Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkösuoja hävisi, ahdistaa, mikä avuksi

Vierailija
05.07.2019 |

Jooh naapurin mummo oli sitten päättänyt vetästä orapihlaja aidan silleeks kysymättä keneltäkään mitään.

Itsehän oli juuri pari päivää aikaisemmin ihastellut sitä vehreyttä ja katseilta suojaisaa pihaa. Vaan ei enää, niiden olohuoneesta on suora näköyhteys meidän pihalle ja vaikuttavat myös mielellään käyttävän tuota mahdollisuutta hyödyksi kun pehko ilmestyy ikkunaan pyörimään aina kun meiltä näkyy liikettä.

Mieheni on muuttunut yhtäkkiä vastustajaksi, hänen mielestään asia on ihan sama ja miten mua nyt voikaan näin paljoa kiukuttaa tää asia. Yritti äsken ehdotella seksiä, en pysty kyllä vastustajan kanssa rakastelemaan kun olen saanut kuulla olevani ainut sekopää ketä yksityisyyden menetys näin itkettää. Hän ei halunnut kehitellä ratkaisuja tilanteeseen.

Tutkin jo mitä valmiiksi iso tuija aita tulisi maksamaan, lähemmäs 800 euroa ja minulla nyt just ei olisi laittaa rahaa siihen. Ehdotin pitkiä keppejä joiden varaan virittelisin lakanoita. Joo näyttää varmaan vähän rumalta mutta saisinpahan näkösuojan. Olen kuulemma naurettava lakanoideni kanssa.

Joo en ole pystynyt menemään puhumaan naapurille koska olen niin vihainen, naapureiden kanssa on jo aikaisempina kesinä yritetty puhua aidan korkeudesta mutta he yksimielisesti näköjään päättävät asiasta...

Miten muilla on ratkaistu ongelma?

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trampoliini jossa näkösuoja.

Vierailija
2/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähs kännykällä kirjoittaminen... Silleeks = silleeks.

Ja siis minä ihastelin vehreyttä, ei naapuri.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aita naapurin tontilla? Ja naapurin maksama? Eikun omaa aitaa kyhäämään.

Vierailija
4/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trampoliini jossa näkösuoja.

Yhteistä rajaa on melkei 20 metriä joutuisin monta tramppaa laittamaan mutta yhteen kohtaan ehkä 😊

Mielen tekisi myös laittaa jotain aivan karmean rumaa kerta oli pakko päästä väkisin meitä kyyläämään 😂

Vierailija
5/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppelehi siellä vain alasti. 😁

Vierailija
6/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma aita ja äkkiä. Jos ei muu auta niin sitä vihreää suoja-aitaa saat yksinkin laitettua ja sitten vaan tilaat Varustelekasta naamioverkkoa. Tai jumalauta heinäseipäät pystyyn ja kevytpeitettä. Ei tarvi keskustella naapurin kanssa, mielipide tulee selväksi. Eiköhän se mieskin ymmärrä pikkuhiljaa mitä yksityisyys tarkoittaa kun sydänjuuriasi myöten seksi ei nappaa. Privatshow on privatshow.

Vierailija
7/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko aita naapurin tontilla? Ja naapurin maksama? Eikun omaa aitaa kyhäämään.

Aita on rajalla ja siksi se harmittaakin että hän vain sen leikkaamisen yksin hoitaa. Olen siis aikaisempina vuosina aina juossut heti keväällä pulputtamaan että Minä leikkaan sen sitten! Viime vuonna leikkasi matalaksi vain ns toisen puolen ja jätti pitkät oksat meidän puolelle ja minä vain tasoittelin ne pitkät oksat sitten, selkeästikin oli hänen mielestään niin hirveä että päätti tänä kesänä varmistaa esteettömän näkemisensä vetäsemällä koko paskan pois.

Siis joo omaa aitaahan tässä on alettava kyhäämään, tuijat juurikin olis ollu varmaan melkein halvempi ku lauta aita mut 800 euroo nekin. Siksi kepit ja lakanat nyt ennen loma rahojen saapumista 😂😂

Aattelin jos jollain ois ollu joku huippu idea ollessaan vastaavassa tilanteessa

Vierailija
8/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pensasaita leikataan aika-ajoin että se ei rehevöidy ja leviä liikaa, leikataan matalaksia, mutta pian se kasvaa taas korkeaksi. Ei sitä kiusallaan matalaksi ajeta. Voihan olla että se oli jo niin korkea että varjosti naapurin ikkunoita.

Vierailija
9/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä iso auringonvarjo, sellainen tosi iso, jonka varressa on sellainen keikautusnivel? Sen avulla saa näkösuojaa ja sitä voi tarvittaessa siirrellä eri paikkoihin.

Vierailija
10/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa maahan keppejä ja vetää niihin edestakaisin muovikaistaletta, sitä saanee puutarhamyymälöistä. Tai sitten ostat kirpparilta halpoja lakanoita, virität pyykkinarut ja kiinnität lakanat myös alareunasta kiinni maahan, että ne ei lepata tuulessa. Pyykkiä saa kuivata ihalla.

Vierailija
11/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paviljonki, jossa tuulensuojaseinä naapuriin päin.

Vierailija
12/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin naapurilla oli samanlainen ongelma joskus vuosia sitten, takapihat vastakkain ja toinen leikkasi puska-aidan liian alas. Tilanteessasi ollut osapuoli rakensi omalle puolelleen 2,5 metriä korkean ja ainakin 20 metriä pitkän sysiruman vaaleansinisen, porrastelevan lauta-aidan, jonka pelkät porapaalut maksoivat ainakin tonnin lautatavarasta puhumattakaan. Kaikkien hämmästykseksi molemmat ovat saaneet talonsa myytyä jo aikoja sitten ja nykyiset asukkaat ovat saaneet nauttia vihan hedelmistä koko rahan edestä.

Jos jotain teet, niin tee sellaista mikä ei maksa paljoa ja on helppo purkaa sitten kun se alkaa omaan silmään näyttää älyttömältä...

Vierailija
13/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ehdottaa köynnössäleikköä ja jotain nopeasti kasvavaa käynnöstä kuten villiviiniä, mutta tuo armeijan naamioverkko olikin hyvä idea! Vaikka heinäseipäitä tai muuta koristeellista pylväiksi ;)

Vierailija
14/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä kyylääjä on! Hyvin tuntuu tietävän, mitä naapurissa tehdään....

Vierailija
15/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna naapurin pällistellä, näytä välillä keskaria tai per settä. Jälkimmäistä etenkin vaarille, jos sellainenkin siellä asuu. Eiköhän mummo äkkiä hermostu ja vedä ainakin verhot kiinni. Aita kyllä kasvaa.

Jatkoa ajatellen suosittelen tiuhaa vaahterariviä siihen teidän puolelle, sitä kun leikkelee niin on tiheä näkösuoja. Ja ilmaiseksi saa, kun hakee joutomaalta taimia. Nopeasti kasvaa. Ainakin jos ootte Etelä-Suomessa.

Vierailija
16/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki pari seurallista susikoiraa, niin aita voi kohota täysin ilman omaa vaivaa nopeastikin.

Vierailija
17/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma aita ja äkkiä. Jos ei muu auta niin sitä vihreää suoja-aitaa saat yksinkin laitettua ja sitten vaan tilaat Varustelekasta naamioverkkoa. Tai jumalauta heinäseipäät pystyyn ja kevytpeitettä. Ei tarvi keskustella naapurin kanssa, mielipide tulee selväksi. Eiköhän se mieskin ymmärrä pikkuhiljaa mitä yksityisyys tarkoittaa kun sydänjuuriasi myöten seksi ei nappaa. Privatshow on privatshow.

Heinäseipäät ja kevyt peite kuulostaa kivalta. Mies tulee sanomaan tuohon, että onpa ruman näköstä, mutta itse oon valmis muuttamaan yksin mökille kunnes mies keksii paremman ratkaisun yksin kotona sillä aikaa. Munkaan mielestä naapurille ei enää keskustelu auta vaan mielipide on ilmaistava teoin. Mun mies vaan ihan oikeesti kuvittelee olevansa enemmistönä mielipiteensä kanssa, että mitä sitten vaikkei näkösuojaa ole. Että ihan mitä sitten 😲

Enkä käytä seksiä minään vallankäyttönä tässä vaan mies tuntuu aidosti vastustajalta.

Se naapurin mummo ei toisaalta uskalla miehelle päivitelläkään esim kuinka kauan kenenkin naapurin pyykit roikkuvat narulla.. Niin mies ei usko minua kun sanon että kyyläämistä tapahtuu.

Ap

Vierailija
18/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 1.80m aitaan pitää pyytää naapurin suostumus, siinä on myös joku raja, miten lähelle naapurin tonttia sen saa laittaa.

Vierailija
19/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kuuset tai jotkut sentapaiset kasva metrin vuodessa,sellaisia istutat eteen.

Vierailija
20/97 |
05.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä vaimo alkais jotain hiivatun lakana-aitaa viritellä, niin voipa olla että minä alkaisin katsella keskustasta vuokrayksiötä, johon voisi tarvittaessa vetäytyä hengittelemään ihan rauhassa, tuli seksiä eli ei.