONTA KERTAA OLEN RAPORTOINUT NIITÄ JA ESTÄNYT NIIN AINA VAAN NÄKYY TUOTA PIMAHTANUTTA SAASTAA !!👿😡 EI MENE VIESTI PERILLE !! SIELLÄ ON IHMISIÄ JOITA TYKKÄÄN SEURATA ,KIVOJA JUTTUJA JA ELÄINJUTTUJA 🐕🐿🙊😸😺 MUTTA TUOTA TOISTA SAASTAA NÄYTETÄÄN KOKO AJAN OLI PÄIVÄ TAI YÖ 😡

Vierailija
13/14 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole siellä sitten? Some/netti on täynnä sellaisia juttuja, joita pitää osata rajata. Itse nimenomaan haluan nähdä Instagramissa onnellisia ja ihania juttuja, estetiikkaa ja upeaa elämää, ja piilotan kaiken negatiivisen enkä halua lukea esim. negatiivisten ihmisten kommentteja, riidanhaastamista jne.

Netti/some on täynnä sellaisia pahoinvoivia ja katkeria mörököllejä, joiden jutut skippaan. Ihmisen täytyy itse rakentaa maailmansa sellaiseksi mikä tekee hänelle hyvää, ja älylaitteiden kautta joudumme kosketuksiin hyvin monenlaisiin todellisuuksiin joita pitää osata itse rajata eikä ahmia vaan kaikkea mikä ei tee itselle hyvää. 

Vierailija
14/14 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, että palstanaiset on miesvihaajia, kun eivät viihdy Instassa. Tämä kertoo paljon palstanaisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän