Lue keskustelun säännöt.
Pitäiskö hiiva olla parantunut vikan lääkkeen jälkeen?
26.05.2006 |
Kyseessä omalla kohdalla kolmen päivän canesten-kuuri... Auttakkee... vielä vähän oireita, pitäiskö hakea uusi kuuri vai odotella.. ja jos niin kuinka kauan
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla