Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäiskö hiiva olla parantunut vikan lääkkeen jälkeen?

Vierailija
26.05.2006 |

Kyseessä omalla kohdalla kolmen päivän canesten-kuuri... Auttakkee... vielä vähän oireita, pitäiskö hakea uusi kuuri vai odotella.. ja jos niin kuinka kauan

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan