Miesten ja naisten erilaiset toiveet kumppanilta.
Miehen toiveet:
1. ulkonäkö
2. ulkonäkö
3. Mukava luonne
Naisen toiveet:
1. Ulkonäkö
2. status (raha, kuuluisuus,)
3. koulutus
4. Mukava luonne
mies51v
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiukustuvat ja käyvät henkilöön. Joka kerta. Koittakaa harjoittaa itsehillintää.
*eri
Niinpä ja sitten ihmetellään kun miestä ei löydy parisuhteeseen.
ap
Onhan se varmaan lohdullista ajatella, että täällä toiset yksinäiset kirjoittelevat kanssasi. Liian vaikeaa ajatella, että meillä on täällä miehet ja lapset, ja tämä ei ole millään lailla kiukustumisen arvoinen asia. Ajanvietettä, halpaa hupia vain.
Ja minulla on naisia. Ei tosin vakituista. Mikä on sinun ongelma sitten?
ap
Miksi minulla olisi jokin ongelma? Poikkesin palstalle, näin tämän ketjun ja saunanjälkilököilyssä hyppäsin mukaan, kun en aikoihin olekaan jankannut joutavia palstajankkajan kanssa. Hupaisaa, mutta ei millään lailla tärkeää. Sinulle ilmeisesti kovinkin?
Siis pidät jankkaamisesta ja olet sitä harrastanut aiemminkin.
Hyvä kun joku tunnustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiukustuvat ja käyvät henkilöön. Joka kerta. Koittakaa harjoittaa itsehillintää.
*eri
Sinulla on kovin vähän kokemusta ihmisten tunteiden tulkitsemiseta, jos koet tämän huulenheiton "kiukustumiseksi" 😄.
Mihin muuhun tässä voisi käydä kiinni kuin henkilöön, kun ei ap:llä ole mitään sanottavaa? Länkyttää vain taas näitä tuhat kertaa jauhettuja juttujaan. Ei tainnut taaskaan tulla siitä baariin lähdöstäkään mitään, äitikö lienee kieltänyt menemästä.
ap kiinnittää aiempaa enemmän huomiota vastauksiinsa. Paljon on anteeksipyytelyä pelissä. Ettei vain ärsyttäisi että on triggeröitynyt sekä eilen illalla että tänään aamulla. ;)
eri
En ole suuttunut. Itseasiassa nautin pervosti tästä kun tytöillä veri kiertää kehossa. Iäkkäämmät naiset vihaa naisia saavia miehiä. Näin se menee
ap
Iäkkäämmät naiset pelkää että muuttuu yhtä noloiksi kuin sedät51v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
Sinulla on kovin vähän kokemusta ihmisten tunteiden tulkitsemiseta, jos koet tämän huulenheiton "kiukustumiseksi" 😄.
Mihin muuhun tässä voisi käydä kiinni kuin henkilöön, kun ei ap:llä ole mitään sanottavaa? Länkyttää vain taas näitä tuhat kertaa jauhettuja juttujaan. Ei tainnut taaskaan tulla siitä baariin lähdöstäkään mitään, äitikö lienee kieltänyt menemästä.
ap kiinnittää aiempaa enemmän huomiota vastauksiinsa. Paljon on anteeksipyytelyä pelissä. Ettei vain ärsyttäisi että on triggeröitynyt sekä eilen illalla että tänään aamulla. ;)
eri
En ole suuttunut. Itseasiassa nautin pervosti tästä kun tytöillä veri kiertää kehossa. Iäkkäämmät naiset vihaa naisia saavia miehiä. Näin se menee
ap
Tuo edellinen selvästi lukee niinkuin kokee. Se on perin tavallista tällaisella naispalstalla.
Sori mutta kaikille naisille ei ole. Olen ennenkin väitelly tästä miesten kanssa. Toiset on PA ja siks ei saa naisia kuulemma, toiset kehuu sillä, että niillä on rahaa. Monet niistä ei ehkä itekään tajua, että on parempi uskoa niin, koska luonteella ja ulkonäöllä ei oo mitään toivoa.
Mutta siitä puheen ollen mitä miehet haluaa. Olen kysyny muutamalta pitkäaikaiselta suhteelta miks ne on mun kanssa, nii vastaukset on että hyvät tissit, eikä ota kaikkea tosissaan ja hyvä perse eikä nalkuta, eikä älykkyyskään haittaa. Nii kyllä se taitaa olla lähinnä, että saa seksiä joltain ihan kivalta naiselta. Koska olen laiska, keski-ikäinen, pöpi ja köyhä, niin ei se muuta voi olla. Nää miehet on nuorempia ja paremman näkösiä ku minä jopa :D Rahaa niillä ei oo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
Sinun ei ole mikään pakko kommentoida niitä tuhat kertaa jauhettuja juttuja. Ei etenkään solvaamalla lurpaksi tms. Siirry seuraavaan aiheeseen ja säästä meidät haukkumisiltasi. Vai onko se tavallinen "maan tapa" viitekehyksessäsi?
*eri
Kuka sanoi, että olen tuhatta kertaa kommentoinut? Silloin tällöin heitän vettä myllyyn, kun tällaiset ap:t äityvän kovin tietäväisiksi, mitä tulee naisiin ja heidän haluihinsa. 😉
Vierailija kirjoitti:
Hahhaha..huvittavaa että joku 51 v mies saa aikaan tällaisen vihaketjun..mitä sitten jos joku eronnut keski-iän ylittänyt mies täällä kertoo omaa näkemystään siitä millaista naista etsii, tosin yleistää omat mieltymyksensä jotka ikävä kyllä osittain pitävät paikkansa..uskon että valtaosa miehistä ovat ulkonäön perään..
nuorempana sai ulkonäön ansiosta vaikean luonteen anteeksi, nyt kun on vanhempi niin on ollut pakko kehittää vähän luonnetta mutta kylmä fakta on se että kyllä kauniit naiset aina saa seuraa, miehet on sen verran yksinkertaisia että kaunis nainen saa paljon anteeksi
Jos oot aiemmin ukon juttuja lukenut, niin hän näkee asiat niin, että hänen mielipiteensä ovat fakta, ja jos muut ovat eri mieltä niin he ovat väärässä. Naisten mielipiteisiin suhtautuu ylenkatsovasti. Tämmöstä on ihan rattoisaa ärsyttää kun se lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
Niinpä ja sitten ihmetellään kun miestä ei löydy parisuhteeseen.
ap
Onhan se varmaan lohdullista ajatella, että täällä toiset yksinäiset kirjoittelevat kanssasi. Liian vaikeaa ajatella, että meillä on täällä miehet ja lapset, ja tämä ei ole millään lailla kiukustumisen arvoinen asia. Ajanvietettä, halpaa hupia vain.
Ja minulla on naisia. Ei tosin vakituista. Mikä on sinun ongelma sitten?
ap
Miksi minulla olisi jokin ongelma? Poikkesin palstalle, näin tämän ketjun ja saunanjälkilököilyssä hyppäsin mukaan, kun en aikoihin olekaan jankannut joutavia palstajankkajan kanssa. Hupaisaa, mutta ei millään lailla tärkeää. Sinulle ilmeisesti kovinkin?
Siis pidät jankkaamisesta ja olet sitä harrastanut aiemminkin.
Hyvä kun joku tunnustaa.
No olettehan te välillä ihan viihdyttäviä. Kun ei liian usein palstalla vieraile. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
eri
ap
Tuo edellinen selvästi lukee niinkuin kokee. Se on perin tavallista tällaisella naispalstalla.
;D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
Sinun ei ole mikään pakko kommentoida niitä tuhat kertaa jauhettuja juttuja. Ei etenkään solvaamalla lurpaksi tms. Siirry seuraavaan aiheeseen ja säästä meidät haukkumisiltasi. Vai onko se tavallinen "maan tapa" viitekehyksessäsi?
*eri
Kuka sanoi, että olen tuhatta kertaa kommentoinut? Silloin tällöin heitän vettä myllyyn, kun tällaiset ap:t äityvän kovin tietäväisiksi, mitä tulee naisiin ja heidän haluihinsa. 😉
Luit väärin.
En sanonut niin.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaha..huvittavaa että joku 51 v mies saa aikaan tällaisen vihaketjun..mitä sitten jos joku eronnut keski-iän ylittänyt mies täällä kertoo omaa näkemystään siitä millaista naista etsii, tosin yleistää omat mieltymyksensä jotka ikävä kyllä osittain pitävät paikkansa..uskon että valtaosa miehistä ovat ulkonäön perään..
nuorempana sai ulkonäön ansiosta vaikean luonteen anteeksi, nyt kun on vanhempi niin on ollut pakko kehittää vähän luonnetta mutta kylmä fakta on se että kyllä kauniit naiset aina saa seuraa, miehet on sen verran yksinkertaisia että kaunis nainen saa paljon anteeksi
Jos oot aiemmin ukon juttuja lukenut, niin hän näkee asiat niin, että hänen mielipiteensä ovat fakta, ja jos muut ovat eri mieltä niin he ovat väärässä. Naisten mielipiteisiin suhtautuu ylenkatsovasti. Tämmöstä on ihan rattoisaa ärsyttää kun se lämpenee.
Ja hyvin lämpeneekin kun vauhtiin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*eri
eri
ap
Onhan se helpompi elää tuossa "totuudessa". :) Mulle riittää etten itse ole jonkun +50v vaarin kynnettävänä. Muut kantaa vastuun itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minä osasin valita tulevan mieheni niin, että hänestä tulee kuuluisa. Miestä haastateltiin paikallisradioon 90-luvun lopulla parin minuutin ajan. Oli hän joskus sanomalehdessä valokuvassa, kasvoja ei erottanut, mutta tunnistin työvaatteista. Kyllä se on se status, mikä miehessä on tärkeintä.
Olen mäkin ollut amerikkalaisessa paikallisteeveessä parin sekunnin ajan joskus 90-luvulla. Ei mulla siitä huolimatta naista oo.
Itselläni ulkonäkö on kieltämättä tärkeällä sijalla. Jos en tunne miestä kohtaan minkäänlaista fyysistä vetoa, on juttu jo alkujaan tuomittu enintään kaveruudeksi. Huomaan aina heti, onko mitään potentiaalia enempään. Alkukiinnostuksen herättyä huomio kiinnittyy persoonaan ja käytöstapoihin. Status- ja koulutusseikoilla ei ole minulle mitään väliä, kunhan mies ei ole yhteiskuntavastainen.
Mä haluun sellatteen dominanaiset jo lyö ruoskalla pyllyyn jos ei tottele.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun sellatteen dominanaiset jo lyö ruoskalla pyllyyn jos ei tottele.
Yksi riittää. Eikä liika innokas kummiskaa.
Eiköhän suurin ongelma ole se, että nainen etsii ihanaa sydämellistä miestä jonka kainalossa on ihanan suloista iltaisin leffasohvalla,
Mies etsii hottia daamia jota on kiva lykkiä kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suurin ongelma ole se, että nainen etsii ihanaa sydämellistä miestä jonka kainalossa on ihanan suloista iltaisin leffasohvalla,
Mies etsii hottia daamia jota on kiva lykkiä kakkoseen.
Eli tältä pohjalta kaikki "ei löydy naista"-kitinät voi jättää omaan arvoonsa. Parisuhde- ja perhetoiveet on ihan täyttä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ulkonäkö on kieltämättä tärkeällä sijalla. Jos en tunne miestä kohtaan minkäänlaista fyysistä vetoa, on juttu jo alkujaan tuomittu enintään kaveruudeksi. Huomaan aina heti, onko mitään potentiaalia enempään. Alkukiinnostuksen herättyä huomio kiinnittyy persoonaan ja käytöstapoihin. Status- ja koulutusseikoilla ei ole minulle mitään väliä, kunhan mies ei ole yhteiskuntavastainen.
Olet rehellinen. Muut naiset eivät ole. Yksinkertaisesti näin.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rehellinen. Muut naiset eivät ole. Yksinkertaisesti näin.
mies51v
Et tajua sitä että ulkonäön ei tarvitse olla hyvä että nainen tuntee kiinnostusta. Ja toisaalta mitä komein mies voi jättää täysin kylmäksi.
ap