Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen voimakas aamuerektio

Nana88
05.07.2019 |

Miehelläni on AINA aamuisin voimakas ja pitkäkestoinen erektio. Kestää aina n. 20-30min jos sille ei tee mitään helpottavia toimenpiteitä.. Ennen lapsia ongelmaa ei ollut mutta ongelmaksi on muodostunut ettei ole aikaa hoidella miestäni aamuisin.. onko jotain kikkaa jollaa saisimme pikaisesti helpotettua mieheni oloa/ ennaltaehkäisemään puolen tunnin erektiot. Joku pikaorgasmikikka niihin aamuihin. Kun ei ole aikaa?

Häiritsee jo hieaman kun mieheni "kanki" pystyssä kävely aamutoimien ajan saa joskus lapset kyselemään poskia punoittavia kysymyksiä...

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyyn naidessa laukeaa nopeasti :) Toimisi ainakin itselle että saisin ensin aamupyllyn vähäksi aikaa naamalle nuoltavaksi ja sitten pikainen helpotus takaapäin.. :)

Vierailija
2/56 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö että kusikanki tarttee hoitoo. Vessaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käyttää itsekuria, kylmiä kylpyjä ja uskonnollista kirjallisuutta ,iän myöten toki häiritsevät erektiot loppuvat

Vierailija
4/56 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni toimii terskan pään hieronta stimuloivan liukuvoiteen kera... Minuutin homma osaavissa käsissä..

toki onhan se teinikomediassa nähty kikka että sormet peppuun ja sitä kautta sekunnissa.. mut eioo kyl kokemusta tuosta

Vierailija
5/56 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö että kusikanki tarttee hoitoo. Vessaan siitä.

No kyllä mulla aamustondiksessa halutkin on parhaimmillaan ja voisi vastaanottaa hoitoa oikein mielellään. Vaimo vaan on enempi iltaihmisiä.

Vaivaan on joka tapauksessa helppo hoitokeino: sen kun karistaa kauniit unet silmistä ja alkaa muistella mihin murheen alhoon sitä tänäkin aamuna piti herätä, niin kyllä pili pienenee!

Vierailija
6/56 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaan kuselle ja runkkaamaan, jos tarve on?

Vierailija
7/56 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakka isku ruokalusikalla terskan juureen. Kyllä lopahtaa. Ennen paljon terveydenhuollossa käytetty konsti.

Vierailija
8/56 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttaa se kun mies herää aamulla seisokin kanssa ja kääntyy kyljelleen, katsoo minua ja muistaa kenen kanssa on. Johan laski!

Vierailija
9/56 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppäät kangen päälle ratsastamaan. Miehesi laukeaa 3 minuutissa!

Vierailija
10/56 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mieheltäsi täyttä vittuilua, kun ei saa käyttää joka aamu sinua panopuuna. Itse olen 54 vuotias mies ja edelleen on joka ikinen aamu kanki kattoa kohti ja viriili olen muutenkin. Mutta se aamuseisokki tulee osittain siitä, että edellisestä virtsalla käynnistä on aikaa, vaikka siis aivan hirveä hätä ei olisikaan, niin jäykistyminen terveellä miehellä on selviö. Toisekseen mies/nainen näkee usein öisin eroottisia unia, edes välttämättä muistamatta niitä, siitäkin seisokki jää ns. päälle.

Sitten kyllä pystyy kävelemään pitkin aamua kullin hangatessa kalsareihin ja pitämään seisokkia yllä vaikka kuinka kauan, näytelläkseen tai mielenosoituksellisesti. Miehesi kyllä tietää, kuinka kulli tuosta rauhoittuu ilman yhdyntää. Kerron sen sinullekin, niin voit kertoa sen miehellesi, jos hän todella on noin lapsellinen/tyhmä. Menee vessaan, jos seisokki on tyyliin kattoon, niin istuu pöntölle ja yrittää taivutella sen verran alas, että virtsa virtaa. Kun rakko on tyhjä, niin ei vedä hankaavia kalsareita jalkaan, vaan istuu pöntöllä paikallaan minuutin pari, kyllä se siitä rauhoittuu. Ei tarvita puolta tuntia tähän rauhoitteluun, tai sinun hyväksikäyttöä tuohon asiaan.

Kyllä minä olen asiasta tähän ikään mennessä eräänkin miehen kanssa jutellut vuosien saatossa ja naureskellut asialle. Jokaisella onnistuu edellämainituin toimenpitein muutamassa minuutissa asian hoitaminen ja 100 % varmuudella miehesi ei ole poikkeus. Näytä vaikka tämä kirjoitus hänelle, niin ei ala inttämään asiasta kanssasi.

Vierailija
11/56 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä edellistä kirjoitusta. Ei kait se muutenkaan sinun syysi ole, jos miehesi ei saa virtsaseisokkiaan aamuisin hoidettua. Miten hän sen on tehnyt yksin ollessaan. Annan vielä toisen neuvon, jos hän todella on niin itsekäs kakara, että vaatii sinulta jotain toimia asian helpottamiseksi. Itse en todellakaan usko, että edellämainittu "virtsaus/pieni odotus paikallaan" eivät auttaisi.

Voit hyvin sanoa, mene vessaan runkkaamaan seisokkisi pois, et sinä ehdi sitä joka aamu tekemään, etkä varmasti haluakaan. Hänellä on terveet kädet, hoituu se niilläkin se laukeaminen hyvinkin nopeasti tarvittaessa. Tosiaan, lapsellisen tyhmä mies sinulla. 

Vierailija
12/56 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat kellon soimaa puol tuntii aikasemmin kuin lapset herää.Kerkeette rakastelee hyvin paineet pois.Kokemusta on.ja toimii

Vierailija
13/56 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitat kellon soimaa puol tuntii aikasemmin kuin lapset herää.Kerkeette rakastelee hyvin paineet pois.Kokemusta on.ja toimii

Sama meillä. En mä tiedä mikä mulla on mutta mua kiihottaa se miehen aamuseisokki. Varsinkin kun se sojottaa niin pystyssä vaikkei tehdä mitään. Korkeintaan katellaan toisiamme ja hymyillään asialle. Aamuseksi on ihanaa ja mies sanoo että työnnöt tuntuu varpaissa asti. Ja joo ymmärrän ettei mun tarvisi antaa hänelle ja että stondis lakkaa muutenkin mutta nautin siitä ja haluan häntä. 

Vierailija
14/56 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. En mä tiedä mikä mulla on mutta mua kiihottaa se miehen aamuseisokki. Varsinkin kun se sojottaa niin pystyssä vaikkei tehdä mitään. Korkeintaan katellaan toisiamme ja hymyillään asialle. Aamuseksi on ihanaa ja mies sanoo että työnnöt tuntuu varpaissa asti. Ja joo ymmärrän ettei mun tarvisi antaa hänelle ja että stondis lakkaa muutenkin mutta nautin siitä ja haluan häntä. 

Toi nyt on tyhmemmällekin selvä, että voidaan herätä aikaisemmin ja hoidetaan homma. Mutta minä ainakin sain aloituksestasi sen kuvan, että ei joka aamu huvittaisi, tai kuinka sen saisi äkkiä alta pois jne. Sen takia neuvoin 7.7. niin kuin neuvoin. M54.

Vierailija
15/56 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt on tyhmemmällekin selvä, että voidaan herätä aikaisemmin ja hoidetaan homma. Mutta minä ainakin sain aloituksestasi sen kuvan, että ei joka aamu huvittaisi, tai kuinka sen saisi äkkiä alta pois jne. Sen takia neuvoin 7.7. niin kuin neuvoin. M54.

Eikä toi miehesi käytös nyt kuitenkaan anna mitään ruudinkeksijä kuvaa itsestään. Hanka terskaansa kalsareihin, joka ylläpitää seisokkia. Eikö hän tajua, että olisi lapset kuinka pieniä hyvänsä, tällaiset erikoisuudet voivat jäädä takaraivoon aikuisikään asti ja siellä sitten miettivät että voi kuinka minulla onkin älykäs isä.

Vierailija
16/56 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin monesti kans laitan vaimolle viestii aamull.kun hän on kerenny lähtee töihi ennen kuin oon heränny.Ett tääl taas ois aamustondis kovana..Viikon loppusin on ihana rakastella aamusin..Sillai lähtee päivä parhaiten käyntii.Ihana pulputa aamusin.TM41

Vierailija
17/56 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ymmärsin, että ap:n ongelma on lähinnä ajan puute. Ei niinkään se, ettei seksiä tekisi mieli niin usein. Tosiaan ei ole vaarallista, jos mies ajanpuutteessa vaikka tyydyttää itsensä. Pystyy varmasti seksiin sitten, kun aikaa on jos viriliteetti on tuota tasoa. Teen tuota itsekin välillä, välillä taas herätään aikaisemmin rakastelemaan.

Vierailija
18/56 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin tuollaisesta miehestä heti, ahdistaa tuollainen seksuaalisen ahdistelun rajatapaus

Vierailija
19/56 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt on tyhmemmällekin selvä, että voidaan herätä aikaisemmin ja hoidetaan homma. Mutta minä ainakin sain aloituksestasi sen kuvan, että ei joka aamu huvittaisi, tai kuinka sen saisi äkkiä alta pois jne. Sen takia neuvoin 7.7. n

Kuka mistään hieromisista on maininnut ja ihme taunoja löytyy, jotka aina väittää seisokin johtuvan muka kusihädästä

Vierailija
20/56 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein joka aamu on täys erektio päällä kun herää. Joskus vie kusihätäkin samaan aikaan. Kiva yrittää kusta kun kulli seisoo täysillä. Ainut, että käy pihalla kusella kun siellä voi päästää kaaressa. Naiset ei tilannetta ymmärrä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän